ליבושקע
מקווה שתהנו ותודה באמת על התגובות נחמד לדעת שאתן אוהבות את הסיפור שלי :)

קשיים תמיד עוברים ! המשך האונס

ליבושקע 12/10/2013 1014 צפיות 9 תגובות
מקווה שתהנו ותודה באמת על התגובות נחמד לדעת שאתן אוהבות את הסיפור שלי :)

התחלתי לרוץ בכל הכוח שלא היה לי ,אני רצתי והיה לי כל כך קר הייתי יחפה עם תחתונים וחזייה הבנתי שזה חסר טעם אז עצרי היתנשמתי בכבדות לא יכולתי להמשיך לרוץ הרגשתי את הגרון שלי צורב והרגשתי שהצד של הבטן שלי עומד להיתפוצץ מרוב כאבים ! אני לא יכולתי להמשיך יותר לעמוד … היטמוטטתי הרגשתי הכל פועם בקצב של ליבי … לא יכולתי להמשיך כאב לי בריאות אפילו לינשום .
הרגשתי שמיהו מושך אותי אך כבר לא היה לי את הכוח להמשיך
להיתנגד ולא היה לי את הכוח להמשיך להישאר ערה … פשוט היתעלפתי .
הרגשתי בגב שלי בד נעים שהזכיר לי את המיטה שלי ומעליי הרגשתי שמיכה גדולה שכיסתה את כולי והרגשתי חמימות, פתחתי לאט לאט את עייני וראיתי תיקרה הבנתי שאני בבית של מישהו ניבהלתי וישר נעמדתי אבל מרוב המהירות שקמתי פילח את ראשי כאב בלתי ניסבל ״היי היי היי אל תקומיי אסור לך אחרי מה שעבר עלייך״ שמעתי קול מוכר , ״בואי תישכבי אני יתן לך כדור ותישתי את כל הכוס של התה !״ הוא אמר ועזר לי לחזור למיטה ,ראיתי את פניו בטישטוש לא התלחתי לפקס את העיינים שלי וככל שניסיתי לאמץ אותן ככה יותר כאב לי מרוב עייפות.
״מי אתה?״ שאלתי בזמן שלקחתי את הכדור שהיה מגעיל לפה ושתית קצת מהתה .״ אני הילד הזה שלא רצית שישב ליידך …״
היתהפכה לי הבטן … אני היתנהגתי אליו כל כך מגעיל אני פגעתי בו ועכשיו הוא זה שעוזר לי ? הוא זה שמיתנהג אליי כל כך יפה אחרי כל מה שעשיתי לו ?! אני היתנהגתי בבריונות ! ״זה לא מגיע לי!״ הוא היתקרב אליי ונאנח ואני הנדתי בראשי הוא התחיל להגיד משהו אך קטעתי אותו ״לא מגיע לי יחס כזה ממך אתה מיתנהג אליי כל כך טוב אחרי שאני היתנהגתי אלייך כל כך מגעיל!״ כבר יכולתי ליראות טוב והיסתכלתי לו בעיניים והיה ניראה שהוא נעלב ממני ״נדבר על זה אחר כך עכשיו הדבר היחיד שאת צריכה לחשוב עליו זה איך להירדם !״ הוא התחיל לצאת מהחדר וליפני שיצא מהדלת היסתכל הצידה ואז היסתובב אליי לגמרי ״אני הולך לבצפר תישארי פה ואל תזוזי אני יחזור מהר ״ וליפני שהספקתי לענות לו הוא יצא .
הרגשתי כל כל רע ואז כל הערב של אתמול עלה לי והתחלתי ליבכות , בכיתי כל כך הרבה שבסופו של דבר נירדמתי .
~לאחר 4 וחצי שעות~
לאט לאט פתחתי עיינים אני עדיין הייתי באותה המיטה כניראה ששום דבר ממה שקרה לא היה חלום …חבל, אני הורדתי מעצמי את השמיכה ושמתי לב שאני רק עם תחתונים וחזייה 0_ס הרגשתי כל כך מובכת הוא ראה אותי בתחתונים חזייה?! לא היה לי מה לילבוש … היסתכלתי מיסביבי ובפעם הראשונה מאז הבוקר שאני רואה את חדרו , החדר שלו היה ענק מצד ימין של הדלת היה דלת חצי פתוחה וראו שם קיור ואמבטיה כניראה שיש שם גם שרותים בצד השמאלי של הדלת היה חדר ארונות שגם הדלת שלו הייתה פתוחה למחצה ככה שיכולתי בקלות להבין שזה אמור להיות ארון למרות שהרבה מאוד דברים שהיו שםהיו הכי לא קשורים לבגדים .
הקירות של החדר שלו היו שחורים אך היה חלק קטן לייד חדר הארונות שהיה לבן … והיה רייק.
מעל למיטה הענקית שלו הייה כתוב fuck you and fuck what you think גיחחתי מאוד אהבתי את המישפט הזה !
הרגשתי לא נעים להיסתובב בבית של מישהו שני לא מכירה כל כך בחזייה ותחתונים אז היתקדמתי לעבר חדר הארונות שלו וראיתי שם חולצה מאוד גדולה אז לקחתי אותה .
הרגשתי שבטן שלי גירגרה, חוץ מתה וכדור לא הכנסתי שום דבר אחר לבטן שלי ! אני יצאתי מהחדר סורקת את המקום ורואה שזה קומה שנייה אז ירדתי במדרגות לקומה הראשונה של הדירה , וראיתי מיטבח וישר המוח שלי הפסיק לעבוד , וחוץ מאוכל הוא לא חשב על כלום.
פתחתי את המקרר כאילו הבית הזה שלי ואני ממש לא אורחת ולקחתי מהמקרר שניצל עם פסטה שלא מבושלת , ואז הרגשות האשמה הציפו אותי ועלו על הרגשות העזים שלי לאוכל והחלטתי להגין לו אוכל גם כי באמת אני חייבת איכשהו להודות לו וזה יהיה המעט שאני יכולה לעשות!
אז הוצאתי מהחבילה של עוף טוב שני שניצלים בגודל פעמיים כף היד שליי!
וחיפשתי מחבטות ולאחר זמן מאוד ארוך של חיפושים אנושים לימצוא מחבטות מצאתי אותם בסוף, הוצאתי מחבט וסיר בשיר מיליתי מיים חמים ובמחבט שמתי שמן והתחלתי בעבודה פיתאום שמעתי דלת ניפתחת …וזה היה שוב הוא .


תגובות (9)

תמשיכי!

12/10/2013 10:49

ווהו המשך!!!

12/10/2013 10:52

החלפתי תמונה
מה דעתכן?

12/10/2013 10:52

סיפור יפה.
רק כותבים התמוטטתי.

12/10/2013 10:53

תמשכייי סיפור מהמם

12/10/2013 10:54

Moon light התמונה מהממת!
ותוודה לכולכן!!

12/10/2013 11:05

* קוראת חדשה *

אהבתי מאוד את הסיפור אבל תעשי את זה טיפה יותר ארוך(:

12/10/2013 11:14

תמשייכייי

12/10/2013 11:15

תמשיכייי

12/10/2013 11:46
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך