Bloddy bomb
מקווה שתהנו מהסיפור.

קרב אריות פרק 9💋

Bloddy bomb 05/01/2020 485 צפיות אין תגובות
מקווה שתהנו מהסיפור.

אלומה מאיה יכלה להרגיש איך לחיה מתמלאות בסומק אדום , כאילו לא מספיק הידיעה שהסעירה את נפשה על זה שלא הכירה את אביה כפי שחשבה.

היא לא ידעה אם לבכות או לצחוק, בסוף יצא שמי שסיפרה לה את האמת אודות אותו מכתב שחשבה שהכול לגביו היה נכון , הייתה אלינור.

אלינור נפגעה מכך שהוא תכנן צעד אחר צעד אחר התוכנית שלו נגדה , כדי שהיא תלך ותשאיר את ילדיה אצל סבתא אדלה שמנהלת את אחוזת רוזלמן ביד רמה , אדלה זאת האימא שלו .

היא גדלה לתוך עולם שיקרי שאביה יצר עבורה בשביל שלא תיפגע, היא חשבה שכל חייה הם מושלמים ושהיא תמצא את הנסיך על הסוס הלבן.

אבל מתברר שהכול היה רק דמיונות, שקרים ודברים לא מציאותיים שהיו קיימים אצלה בראשה , כדי שהיא תספר לעצמה שהכול בסדר ואביה לא מסתיר ממנה שום דבר.

אלומה מאיה חדלה להאמין במה שאביה אמר לגבי אלינור והמכתב המסתורי לנוכח מה שגילתה , שעומר לא אמר לה את האמת השלמה שעמדה מאחורי המכתב שנודע לה שהוא היה שקר וכזב לעומת מה שהיא חשבה שהיה נכון.

נראה שהדרמה של אלינור מעולם לא הסתיימה בסוף שהיא ייחלה לו , היא ניסתה לדמיין מדוע אביה תכנן את היעלמותה של אלינור , אחרי שהתגלתה כאישה נחמדה וטובת לב.

ולא כאישה רעה שמשאירה את ילדיה מאחור , כמו האישה מוגת הלב שחשבה לפי מה שהיא קראה במכתב , האישה שחשבה שקיימת התמוגגה כאילו לא הייתה מעולם.

" סלחי לי ," היא אמרה בעוד הדמעות נוצצות בעיניה , מנסה לא לעשות דרמה מול אלינור, " אבי אמר לי שאת.." היא אמרה זאת תוך כדי גמגום.

" שקרנית? " השלימה אלינור את המילה שאותה אלומה מאיה לא העיזה להוציא מפיה.

" בדיוק." ענתה אלומה מאיה , הפעם יותר בנחישות.

" זה שאבא שלך אמר עליי?" אמרה אלינור , אז היא שתקה כי לא היה מה לומר.

" הצטיירת בעיניו כאחת שנוטשת את ילדיה." השיבה בקול רועד.

" ובכן , הרשי לומר לך משהו , אני מעולם לא חדלתי לתהות מה קורה עם ילדיי. הם היו בליבי , תמיד." אמרה בנימה רכה , היא עצרה את עצמה מלבכות.

כי היא לא רצתה להצטייר כאישה חלשה .

היא גיששה אחר ידה כדי להתנצל על כך שאביה מעולם לא סיפר לה עליה.

" אני מצטערת," היא אמרה בהתנצלות , הדמעות ירדו בזה אחרי זה , בלי שהייתה לה שליטה על מה שהיא הרגישה כל השנים האלה.

הראל , שיצא מרכבו צפה בהן מרחוק, תוהה עם מי אלומה משוחחת באותם הרגעים .

המשך יבוא….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך