ליבושקע
אני ימשיך כניראה מחר בערב תהנו :*

קשיים תמיד עוברים ! האונס

ליבושקע 12/10/2013 1001 צפיות 6 תגובות
אני ימשיך כניראה מחר בערב תהנו :*

הוא היה כל יפה , עינייו היו כל כך יפות לא ראיתי בבירור את צבען שיערו היה שטני משני צדדים גאלח ובאמצע היה לו קו של שיער וחיוכו היה מהממם! היו לו שרירים בידיים והוא היה שזוף.
בקיצור גבר חלומותיי ! לא יכולתי להוריד ממנו את המבט הוא היה כל כך יפה ! הוא דיבר עם איזה חבורה של בנות יפות רזות וגבוהות שנימרחו עליו במילים עדינות, והוא כמובן נהנה מזה אני לא מאשימה אותו … מי לא?!
לאחר מספר שניות שהיסתכלתי עליו הפנתי מבט לא יכולתי להיסתכל עליו… אני לא שווה בישבילו , אני לא מתאימה לו והוא אפילו לדבר איתי לא ירצה ביגלל איך שאני ניראת!
״וואו הוא ממש חתיך!״ לירון פלטה וכניראה שהילד שמע את זה והיסתובב ועינייו ניתקלו בעייני אך אני מיהרתי להפנות מבט , אפילו לנסות אני כבר לא רוצה הסיכוי הוא כמו הסיכוי שעכשיו ירד גשם ,עכשיו קיץ.
היא היתנתקה ממני כדי ללכת לדבר איתו כניראה לישאול פרטים לתת פרטים או ביכלל ללכת לצד ולעשות את שלהם.
אני היסתכלתי על השולחנות האחוריים ובחרתי את ההכי בצד והכי רחוק מכולם כדי שלא יהיו לי בעיות אחרי זה עם הילדים המקובלים.
שמתי את התיק באדישות ובכבדות על הכיסא ולא שמרתי מקום ללירון לרוב היא לא יושבת ליידי אלא היא יושבת מיקדימה עם המקובלים , היתיישבתי ושמתי רגליים על הכיסא השני כאשר הגב שלי נישען על הקיר (יתרונות של הקיר בכיתה) ושמתי אוזניות ושמעתי מוזיקה ועצמתי עיינים .
הרגשתי נגיעות בכתפיי פתחתי את עייני בהדרגה וראיתי את הילד החדש מחייך אליי ומראה לי עם תנועותיו להוריד את האוזניות, הורדתי את האוזניות ״מה ?״ שאלתי עם קול טיפה תוקפני ידעתי מה הוא ירצה הוא ירצה ליצחוק עליי, למה אני צריכה את זה עדיף להעיף אותו על השנייה הראשונה כדיי לימנוע פגיעה קשה יותר בהמשך.
״וואו לא היתכווונתי לעצבן בסך הכל באתי לישאול למה את יושבת כאן ולא מקדימה ״ הוא המשיך להיסתכל עליי ״כי כאן הכי נוח לי וזה המקום הכי טוב בכיתה ״ צפיתי שהוא פשוט יהנהן וילך או יזרוק מילה לא יפה וילך וכמו שחשבתי הוא הלך … בלי להגיד דבר.
נאנחתי שמתי אוזניות המשכתי במה שעשיתי קודם , ואז שוב הרגשתי נגיעה על כתפיי פחתי את עייני וראיתי אותו עומד מולי שוב אבל עכשיו עם תיק גב , ״מה אתה עושה פה עם תיק?״ שאלתי מבולבלת .״אמרת שזה המקום הכי טוב בכיתה אז אני רוצה לנסות אותו ואז להביע את דעתי בעיניין ״ הייתי בשוק הוא רוצה לשבת ליידי? טוב רואים שהוא חדש ,שהוא ישב לייד מישהי כמוני ? שבנות צבועות אליה כי לא נעים להן פשוט לירוק לי בפרצוף ויש לי רק חברה אמיתית אחת והבנים … אין מה לדבר על הבנים איתם לא הולך לי ביכלל … אז למה פיתאום הוא? ״אתה צוחק ?״ שאלתי בשיא הכנות לא האמנתי למה שהוא אמר .
״כן ,למה את מותפתעת כלכך ?״
״כי חוץ מחברה הכי טובה שלי אין אף אחד שרוצה לשבת ליידי…״
״ אין מצב שילדה כמוך יושבת לרוב לבד!״ הוא חייך אליי ונמסתי מחיוכו אבל המשכתי לעשות את עצמי כאילו לא אכפת לי ממנו
״מה זאת אומרת ילדה כמוני?״
״ילדה יפה כמוך״ כשהוא אמר את זה היתעצבנתי שיפסיק לעשות את עצמו בטח מישהו חייב אותו לעשות את זה וליראות איך אני מגיבה או משהו כזה ״עוף מפה עכשיו!״ צעקתי עליו והרגליים שהיו על הכיסא שליידי הזיזו את הכיסא כלפיו וזה פגע בו לא חזק אבל פגע בו, ״ יואו מה יש לך ניסיתי להיות נחמד !״
״אז תנסה חזק יותר״ אמרתי בקול עוקצני מאוד והוא פשוט היסתובב והלך לשולחן האמצעי .
השיעורים עברו בטיל היום עבר כל כך מהר שאפילו לא הרגשתי
״בואי נצא לקניון יש שם כמה בגדים שאהבתי מאוד!״ לירון אמרה לי בהיתרגשות בזמן שהלכנו הבייתה , נאנחתי ״מה שאת רוצה״
״מה יש לך כל היום היית מדוכדכת קרה משהו שאני צריכה לדעת עליו?״
״אממ לא משהו מיוחד ,הילד החדש ״רצה ״ (הראתי מרכאות) לשבת ליידי והעפתי אותו ״.
״יואו למה מה את מפגרת?!״ היא הייתה בשוק ״וגם איך הצלחת ביכלל לדבר איתו הוא הריי בן ועם בנים את לא מדברת״
הרמתי כתפיים ״לא יודעת ממש היתעצבנתי אז לא חשבתי פעמיים״
ראינו בקניון הרבה בגדים וחבורת בנים נתפלה ללירון אז הבנתי את הרמז והלכתי הבייתה ,הדרך הייתה חשוכה לא ראיתי כימעט כלום אז הדלקתי את הפנס של האייפון . ״ילדה בואי תיתקרבי לפה ״ לא ראיתי מי אומר את זה אבל הבנתי שמי שאומר את זה הוא שיכור אז המשכתי ללכת,
״ילדה איפה את?! אנחנו מחכים לך כאן אם את לא מגיעה עכשיו אנחנו נלך לחפש אותך וזה יגמר רע !״ ניבהלתי אז סגרתי את הפנס של האייפון והתחלתי לרוץ ואז ראיתי סימטה קטנה אז ניכנסתי אליה והדלקתי את הפנס של האייפון וכשהעלתי אותו כלפיי מעלה ״בוווו ״ אז הנערים צעק וצחק ואני ניבהלתי כל כך ״אענאעע״ צעקתי ״כן תיגנחי תיגנחי אבל תישמרי את הקול שלך לאח״כ כי את תיצטרכי אותו והרבה ״ הוא צחק והנערים איתו.
״עזבו אותי אני רוצה ללכת הבייתה!״ ואז אחד הנערים היתקדם לעברי והריח אותו ״וואו יש לה ריח טוב!״ והוא צחק ואז עוד נער היתקדם אליי וקרע ממני את החולצה ״איי דייי תפסיקו ״ניסייתי ליברוח אבל הרעיון נחל כישלון והם היתעדכו יותר סביבי נישארתי עם חזייה וטייץ ואז אחד הנערים היתקדם לעברי ולחש לי לאוזן וזה עשה לי צמרמורת ״את לא תישכחי את זה לעולם!״ וקרע ממני את הטייץ ונישארתי חצי ערומה .
היה לי קר אז היתכופפתי והיתישבתי על הריצפה מחובקת ואז כל הנערים ביחד היתקדמו לעברי ואז מהם צחק ואמר״ לא פה אנחנו רק התחלנו אל תידאגי עוד מעט יהיה לך חם ״ והוא הרים אותי בכוח ניסיתי להיתנגד עוד פעם ,בעטתי בו כל כך חזק באיבר מינו שהוא היתקפל ונתן לי את ההיזדמנות ליברוח .


תגובות (6)

נראה מעניין
מחכה להמשך

12/10/2013 02:52

ואווו! תמשיכי מהררררר

12/10/2013 04:54
^^

תמשיכיייייי דחוףףףף !

12/10/2013 07:02

moon light – מה זאת אומרת נשמע מעניין!? זה על בטוח מעניין!!
את חייבת להמשיך דחוף!! קרה לי משהו דומה לזה.. רק שלא קרעו לי את הבגדים….
מחכה להמשך בקוצר רוח!! ;-)

12/10/2013 08:15

תמשיכייי מהר :)

12/10/2013 10:50

וואו מעניין

17/10/2013 09:13
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך