קרב אריות פרק 1

Bloddy bomb 03/11/2019 538 צפיות אין תגובות

מאז ומתמיד למשפחת רוזלמן לא היו רגעים משעממים , היה תמיד אקשן.

חמשה עשר אחים שחיו באחוזת המשפחה שהייתה שייכת לסבתא אדלה רוזלמן.

למרות שהם חיו תחת אותה קורת גג , הם תמיד מצאו סיבה לריב אחד עם השני.

חומה עבה ובלתי שבירה עמדה ביניהם.

האח הקטן ,הראל למד הגנה עצמית מפני שרצה לדעת איך הוא יוכל להינצל מתקיפה של זרים.

ניצן , האח הבכור מנסה להישאר נשוי בעוד אשתו מאיימת לסיים את הנישואים שלהם בצורה הכי יפה שאפשר.

למרות שהיא רוצה לעבור לגור אצל הוריה עם שני ילדיה התאומים , יעל ואדם.

ניצן לא מוכן לוותר על ילדיו בגלל הוא לא נותן לה גט כדי שהיא תוכל להיות חופשיה בשביל שהיא תוכל להתחתן עם מישהו אחר.

מחוץ לטווח ראייתם , בוילת ים מרהיבה חיה לה אישה צעירה ויפה , בעלת יכטות.

היא חייה ביחד עם הוריה והייתה בטוחה בעצמה שיש לה חיים מושלמים. היא לא תיארה לעצמה ולא הכינה את עצמה לכך שיש לה חמשה עשר אחים.

היא חשה את עצמה קשורה לסיפור סינדרלה מהאגדות ושהיא בטח תמצא את הנסיך על הסוס הלבן.

היא לא לקחה את האפשרות שלבה יתנפץ לרסיסים ברגע שבו היא תגלה את הזהות האמיתית שלה ומאיפה היא באה במקור.

היא הייתה קנאית לאבא שלה בכך שחשבה שהייתה היחידה בחייו, תמיד הם יהיו ביחד עד הסוף.

אולם עומר רוזלמן לא סיפר לה את האמת על זה שיש לה אחים נוספים.

הוא לא רצה לפתוח את הנושא , שגם ככה היה כואב.

מאיה אלומה רוזלמן , היא אישה מלאת חן ומאוד שאפתנית , שלא מוכנה בשום אופן לעצור בגלל רגע אחד של מנוחה.

היא הייתה בטוחה שאביה הוא אדם מושלם שמעולם לא הסתיר ממנה סודות ושקרים.

יום אחד שאביה לא היה בבית , היא החליטה לפתוח את כל המגירות כדי לגלות מה לכל הרוחות הוא מסתיר מאימה וממנה.

היא גילתה את אלבום התמונות שהותירה אשתו המנוחה , אלינור רוזלמן שגם נלקחה מאיתם לפני שנים רבות.

" מי אתה , אבא?"

היא לחשה לעצמה כאשר התגלו לעינייה האחים שמעולם לא הכירה ולא שמעה עליהם בחיים שלה. היא שלחה מבט מסוקרן לכל אחת מהתמונות.

היא פתחה את המכתב שאביה הסתיר בתוך הארון ולא העז לפתוח אותו משום שפחד.

" שלום עומר,

אתה בטח תוהה לעצמך מה קרה עם הבנים שלך.

בבקשה אל תשכח אותם כי הם דם מדמיך.

אני כותבת תוך כדי שנשמתי גוססת. אוהבת אותך עדיין ומשתדלת להיות אם טובה לבניך.

באהבה רבה, אלינור רוזלמן."

היא קרעה את המכתב לגזרים תוך כדי שהיא נושפת את האוויר בעצבנות .

המשך יבוא….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך