Bloddy bomb
מקווה שתהנו!

קרב אריות פרק 11💄

Bloddy bomb 14/01/2020 464 צפיות אין תגובות
מקווה שתהנו!

הטלפון נשמט מידו כשהוא גילה שאלינור היא זאת שדיברה איתו , האם הוא יבקש סליחה על מה שעשה? האם עבר מספיק זמן כדי להצטער על כך שהיא לא הייתה לצדם של הילדים שלו?

" אלינור , זו באמת את?" הוא בקושי הצליח לדבר. המילים שניסה לחפש כדי לנסות להסביר את עצמו , נעלמו אף הן.

" אתה לא מאמין שזאת אני?" שאלה בקולה העמוק וכאשר הראל שמע זאת , הוא נרעד בתוך תוכו כעלה נידף ברוח.

יכול להיות שאימו בחיים והוא לא יודע על כך?

" לא ממש ," אמר עומר בקול צועד , משתעל לתוך הטלפון .

הוא הסביר לאלינור שאינו יכול להמשיך לדבר איתה , הוא סגר את השיחה באופן מוזר שגרם לאלינור לחשוב שהוא היה ככה מההתחלה , כאילו היא לא באמת הכירה אותו כפי שתמיד חשבה.

" תודה שניסית לעזור , אלומה מאיה." אמרה אלינור , שניסתה בכל כוחה להשאיר את העבר הרחוק עם כל מה שעומר תיכנן , היא ניסתה להעביר את המחשבות הרעות שתעו במוחה .

" אני שמחה שיכולתי לעזור," אמרה אלומה מאיה , שניות לאחר שעומר תירץ שהוא לא יכול לספר לאלינור את האמת שמאחורי המכתב המסתורי שהרבה אנשים קראו וחשבו שהיא באמת השאירה מכתב לפני שעזבה.

" מסתבר שלא הכרתי באמת את אבא שלי.." אלומה מאיה פלטה מפיה ללא כוונה.

" אבא שלך ? " שאל הראל בסקרנות, הוא לא ידע שזאת האמת.

" מה הקשר בינך ובין האישה הזאת שפגשת? ממתי אתן מכירות?" הראל התעקש והתקרב אל אלומה מאיה , כי הוא תהה מאיפה שתיהן נפגשו בפעם הראשונה.

" אמרתי לך כבר." אמרה אלומה מאיה כשניסתה להתחמק ממנו ללא הצלחה יתרה.

" לא ," אמר הראל בישירות ובלע את רוקו בבת אחת. היה לו טעם מר בפה. " את לא אומרת לי את האמת?" הראל לא הרפה ממנה.

" זאת האמת היחידה שאני מכירה!" אמרה אלומה מאיה בנימה עניינית וניגשה אל סוויטי , היא חייכה אליו בחזרה וליטפה אותו בחיבה .

היא עלתה עליו בזהירות ורכבה משם כדי לעשות את דרכה בחזרה לביתה.

היא השאירה מאחוריה את הראל , שהסתכל על אלינור כאשר צעד אל מכוניתו כדי להמשיך בחקירה על מנת לגלות אם אלומה מאיה אכן דוברת אמת.

הוא עצר בכניסה לחנייה בטרם נכנס לוילה.

כאשר הוא יצא מן המכונית , הוא הבחין באלומה מאיה עומדת ליד הדלת וממתינה למישהו.

הוא קלט את המבט שחלף על פניה , הוא החליט לבוא אל אבא שלו כי זו הייתה הזדמנות מצוינת ללבן את העניינים כמו שצריך.

" היי ," הוא הפתיע אותה מאחור , היא הסיטה את שערה והביטה בו במבט ארוך , סוקרת אותו מכל הצדדים.

" שלום גם לך," אלומה החזירה חיוך אליו, למרות שהיא ניסתה להעמיד פנים שהיא לא מכירה אותו.

" ברוך הבא, הראל!" אמר עומר בקול מופתע.

הראל ישב לצידו, הוא הכיר את החדר הזה היטב.

" ברוך הנמצא!" הראל אמר במאור פנים ואפילו חייך.

" איך שגדלת , אני לא מאמין איך שהזמן חלף." השיב אביו בהתרגשות.

הראל ישב במקומו וחשב איך להגיד את הדברים שתיכנן לומר .

" אבא , יש לנו אחות נוספת?" שאל בסקרנות.

אלומה מאיה חיכתה לרגע כמו זה , כבר הרבה זמן שהיא לא יכלה לשתוק יותר.

" כן . הבת שלו עומדת מולך. " אזרה אלומה מאיה אומץ , חיכתה לראות איך הראל יגיב.

הראל התבונן סביבו ואז הפנה את מבטו אל עומר.

" הבת שלו?" אמר הראל בקול מופתע, לזה הוא לא ציפה .

המשך יבוא….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך