percy+annabeth
כדאי לקרוא!! הפרק השני יצא ברגע שיהיה לי ביקורת..

קיץ בכיף-תקראו!

percy+annabeth 27/06/2014 704 צפיות תגובה אחת
כדאי לקרוא!! הפרק השני יצא ברגע שיהיה לי ביקורת..

פרק 1:
התארגנתי למחנה הקיץ שאני וג'ייק {החבר שלי} אמורים ללכת אליו הקיץ. הרמתי את הטלפון שלי {גלקסי {s2} התקשרתי לג'ייק "הלו ג'סיקה" אמר "היי אנחנו יכולים לדבר?" שאלתי. שמעתי את אימא שלו צועקת משהו ברקע "סורי ג'סיקה אני צריך לזוז. נתראה במחנה" הוא ניתק.
*
התראינו במחנה כמו שג'ייק אמר. הסתכלתי עליו מרחוק ואז קלטתי כמה זמן לא ראיתי אותי.. שבועיים!!! ישר רצתי אליו. "ג'ייק" צעקתי בקולי קולות וניראה לי שכל המחנה שמע אותי…
הוא קלט שאני רצה והניח את התיק שלו ואני ישר רצתי אליו והתחבקנו, ואז התנתקנו מהחיבוק והסתכלתי על השיער השחור שלו, על הפוני ועל העיניים הירוקות שלו… לא יאמן כמה התגעגעתי! "התגעגעתי אליך" הוא אמר, "גם אני" אמרתי, והתקרבתי אליו לנשיקה. ולפתע כאילו משום מקום צצו ניק וגייב "מה קורה ג'סיקה?" שאל גייב "סורי להפריע לקטע הרומנטי שלכם אבל אנחנו חייבים את ג'ייק" ג'ייק הרים ידיים בתסכול, הוא בא לקחת את הדברים שלי אבל ניק הקדים אותו ולקח את התיק וגייב תפס לג'ייק ביד וגרר אותו לכיוון הבקתות של הבנים. "תחזור בזמן לנשק אותי!!" צעקתי לו אחרי שהם התרחקו קצת, ג'ייק חייך חיוך עם שתי גומות.
הם התרחקו ואני הסתובבתי לכיוון הבקתות של הבנות "בנים.." מלמלתי.


תגובות (1)

נשמע נחמד:)אשמח שתמשיכי..

27/06/2014 22:16
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך