קשה להשגה פרק 3 (:

06/12/2013 902 צפיות 5 תגובות

לבשתי חצאית קצרה וסריג גדול עם מגף חמוד וגרב ברך התבשמתי ויצאתי .. דור נפגש איתי למטה , הזמנו מונית ואחרי רבע שעה הגענו .
״אהבת חיייי״ נועה רצה אליי
״הי הי היא שלי , רק שלי ! הוא נהיה רציני״
״בסדר בסדר הומור דור ״ היא אמרה .. אחרי כמה דקות דור נעלם לי הוא נפגש עם כמה חברים שלו ליד הבריכה והתיישב על הבר לא התייחסתי במיוחד , אני עדיין לא הבייביסיטר שלו גם לי מגיע להיות אירי שנה עמוסה כל כך !
פגשנו את החברות שלנו ורקדנו קצת שתיתי קולה לא יותר מזה ..
לפתע קלטתי את דור כולו מסטול , ״בואי אליי״ הוא עשה לאחת הבלונדות היא דחתה אותו..
הייתי בשוק אבל הייתי בטוחה שזה היה סתם ולא נתתי לזה להרוס לי . רקדנו והיה הכי כיף שבעולם ! דור לא היה לידי כל המסיבה ולא יחסתי לזה חשיבות ..
״איפה הוא?״שאלה נועה , איפה מי ? שאלתי .. החבר שלך היא צעקה כזה .
אהה דור ..לא יודעת תני לו קצת להנות הייתה לו שנה עמוסה אמרתי .
המסיבה נגמרה , כולם כבר הלכו ואת דור לא ראיתי , אני דואגת לו ..אמרתי לנועה . ״אמרתי לך שצריך לחפש אותו כבר מקודם״ היא אמרה .בסדר איפה הוא עכשיו אני רוצה ללכת ואני מתחילה לדאוג ! חיפשנו וחיפשנו עברנו כל מקום בשירותים , בחדרים שבבית שלה , ליד הפינות ישיבה , מאחורי עמדת הדי ג׳יי כל מקום ..
״סיבוב אחרון..אולי הוא הלך״ נועה אמרה , אין סיכוי הוא לא ילך בלעדיי אמרתי ..
הלכנו לבר אולי הוא עוד שם יושב ..
לפתע שהסתובבתי למאוחרי הבר עמדתי והשתתקתי מרוב ההלם .

אם אתן אוהבות תגיבו הרבה ואני אמשיך עוד היום (:


תגובות (5)

שיט אומיגד המשך

06/12/2013 11:36

המשך!!! תמשיכייי אהבתי מאודדדדד!!!
הכתיבה שלך ממש ממש מיוחדת! :)
יש לך כישרון :)
[מוזמנת לקרוא גם את שלי]

06/12/2013 11:37

תודה (: אני אמשיך שיהיו יותר צפיות ותגובות (; מצפה לכם המשך מהממם תהיו פה (;

06/12/2013 11:41

עאעאעאע תמשיכייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

06/12/2013 11:43

די צפוי מה יקרה אבל בכול זאת טיפה מותח תמשיכי ! (:
ותקראי את הסיפור שלי גם 3>
אשמח אם תחזירי תגובה

06/12/2013 12:11
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך