Bloddy bomb
מאחלת לכם קריאה נעימה😍👠👠👠👡💄💄

קרב אריות פרק 7

Bloddy bomb 10/12/2019 460 צפיות אין תגובות
מאחלת לכם קריאה נעימה😍👠👠👠👡💄💄

היא קפצה ממנו בבהלה והביטה בו לרגע , היא תפסה את עצמה פתאום. איך היא מתאהבת בהראל רוזלמן , שמבחינתה היא גילתה לפני כמה ימים ספורים את העובדה שהוא אחיה הקטן.

היא הפנתה את מבטה אל עבר סוויטי, שאותו היא השאירה קשור ליד העץ.

" אני מצטערת. לא הייתי צריכה לעשות את זה." היא אמרה עם חיוך מתנצל.

" למה את מצטערת? זה לא שעשינו משהו רע.." הראל אמר בביטחון ונראה שהוא לא התחרט על מה שקורה ביניהם.

נראה שהוא שמח על הנשיקה שלו של אלומה מאיה , שגם לא ניסתה להכחיש את מה שהיא הרגישה כלפיו.

היא ניסתה להתפכח ולשכוח את הנשיקה היפה שנוצרה בין שניהם, הרי היא יודעת טוב מאוד שהיא עשתה משהו אסור והיא לא תחזור על אותה הטעות שעשתה פעמיים.

היא לא החזירה מבט לעברו , רק סימנה שהיא חייבת לשוב לוילה כמה שיותר מהר.

" סליחה , אני חייבת ללכת." אמרה אלומה מאיה במסתוריות משונה וכשהיא התבוננה בהראל , היא הבחינה בעצב שנשקף מעיניו הכחולות , עצב אינסופי שהוא אגר בתוכו במשך חילופי השנים.

" לאן את צריכה ללכת? אני יכול להקפיץ אותך הביתה." הוא הציע מתוך נימוס והסתכל עליה עם חיוך שובב שהתפרש על פניו.

" לא תודה , אני מעדיפה לחזור לבד." אמרה אלומה מאיה , היא עשתה את דרכה לעבר סוסה , סוויטי.

" אה , עכשיו הבנתי. זה סוויטי, הסוס המועדף שלך. איך לא ידעתי." חייך הראל וכשהוא התקרב אליה , היא התרחקה ממנו מפני שהיא פחדה לראות מה תהיה התגובה שלו אחרי שיוודע לו ששניהם אחים למחצה.

" שוב תודה." אמרה בקרירות מעורבבת עם חיוך שהגיע משום מקום.

" אני יכול להצטרף אלייך כדי לדעת איפה את גרה." שאל הראל , הוא הרגיש איך הסקרנות כמעט פיתתה ללכת אחרי אלומה מאיה.

כשהיא באה לעלות על סוויטי , היא שמעה קול מאחוריה. אותה אישה שנחשבה כמתה עד עתה , כולם לא יודעים שהיא נאלצה להימלט רחוק.

" טוב שמצאתי אותך , אלומה מאיה." אמרה אלינור , אלומה הוכתה בתדהמה גמורה ולא הבינה מה קורה פה.

" אנחנו מכירות?" שאלה אלומה מאיה בהלם.

" אני אלינור רוזלמן." היא אמרה זאת ללא חשש.

המשך יבוא….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך