Booksme
אממ... יצא פרק מפגר. ואני לא הולכת לעשות מלא פרקים שלו :\ כי אני לא רוצה לעשות רק בו. ולקח לי הרבה זמן לחשוב על זה. כלומר היה לי השראה. אבל אין לי דרך להוציא אותה מהלב. כלומר לרשום אותה! אוף זה מעצבן חחח...

קים – פרק 1 (בבקשה יחס!)

Booksme 29/08/2014 1394 צפיות 4 תגובות
אממ... יצא פרק מפגר. ואני לא הולכת לעשות מלא פרקים שלו :\ כי אני לא רוצה לעשות רק בו. ולקח לי הרבה זמן לחשוב על זה. כלומר היה לי השראה. אבל אין לי דרך להוציא אותה מהלב. כלומר לרשום אותה! אוף זה מעצבן חחח...

"בוקר טוב" אמרתי לשרון, אחותי בזמן שמזגתי לי קורנפלקס.
"בוקר טוב" היא אמרה בחיוך והתיישבה על הכיסא.
הגשתי לה גם קורנפלקס ואכלנו.
~
"מה השעה כבר?" שרון שאלה.
הרמתי את ידיי לבדוק מה השעה בשעון, וכבר השעה הייתה שמונה וחצי בבוקר.
"שמונה…" אמרתי ונקטעתי באמצע, "שמונה ו…" שרון עלתה עליי, "שמונה וחצי." אמרתי.
הרמנו את התיק במהירות, לקחתי מפתח ויצאנו.
שרון, שהיא יותר גדולה ממני שכרה לא מזמן מכונית. ועכשיו אני נוסעת איתה כל הזמן לביה"ס.
~
הוצאתי מהתיק כמה ספרים והכנסתי ללוקר שלי.
אלירן ניגש אליי, "אני צריך לחכות?" הוא אמר וחייך חיוך קטן.
הסתובבתי כאילו לא שמעתי אותו. "טוב" הוא אמר בקול חלש.
נכנסתי לכיתה, ושמתי את התיק בשולחן שלי. הפנתי את ראשי על השולחן, וראיתי
שהיה שם פתק: "תפגשי אותי ליד החדר של המנקה, נדין" היה רשום.
יצאתי מהכיתה, והתקדמתי במסדרון. הרגשתי ממש מסוחררת מרוב שהמסדרון היה נראה כל כך ארוך.
ראיתי שנדין יצאה מהחדר של המנקה וסימנה לי להתקדם.
התחלתי ללכת לשם.
"היי" היא אמרה, "היי?" אמרתי בבלבול. היא הייתה נראית מבולבלת.
"אם לא שמת לב. את בחדר של המנקה." אמרתי מוטרדת.
"נו ו…?" היא אמרה ולא הבינה, "החדר של המנקה." אמרתי באיטיות.
היא נגעלה משם ויצאה במהירות.
יצאתי אחרייה, וראיתי שניקול התקרבה אליי
"מצאת חברה חדשה אה?" היא אמרה, "שתקי" שמעתי קול מהצד האחורי של המסדרון.
הסתובבתי וראיתי שזה אלירן.


תגובות (4)

חח אני מבינה איתך ( על מה שכתבת ברציתי להוסיף ) גם לי זה ממש קשה לכתוב בגלל זה אני בדרך כלל כותבת במשך שעתיים פרק מסכן וזה עדיין לא מספיק
חח אני מקווה שהמשפט שאבא שלי אומר לי נכון
שצריך להתאמן וכשמתאמנים משתפרים ובלה בלהבלה……….

29/08/2014 21:44

    אוי אני כ"כ מסכימה איתך. אבל הייתי באיחור. והייתי חייבת לשפוך משהו (אם הבנתXD).
    בקיצר הייתי חייבת לרשום משהו. אז כן… אבל יש לי רעיוןן לפרק הבא :) ותודה על העצה? חחח אני חולה עלייך!

    29/08/2014 21:51

יובל. לעזאזל מה. הקטע. שלך. עם שמות. של אחים שלי?!
-_-
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח כל הזמן זה קורה! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח פשוט… עזבי ._.
חחחחחח תמשיכי ♥

30/08/2014 19:17

    מה קשור? -_-
    רשמתי שרון כי חיפשתייי שם וזה מה שקפץ לי לראש-,- ומה את לא עשית לי את זה?! :O חחחחחח עם הסיפור שרשמת יובל. ס'ה חחח

    31/08/2014 09:21
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך