ליבושקע
חחח תודה על התגובות ממש נחמד לישמועע :) תהנו :)

קשיים תמיד עוברים! בכל מטבע יש 2 צדדים

ליבושקע 17/10/2013 870 צפיות 3 תגובות
חחח תודה על התגובות ממש נחמד לישמועע :) תהנו :)

״אוקיי אז הכל התחיל יום ליפני שעזבת … אני רצתי כמו כל הזמן בפארק ושמעתי מוזיקה , האוזנייה שלי נפלה ובטעות מרוב שהייתי שקועה בלהחזיר את האוזנייה בזמן ריצה אני לא שמתי לב לאן אני רצה והחלקתי .
ואז איזה בן הרים אותי והושיב אותי על הספסל קראו לו ראיין, הוא היה חתיך גבוה ממש מושלם בדיוק כמו שאהבתי והוא עזר לי ללכת הבייתה , בדרך הכרנו יותר אחד את השני וממש הרגשתי שכל רגע בשיחה איתו הלב שלי יותר ויותר ניקשר אליו … (היא ניגבה את הדמעות מבעד לחיוך) הוא עזר לי להיכנס הבייתה לאז ליפני שהוא הלך הוא נישק אותי.
החלטנו שאנחנו רוצים להיפגש יותר אז הלכנו לכמה פגישות וניהנו חברים עברו חודשיים של אהבה מדהימה וכיפית ואז כשאני יצאתי לאכול בחוץ ראיתי אותו מיתנשק עם מישהי וכל עולמי חרב… כמה שאהבתי אותו כמה שהייתי איתו והייתי בטוחה שזה היה הדדי אבל לצערי הבנתי שלא …בכל החודשיים האלה לא עשיתי ספורט טחנתי ואכלתי ולא שמתי לב לגוף שלי וכניראה שהוא ראה איך אני משמינה וזרק אותי לטובת מישהי יפה יותר ממני…״ והיא התחילה ליבכות ,הסיפור שלה היה ממש מבאס אך לדעתי הייתי צריכה לישמוע גם מהצד השני, מראיין .
״תקשיבי אני חושבת שחסר משהו… למה הוא נישק אותה? ואת מי? והאם הוא נישק מישהי מרצון? ואולי מי שהוא נישק עשתה את זה בכוונה כדי ליפגוע בך ? את לא יכולה לדעת אם את רוצה תגידי לי איפה ראיין גר ואני ילך וידבר איתו על זה …״ היא חיבקה אותי חזק חזק חזק כימעט נחנקתי ״את חברה כל כך טובה היתגעגעתי לזה! הוא גר ברחוב אוסישקין מס בית 5 דירה 93 קומה 8 ״
״אוקיי אני ילך אליו עכשיו תחכי פה ואל תכניסי כלום לפה חוץ מסלט ותה ברור לך?! אה וגם אם את רוצה תראי את הסרט הפעם הראשונה סרט מושלם! משחק שם השחקן האהוב על שתינו!״
״מהמהמ משחק שם השחקן שמשחק בזאב צעיר?!״ ואני הינהנתי בחיוך ״מי זה ?! ״ היא אמרה ואז הבנתי שהיא מתחילה את הסיסמה הישנה שלנו ״זאת אני !״ ״מי זאת אני ״ ״חיבוק !״ ומי זאת את?״ נשיקה ״ ואז היתחבקנו ונתנו אחת לשנייה חיבוק ונשיקה , איך התגעגעתי לזה !
יצאתי מהבית ושמתי בוויז את הכתובת ומאוד מהר הגעתי אליה הם ממש קרובים ! עליתי לקומה שמונה לדירה 93 נקשתי בדלת ושמעתי קול מדוכא ״שרון זאת את?״ כניראה שהוא מדוכא מזה שהם ניפרדו ״לא זאת חברה שלה אני צריכה לדבר איתך״ ״מי זאת חברה שלה ״ ושמעתי אותו מיתקרב ״זאת שיראל״ ואז הוא פתח לי את הדלת ״ אז למה לא אמרת ״ הוא אמר בחיוך מתוק אבל לא היה דומה אפילו לחיוך של עידן אבל לא רציתי לחשוב עליו עכשיו ,כעט אני צריכה ליפתור בעיה של חברה הכי טובה .
היתישבתי על הספה והוא הביא לי קולה ״למה נישקתה מישהי אחרת? ״
הגעתי ישר לשורש העיניין ,״ אני לא ,אני באתי ללכת לביתה וליפגוש את שרון שם אך איזה מישהי בלונדינית בלי שום סיבה נישקה אותי וכל פעם היסתכלה לצד ניסיתי להינגד ואז פשוט העפתי אותה ממני והתחלתי לרוץ לשרון אך שרון בזמן שרצתי שלחה לי הודעה זה ניגמר, שלחתי לה מיליון הודעות אך היא לא ענתה …ואז הבנתי שהיילדה שנישקתי אותה מכירה את שרון וממש שונאת אותה ניסיתי להיתקשר אליה הלכתי לביתה אך היא לא מוכנה לדבר איתי!״
הבנתי הכל , לכל מטבע יש שני צדדים והייתה פה אי הבנה שעכשיו עשתה טוויסט בסיפור … אני צריכה לנסות להפגיש ביניהם !
״תבוא מחר בתשע בערב לפארק ״ והיצאתי מביתו.
הגעתי לבייתה של שרון והיא באמת אכלה סלט ושתתה תה והיא רצה אליי ״הסרט הפעם הראשונה באמת סרט מושלם!״
חיבקתי אותה ״הייתה בינכם אי הבנה….״ וסיפרתי לה את כל הסיפור… היא הבינה אותו ופשוט בימקום לחכות לתשע יצאה מהבית וכניראה הלכה אליו…
הרגשתי שאני צריכה לעשות את אותו דבר בקשר לעידן כניראה הייתה אי הבנה קטנה או משהו כזה …
הלכתי אליו הבייתה והוא פתח לי ישר את הדלת ונישק אותי , ״יא משוגעת אני חיפשתי אותך בכל מקום לא ענית לי לא היית בבית את לא מבינה איך דאגתי !״ הוא אמר לי כשהיתנתקנו ״אני שמעתי אותך מדבר עם חבר שלך ושמעתי שאמרתה שמצאתה מישהי פי אלף יותר יפה ממנה … אז חשבתי שאתה מדבר על זה שאני סתם מישהי ומצאתה מישהי פי אלף יותר יפה ממני ! אז ברחתי ואז הבנתי שהסקתי מסקנות מהר מידיי אז באתי לפה לישמוע את כל הסיפור ״ הוא חיבק אותי כל כך חזק ולחש לי באוזן ועשה לי צמרמורת -שוב- ״אתהילדה המיוחדת שמצאתי שפי אלף יפה מכולןן!״ וחייכתי והוא ניגב את הדמעות שהיו לי על פניי שאפילו לא הייתי מודעת להן ״אני אוהב אותך ״ הוא אמר ״גם אני מאוד אוהבת אותך!״ והיתנשקנו.


תגובות (3)

קולולולולוח
איזה כיף שהמשכת (:
ממש תודה ❤❤❤❤❤❤❤

17/10/2013 09:56

מושלםםם תמשיכיי

17/10/2013 10:02

אני ירשום לך מה אני הכי אוהבת בסיפור / בכתיבה שלך ?
שאת לא מנסה לעשות אקשן.
היינה סתם דוגמא שרשמת בפרק הזה שהיא צריכה לחשוב על כול הצדדים.
זה ממש יפה !
ובגלל ששילבת דברים כאלה יש אנשים שילמדו מהם (:
בקיצור את ממש חמודה❤

17/10/2013 10:09
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך