קיץ בלתי נשכח- פרק 27

אנאבל 09/03/2015 1322 צפיות 6 תגובות

״אתה באמת רוצה שאני יספר לך?״ אמרתי ״כן, מאוד. את רוצה אולי לשבת בצד?״ הוא אמר ״כן אני אשמח״ אמרתי והלכנו לשבת באחד מן הספסלים שהיו שם ״נו אז אני מוכן.. אני יודע כבר על כל הקטע של השומר אבל לא הבנתי את הקטע של הברוגז עכשיו..״ הוא אמר ״טוב אז נקצר ונגיד שאדם אוהב אותי והוא לא יודע שזה הדדי.. שלשום היה לי סוף כל סוף את הביטחון להגיד לו את זה ואז קרן הופיעה מזילה עליו ריר ומתמזמזת איתו על הספה בסלון.. אז אחרי שהלכתי לחדר ובכיתי בשקט שמעתי שהם מרכלים עלי והוא אומר עלי דברים נוראים כמו שאני מכוערת וקטנה וכל מיני כאלה וזה פגע בי ממש שהוא מסוגל בכלל להגיד עלי דברים כאלה ואיך היא משפיעה עליו לרעה.. אמרתי לו את זה והוא התעצבן עלי שאני נותנת לקרן להרגיש לא רצויה בבית שלנו ואני לא דיברתי איתו מאז.. זהו.. בערך״ אמרתי ״ואת מרגישה שמה שיש בינך לבין אדם זה אמיתי?״ הוא שאל ״כן, אני חושבת.. למה אתה שואל?״ עניתי ״כדי שאני אדע אם יש לי סיכוי איתך או לא..״ הוא חייך ״למה?״ שאלתי טיפה מובכת ויותר לא מבינה ״כי את מוצאת חן בעיני מאוד והייתי רוצה לקחת אותך לאיזה דייט אחד.. לשכוח טיפה מקרן…״ הוא אמר ״אנחנו עכשיו בדייט לא?״ חייכתי ״בערך.. אבל אני רוצה משהו יותר אינטימי, שאני אוכל לדבר איתך ולהתמזמז איתך מבלי שאף אחד רואה״ הוא צחק ״אתה יכול גם עכשיו״ אמרתי צוחקת אבל טיפה מפחדת שהוא רציני ״באמת?״ הוא שאל ״כן?״ כבר לא הבנתי אם אנחנו צוחקים או לא ״סבבה אני אשתמש בזה״ הוא ענה ואז הבנתי שהוא היה רציני ועשיתי טעות.. למרות שמשום מה די רציתי את זה.. רציתי כל דבר שיכול להשכיח אותי מאדם, ואם זה גם יגרום לא לקנא על הדרך זה רק עוד בונוס.. חזרנו לרחבת הריקודים ואז קרן הזאת תפסה אותי ביד ומשכה אותי לצד ״אוקי אני רוצה לבהיר פה משהו. קודם כל אם אני אראה אותך שמה את הידיים שלך על אדם שלי את מתה! דבר שני זה שגילית שאדם אוהב אותי לא אומר שאת צריכה להימרח על דין אוקי?!״ היא כעסה ״למה מי את שתגידי לי מה לעשות?״ אמרתי כועסת ״אני אמרתי לה להגיד את זה לך״ פתאום אדם הצטרף לשיחה ״את יכולה להשאיר אותנו לבד רגע קרן?״ הוא אמר לה והיא הלכה בגלגול עיניים ״תקשיבי דין הוא לא הבן אדם בשבילך..״ הוא אמר לי ״אז מי כן הבן אדם בשבילי? אתה?!״ כעסתי כבר על שיש לשניהם את החוצפה לשלוט לי על החיים ״או שאולי אני פשוט צריכה לחפש קרן בבן ואז אתה תהיה מרוצה..!!״ אמרתי בכעס וזלזול ״קרן הרבה יותר נחמדה ממך רק שתדעי! היא באמת מקשיבה ולא רק צועקת!״ הוא כעס ״ולדין ממש אכפת ממה שאני מרגישה והוא לא מפסיק להחמיא למרות שאנחנו מכירים בקושי יום! מה שאתה לא עשית בשבועיים!״ כעסתי גם אני אתם מוזמנים לשים את השיר הבא

(מ: 0:29) ״עם קרן יש לי את הנשיקות הכי טובות שהיו לי!״ הוא המשיך להשוויץ ״רוצה לראות מזה נשיקה טובה?!״ כעסתי והלכתי לדין והתנפלתי עליו בנשיקה סוערת. שמתי את ידי על הלחי שלו והוא גם על שלי. ואז ידעתי שאני לחלוטין מאוהבת באדם.. הנשיקה הזאת לא הייתה כמו הנשיקה מאדם שאני בחיים לא אשכח.. התנשקנו בערך כמה דקות עד שנגמר לנו האוויר ואז התנתקנו ״ואוו אוקי אז כנראה הקדמת אותי״ הוא צחק ואני נישקתי אותו עוד נשיקה קטנה כי לא ידעתי כל כך מה להגיד ואז שמתי לב שמאחורי הגב של דין מתנשקים בפראות אדם וקרן כשהיא מצמידה אותו לקיר והוא תופס בישבנה. ואז מנשיקה קטנה שלי ושל דין זה הפך לתחרות נשיקות ביני לבין אדם מי מנשק יותר זמן ויותר טוב. הנשיקות שלי ושל דין לא היה משהו מזעזע אבל גם לא משהו מזהיר ככה שלא היה אכפת לי להמשיך אבל אז קרן שמה לב שאדם מסתכל רק עלי והיא סחבה אותו אל השירותים ופה כבר נגעלתי.. ואז הפסקתי את הנשיקה.. ״מה קרה פתאום?״ הוא אמר ״פשוט לא נעים לי פה ליד כולם.. באלך להיות בחוץ?״ שאלתי אותו ״כן סבבה״ הוא אמר והסתובבנו אל כיוון הדלת של אולם האירועים ״נמאס לי ממך מגעילה. את הורסת לי את החיים״ שמעתי צעקה וכשהסתובבתי ראיתי את קרן מתקרבת אלי במהירות עם מיכל מיץ ולקחתי את הדבר הראשון שראיתי שהיה עוגה כלשהי ותוך כדי שהיא שפכה עלי טיפה מיץ אני מעכתי לה את העוגה בפרצוף והסתלקתי משם. ואוו זה היה האירוע עם הכי אקשן שהיה לי בחיים..


תגובות (6)

יואו פרק מהמם תמשיכיי

09/03/2015 20:04

תמשיכיי !!

09/03/2015 23:46

מצטערת שלא הגבתי עד עכשיו, לא ראיתי:)
מהמם, משום מה זה מזכיר לי קצת את השמינייה שבעונה השנייה היה התערוכה של נטשה ורוני מעכה לנטשה עוגה בפנים, ואני חולה על הפרק הזה אז זה טוב…..
אה, גם הקטע עם הנשיקות הזכיר לי את כמעט מלאכים עונה ראשונה •_• וגם את זה אני אוהבת אז שיחקת אותה, פגעת בול בטעם שלי, גם אם את לא מכירה את הסדרות, אלו דברים שאני אוהבת לראות בטלוויזיה או לקרוא בסיפור-מלא אקשן
את כותבת מדהים ואני מאוהבת בכתיבה שלך ברמות ובסיפור הזה עוד יותר.
גם התחלתי לאהוב את דין מאוד, הוא כזה חמוד.
תמשיכי הכי מהר שאת יכולה, אה והסיפור הזה ״כוכב נופל״ -תסיימי את זה ותעברי אליו….❤️❤️❤️

11/03/2015 15:18

    הנה זו היית. תגובה ארוכה כפיצוי….

    11/03/2015 15:19

    חחח תודה רבה! האמת לא חשבתי על שניהם חשבתי בכלל על קטע מהמורדים בעונה השנייה עם פבלו ומריצה אם את מכירה. אבל אני אוהבת את שתי הסדרות האלה וזה גרם לי להסתכל על זה בצורה קצת שונה.
    לגבי "כוכב נופל", אני עדיין תקועה רק בפרק חמש אז אני מקווה שאני אסיים. מצד שני, לסיפור יש עוד הרבה פרקים (אזהרת ספוילר: ועוד לא נגמר הקיץ…) אז ככה שיש מצב שאני אספיק את פרק חמש ואפילו יותר.
    בכל מקרה תודה רבה על הכל!

    11/03/2015 21:44

    אם אני מכירה?! אני מכורה אל הסדרה הזו, שכחתי מזה לגמרי אני כולי עכשיו במרתון חוזר של כמעט מלאכים (עונה 4 פרק 87, שוב….) במירוץ למיליון יהיה מישהו מהמורדים בפרק של חצי הגמר, איך התרגשתי כששמעתי את זה.
    אני גם שמחה לשמוע שיש עוד המשכיות ועוד פרקים ל״קיץ בלתי נמשך״ (לא חשבתי שזה יגמר מהר אהל בכל זאת שמחה) ואני עכשיו שולחת לך הודעה במייל על משהו חשוב ביותר, אוהבת מלאה ❤️❤️

    11/03/2015 21:53
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך