קרב אריות פרק 12♥

Bloddy bomb 16/01/2020 411 צפיות אין תגובות

הראל לא ידע מה לעשות , הידיעה על האחות שלא הכיר משום מקום לא רק גרמה לו סבל רב . אלא מה שהרגיש לאלומה מאיה היה הדבר היחיד שנותן לו טעם לחיים, אבל הוא ידע היטב שהוא לא יכול להיות איתה יותר.

" את באמת הבת שלו?" שאל ועדיין לא האמין שזה נכון מה שהיא אומרת.

היא עמדה יציבה וזקופה , הוא הרגיש כאילו אלומה מאיה ניצחה אותו.

" כן , אני הבת שלו." אמרה אלומה מאיה ללא כל פחד בקולה.

" מתי נפגשתם?" הקול של עומר נשמע.

" נפגשנו במקרה." אמרו אלומה מאיה והראל באותו הזמן , הם לא תיאמו זאת אך הקולות של שניהם התערבבו זה בתוך זה.

" במהלך טיול אל היער , התעלפתי . יותר נכון הראש שלי הסתחרר והוא ניגש אליי כדי לנסות לעזור לי." אמרה אלומה ובו בזמן היא התבוננה אל הראל.

" רציתי להקפיץ אותה במכונית , היא סרבה לי מתוך נימוס ואמרה שאין צורך כי היא הגיעה בלווית סוויטי." המשיך הראל לספר על האופן המוזר בו יצא להם להיפגש בפעם הראשונה.

" כן , ככה בעצם הכרתם?" אמר עומר בבלבול .

" גם . " אלומה מאיה ואמרה שהיא חייבת ללכת, היא לא סיפרה לאביה על הנשיקה שלה עם הראל.

היא חשבה שזה לא הזמן המתאים בשביל זה.

" אני מצטרף אלייך." הודיע הראל בנימה מרשימה.

" אתה לא כזה ממהר , למה אתה חייב ללכת ישר הביתה?" אלומה מאיה הפנתה אליו שאלה קשה , אך הוא לא נפל בפח .

" אני רוצה שתכירי לי את הבית, אפשר?"

לזה אלומה מאיה לא יכולה לסרב. היא ירדה איתו במדרגות . הוא רק חייך חיוך נבוך לעצמו, מבטיח לא לעשות דברים שטותיים יותר.

לעומתו , ההרגשה שלוותה אותה לא הייתה בכלל טובה . העובדה שהוא היה קטן ממנה בשנתיים –שלוש לא הרפתה ממנה כשהיא פתחה את הגדר שסובבת את הבריכה שבחצר, הראל חלף את נעליו והניח אותם בצד , כאשר תחושה שובבית מציפה אותו והלאה.

" איזה נעים בפנים!" חייך בהנאה צרופה , המיים היו נעימים וחמימים כשאלומה מאיה הושיטה את ידה , היא נפלה לתוך הבריכה כשהיא מביטה לכל הצדדים , היא לא השיבה מבט לעבר הראל.

היא לא ידעה כ"כ לשחות כמו שצריך , גם לא הייתה מודעת לכך שהראל העביר בה מבט חד , מבט שגרם לה להרגיש קצת אשמה.

" אני יכול להיות ככה שעות רבות!" כייף הראל והוא שחה לעברה , תוך שהוא ניסה להדביק אותה במצב רוח שהיה לו.

" למה את עושה פרצוף של מישהי שסובלת?" שאל הראל , מחייך אליה בשובבות יתרה.

" אני לא יודעת איך לשחות , אתה יכול להעביר לי כמה שיעורי שחייה?"

נראה שהרעיון מצא חן בעיני הראל , הוא ישמח ללמד את אחותו הגדולה כמה תרגילים חשובים.

אבל לפני שהוא הספיק לענות , אלומה מאיה הייתה כבר מחוץ לבריכה.

הראל הביט בה באכזבה גמורה ויצא מהבריכה בפנים כבויות , הוא נכנס אחריה .

אלומה מאיה ניסתה להתחמק ממנו ללא הצלחה .

הוא תפס את זרועה , לקח אותה ממותניה ונתן לה נשיקה סוחפת.

המשך יבוא…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך