אוהבות בינתיים ?

קשה להשגה פרק 5 (:

06/12/2013 909 צפיות 2 תגובות
אוהבות בינתיים ?

**אחותי היפה *^* – לא היה לי כוח היום ..
אני- כל החיים שלך את מבריזה מה..
אחותי היפה *^* – תמודדי
אני – קופה
אחותי היפה*^*-את אוהבת אותי *~*
אני – שונאת אותך
אחותי היפה *^* יאלה יאלה וחופרת בואי אליי אני לבד ..
אני – טוב אני יגיד כן כי זה ימשיך לחפירה אחת גדולה ..
התלבשתי מהר , שטפתי פנים מהדמעות היבשות וניסיתי לשכוח אותו ..יצאתי מהבית הלכתי והלכתי עם האוזניות והשיר שתמיד עושה לי לבכות..כל כמה צעדים אני רואה זוגות בגילי מחובקים נראים כמוני וכמו דור בתקופות היפות שלנו,, הדמעות החלו לצוף..
הגעתי לבית של נועה היא פתחה לי את הדלת..ישר בכיתי את חיי !! היא חיבקה אותי .. ״ששש..דיי נו הוא לא שווה את הדמעות שלך .. הוא סתם מטומטם״ אפילו הודעה הוא לא שלח לי , אפילו לא בדק מה קורה איתי .. ״כמו שאמרתי קסם , סתם דביל״היא אמרה .. הדביל שאני אוהבת !! אני כל כך מאוכזבת ..נכנסו לחדר שלה והיא הכינה לנו אייס קפה .. ״קסם ?״ היא שאלה .. מה ? עניתי .. יש לי משהו לספר לך .. 1.בשורה רעה והשנייה אולי תשמח אותך . נו מה עכשיו איזו עוד צרה ה׳ מטיל עליי עכשיו ? הדמעות החלו לרדת לי בלי שהיא התחילה לספר בכלל ..״מה את בוכה?״ נוו אמרת בשורה רעה אמרתי בקול מוזר .. ״בסדר אבל גם על זה נתגבר אבל תשמעי״ נוו..
״אבא שלי קיבל משרה חדשה בעיר אחרת עם וילה ענקית ואנחנו עוברים״ מההההה???!!!!! זה מה שחסר לי שעכשיו גם החברה הכי טובה שלי תעזוב אותי ! לא מספיק אהבת חיי עכשיו גם היא ?
״חכי! תשמעי עד הסוף .. את יכולה לעבור לגור איתנו ! לתקופה , מקסימום תישארי אם תהני ..״ היא חייכה .. נראה לך ?!!! עניתי לה .. ״אמא שלך היא לא הבעיה את יודעת שאת כמו המשפחה שלי והיא סומכת על ההורים שלי״ כן אבל..״אבל מה ?!! בואי תעזבי את דור תראי לו שהמשכת הלאה שאת לא צריכה אותו ! תחשבי שנייה , אני , את והעיר הכי שווה בעולם בבית ביחד !!!״ הסתכלתי עלייה , היא הסתכלה עליי וישר עניתי לה.. אומייגאדדד !!!!! נגור ביחד !


תגובות (2)

כן תמשיכיייייייייי

06/12/2013 14:22

תמשיכי בזה הרגע!!!!!!!!!!!!!!!!!!

06/12/2013 14:40
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך