קשה להשגה פרק 6 (:

07/12/2013 963 צפיות 4 תגובות

~כעבור חודש~

״קומי כבר קופה״ צרחה נועה מהחדר שלה לחדר שלי..
אני קמה יואוו , התלבשתי מהר ליום הראשון בכיתה החדשה ..מזל שיש לי פה את נועה , אני כבר לא קסם הילדה הטובה של פעם הוא שיחק לי ברגשות ! אף אחד עוד לא ישחק לי ברגשות אף אחד !
התבשמנו , לקחנו את האוכל מהר ונסענו לבית הספר החדש .
מקום ענק, כמו תיכון של ארצות הברית , מלא מלא חתיכים מתרוצצים ..השנה אני לא יתן לעצמי להתאהב אני גמרתי עם בנים ! זהו ..
״שבו כולם״ המורה אמרה ..
מצאנו מקום אני ונועה , המורה הציגה אותנו בפני הכיתה ואז הסבירה לנו מה הולך להיות השנה בכל זאת כיתה יא זה לא צחוק .., בהפסקה הלכנו לראות את הבית ספר , עצרנו בקפיטריה . שני קולה אמרתי למוכר .. זה 20 שקלים המוכר ביקש .. הוצאתי לו את הכסף ואז הלכנו להשים דברים בלוקרים לפתע שפתחתי את הלוקר ..
אהההההה צעקתי !! הבהלת אותי אמרתי לילד שעמד מולי , הוא היה חתיך בצורה בליתי רגילה בסגנון של דור , הוא טיפה הזכיר לי אותו.. וזה העציב אותי \:
ואוו מי זאת היפה הזאת הוא אמר ?
״פששש קסם״ נועה אמרה ..סתמי נתתי לה מכה קטנה. הסתובבתי לעבר הלוקר שלי..
היי אני ניר , ״אם את לא מכירה אותי אז את בטח חדשה״.. הוא התנשא ..
מישהו פה קצת עף על עצמו , אמרתי. ״אז את חדשה״ הוא אמר .. סיימתי לקחת את הדברים מהלוקר ולהכתי שנועה אחריי..
הוא נשאר שם המום ששני שופטים שלו מאחורי , "מה יש לך ?! הוא בקטע שלך״נועה התלהבה..
אין לי כוח עכשיו לענייני אהבה והוא גם נראה אחד ערס כזה שמחליף בחורות כמו גרביים ..
״אפילו לא אמרת לו איך קוראים לך..״היא אמרה . יותר טוב ! אמרתי אני לא צריכה עכשיו להתאהב בו..נראה שזה קל ואני בכלל לא בעניין הזה! ״וואי חשבתי שהתגברת כבר על דור״ היא אמרה…
כן..גם אני חשבתי .


תגובות (4)

אץ צריכה לרשום ״ שאת כותבת מה שהדמויות מדברות גם שקסם מדברת זה יותר מובן חוץ מזה הכל מושלם

07/12/2013 03:10

אוקיי תודה (:

07/12/2013 05:43

תמשיכייי

07/12/2013 15:03

תמשיכי!!!!

12/12/2013 07:24
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך