קטע מסיפור שכתבתי .. מה אתן אומרות , לפרסם אותו מתישהו ?

קטע מסיפור שרשמתי פעם.

30/06/2015 1499 צפיות תגובה אחת
קטע מסיפור שכתבתי .. מה אתן אומרות , לפרסם אותו מתישהו ?

המשכתי לשקוע במחשבות עד שצליל ההודעה מהטלפון שלי קטע את מחשבותיי . 'מה איתך חיים שלי ?' הוא שלח . זה היה גיא . 'סבבה .. ' רציתי להיות הכי יבשה שיש . 'מה .. מה היה אתמול ?' שאל . 'מה היה אתמול ?' שאלתי כלא מבינה . 'רבנו ?' שאל . 'חח בטח שלא תזכור , הרי היית שפוך מת .' אמרתי ורציתי להרוג אותו . 'ומה .. אמרתי שטויות ?' שאל . 'אמרת את מה שבדרך כלל אתה אומר כשאתה מסטול .' עניתי . 'חח הא , אז זה לא כזה נורא' ליגלג . סיננתי , לא עניתי . 'מה זה כזה נורא לשמוע משהו אומר לך שהוא אוהב אותך ?' שאל אחרי דקה כשהוא ראה שאני לא מתכוונת לענות . 'ממך ? כן' אמרתי וניסיתי לעקוץ . 'חח אווץ' הוא רשם . ' האווץ' הזה לא שווה את האווץ' שגרמת לי .. אז בבקשה תניח לי' רשמתי . 'אני באמת אוהב אותך .. ואת יודעת כמה אני מצטער וכמה פעמים ביקשתי סליחה ..' הוא רשם . 'אתה יודע .. יש דברים שסליחה לא יכולה להשכיח .. כמו את מה שעשית , ולא משנה מה תעשה ומה תגיד לא יגרמו לי לשכוח את מה שעשית ואת איך שגרמת לי להרגיש או יותר גרוע , לחזור אליך . אז תעזוב אותי ותתקדם הלאה כמו שאני התקדמתי .' רשמתי עם מלא כנות כעס ואכזבה . 'אני מבין איך את מרגישה , ואם עכשיו היו נותנים לי לתקן טעות אחת מהעבר הייתי מתקן את מה שעשיתי תאמיני לי !' הוא רשם . 'זה כבר לא עניין של להאמין .. אתה לא יכול לחזור לעבר כמו שאתה לא יכול לתקן את מה שעשית . עשית טעות ? יופי , קח אחריות על מה שעשית . תתקדם גם אני התקדמתי ,עם כמה שזה כואב אחרי מה שעשית . אבל התגברתי אז תתגבר גם אתה אני מאחלת לך שתיהיה לך אישה טובה ושתחזיק אותה חזק שלא תחליק לך מבין האצבעות , ובפעם הבאה שאתה מתכוון לעשות איזה משהו שאתה לא בטוח בו , תחשוב פעמיים לפני המעשה שלא תעשה טעות כי אחרי זה זה יהיה מאוחר מידי ולא תוכל לתקן ..' הסתכלתי על ההודעה לכמה שניות ואז שלחתי . 'ואו .. בחיים לא חשבתי שהשנתיים שלנו היסתיימו ככה .. רק שתדעי שאהבתי אותך יותר מכל דבר אחר בעולם , הייתי מוכן למות למענך , והנה אני לוקח אחריות על מה שעשיתי ובפעם האלף אני מבקש ממך סליחה .. אני יודע שזה לא יחזיר אותנו להיות ביחד אבל רק תדעי שאני באמת מצטער . כואב לי לוותר עלייך כי בכל זאת את היית אהבת חיי . בחיים לא חשבתי שנגמור את זה ככה , הייתי מעדיף שאת היית בוגדת בי ולא לתת לך לספוג את הכאב שגרמתי לך . גם אני מאחל לך משהו . אני מאחל לך גבר . אבל באמת גבר , לא כמוני .. ששבר לך את הלב וחושב שסליחה מרפאת את הכל . גבר שיחבק אותך שצריך , שיאהב אותך אהבת עולם , שהיסתכל רק עלייך ושבכל בוקר הוא יגיד לך שאת הכי יפה בעולם . אחד כזה ששווה לסבול בשבילו , ושכשהוא ימצא בך את החסרונות שלך הוא יגיד לך שבשבילו הם מושלמים .. רק שתדעי שבאמת אהבתי אותך והלוואי שהייתי הגבר הזה שאיחלתי לך , כי עם הייתי לא הייתי מאבד אותך ככה . אני יעשה מאמצים להתגבר עלייך למרות שזה נראה לי לא הגיוני בכלל .. אני אוהב וימשיך לאהוב אותך קסם שלי ..' הוא שלח וכשקראתי את זה החלו לרדת דמעות מעיניי . לא יכולתי לעצור בעדם , פשוט התפרקתי ולא הפסקתי לבכות .


תגובות (1)

כןןןןןן אמא זה כזה מושלםםםם

01/07/2015 00:01
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך