נערה, סתם נערה.
מיועד לשני המינים גם עם השפה מיועדת לאחד, אני לא מומחית באף דבר שקשור לאהבה אז עם החיים שלכם נהרסים בגלל משהו שכתוב כאן, לא אני ;).

קצת על אהבה מאת: אני (תכנים מיניים מומלץ 12+)

נערה, סתם נערה. 20/07/2017 1681 צפיות אין תגובות
מיועד לשני המינים גם עם השפה מיועדת לאחד, אני לא מומחית באף דבר שקשור לאהבה אז עם החיים שלכם נהרסים בגלל משהו שכתוב כאן, לא אני ;).

כולכם מכירים סיפור אהבה כזה או אחר.
אני לא חושבת שיש אחד שלא שמע על הסיפור של שלגיה או סינדרלה, כל כך רומנטי.
אבל היום אני רציתי לדבר על משהו שברור לכולנו, הסיפורים האלו הם ממש לא כמו במציאות.

רציתי לדבר היום על טיפים בנושא אהבה ממשהי (אני) שכל כך לא מנוסה בנושא ולמרות זאת רוצה לחלוק אתכם דברים שהעולם עוד לא הבין לצערי ואני כן.

מכירים את זה שיש לכם קראש (מישהו שאתם אוהבים) ואתם ממש רוצים שהוא יאהב אתכם ולמרות כל השינויים שאתם עושים כלום לא עוזר?
אז אני אתחיל בקלישאה, אל תשתנו בשביל אף אחד חוץ מעצמכם!
ועכשיו, אם מישהו לא אוהב אתכם, הפסד שלו ובזה נגמר הסיפור, למה?
כי כמו שאתם לא יכולים לשלוט במי אתם מתאהבים הוא לא יכול לשלוט במי הוא אוהב.
אז תניחו לבן אדם המסכן, כי לא, ברגע שתתוודו ותכעסו עליו שהוא לא הבין אף רמז הוא לא בהכרח יגיד "למה לא אמרת קודם?" או "תמיד רציתי להגיד משהו אבל פחדתי" כי העולם שלנו אכזרי וזה לא מה שקורה, זה קורה רק בסרטים. (ואם זה קרה לכם, מה לעזאזל יש לכם מזל)

מישהו שאתם לא אוהבים מתאהב בכם? (חוויתי בעצמי)
אל תגידו כן, אתם תגרמו גם לעצמכם וגם להם לסבול.
יש מצב שיהיו חברים (במיוחד אם יש לכם חברים משותפים) שיגידו, נו תתנו לזה צ'אנס, או איך אתם יודעים אם עוד לא ניסית?
אבל למען האמת אתם יודעים הכי טוב ואם אתם מרגישים שלא, זה לא מתאים לכם, אל תכריחו את עצמכם להיות עם אותו בן אדם בגלל שלא נעים לכם ממנו או שהחברים שלכם לוחצים עליכם, זה סתם יהיה לא נעים.
תאמינו לי.

נשיקה ראשונה.
כשהרגע ה'קסום' הזה סוף סוף מגיע זה יכול להיות (בדרך כלל) אחד משני דברים
1. הרגע לו ציפית, עם אורות ונצנצים ופיות וצחקוקים ואהבה
2. ניסיון כושל של העברת רוק מה לפה תוך כדי הצמדת הידיים לאזורים הלא נכונים
ואף אחד מהם לא שגוי.
אני רק רוצה להכין את מי שעוד לא חווה את זה שהנשיקה הראשונה לעולם לא תהיה מתוכננת, אין מה לעשות.
ושלא, אתם לא יכולים להתאמן על הקיר כי זה לא כמו בן אדם אחר.
אבל תזכרו, אם הנשיקה שלכם הייתה מהסוג השני (או הראשון) יבואו עוד אחריה, ועם מיומנות אתם תהיו יותר טובים וכך גם הפרטנרים הבאים או הנוכחיים שלכם.

איבוד בתולין ו.. המשמעות של מין בתכלס
איבוד הבתולין הוא מושג שהרבה פעמים אנשים מיחסים לקרום הבתולין שלפי המוכר לנו, נקרע כאשר מקיימים יחסי מין בפעם הראשונה.
טעות!
למען האמת לאחוז מאוד קטן מהנשים באמת נקרע קרום הבתולין כשהן מקיימות יחסי מין בפעם הראשונה, קרום הבתולין יכול להיקרע מכל פגיעה קטנה באזור ואפילו מלחץ.
וכן הוא יכול להיקרע מרכיבה על אופניים או ממתיחות אז אל תהיו שמרניות מדי לגביו.
האם הוא יכול להיקרע מטמפון?
ברוב המקרים לא ולמרות זאת היו מקרים שכן אז..
אבל בנינו?
איבוד הבתולין גם אצל גברים וגם אצל נשים הוא עניין רגשי לחלוטין, לפחות בעיני.
כשאתם 'עושים את זה' בפעם הראשונה אין דרך אחורה, חווית דבר חדש.
ובמין, כמו בנשיקה הראשונה אתה נהיה יותר טוב ככל שאתה חווה את זה יותר.

אז תחוו אנשים, כי בסך הכל כל החוויות מוסיפות ויוצרות זיכרונות חדשים, כאלה נעימים וכאלה שפחות.
אז תחיו את החיים שלכם ותחוו כי למה לא?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה