טוב זה עוד קטע שכתבתי ליום האהבה... מקווה שתואהבו ואם ישלכם רעיונות לעוד קטעם אשמח לשמוע

רבות בנות עשו חייל

31/07/2015 632 צפיות אין תגובות
טוב זה עוד קטע שכתבתי ליום האהבה... מקווה שתואהבו ואם ישלכם רעיונות לעוד קטעם אשמח לשמוע

עדי, הייתה מהבחורות האלה שהעולם עוצר בגללן בכל מקום שהיא עברה היא שפכה יופי וכמו שהיא הייתה יפה, ככה היא הייתה קשה להשגה איזה פעם אחת ישבתי עם חברים בבית קפה שכונתי והיא עברה אמרתי לחברים שלי "זאת תיהיה אישתי" והם? הם צחקו "אין לך סיכוי ערן זאת לא אחת מהבחורות שאנחנו משכיבים כל יום כמעט זאת יהלום ויהלום קשה וזאתי מי יודע מה ישלה במקום לב" אמר לי חבר טוב שלי אבל, לי זה לא הזיז כולם ידעו שאני מחליט משהו אני מחליט כולם גם ניסו שאני ישנה את דעתי החברות שלה אמרו לי "בהצלחה" בציניות שכזאת, חיים הירקן אמר לי "אתה נכנס לשדה קוצים נשמה אתה עוד יכול לצאת מזה" אבל כמו שאמרתי שאני מחליט זה לא יעזור לאף אחד שאני מחליט אני פשוט מחליט.

אז בההתחלה היא לא שמה עליי, כל הטריקים שעובדים על 99% מהבחורות עליה אפילו לא התחילו לעבוד, רדפתי אחריה לכל מקום רק לפחות בשביל דייט אחד הייתה לי תחושה שאני צריך דייט אחד להוכיח לה שאני הגבר של החיים שלה באחד מהפעמים שהצקתי לה היא שאלה אותי במבט אדיש וגלגול עניים "מה אני יכולה לעשות כדי שתעזוב אותי בשקט?", 'זה ההזדמנות שלי' אמרתי לעצמי "דייט, דייט אחד ואני עוזב אותך" אמרתי בנחישות שכזאת "שיהיה, תאסוף אותי בשמונה" היא גלגלה עניים ומיהרה לברוח ממני.
אז ב8 בול חיכיתי לה ליד הביית שלה וכמובן שלקח לה משהו כמו חצי שעה עד שהיא הייתה מוכנה אבל בסוף היא באה, ישבנו במסעדה האהובה עליה והתחלתי להגיד לה מילים יפות ודברים שכל אחת אחרת כבר מזמןן הייתה עכשיו עוד אחת במיטה שלי אבל היא לא. היא מלמלה שאני משעמם אותה ולמה היא באה בכלל והחלטתי לספר לה על האקסית שלי ששברה לי תלב ופתאום שראיתי אותה היא מין השלימה לי תלב, חשבתי שהיא תלך אבל היא התקרבה אליי ונישקה אותי.

מאז אנחנו ביחד 5 שנים וישלנו כבר 2 ילדים לפני 4 שנים התחתנו לא הייתי זקוק ליותר מזה כדי להבין שהיא האישה של החיים שלי אז כמו שאמרתי לחברים שלי עדי הפכה ליהות אישתי.
עכשיו אנחנו באוטו חזרנו מחתונה של חבר וברדיו התנגן כולנה של מאור אדרי "לפני כולם אני נשבע שלנצח זה רק אני ואת, רבות בנות עשו חייל ואת עליית על כולנה" לא הייתי צריך להגיד מילה כי היא כבר ידעה מה רציתי להגיד.
עדי ? אני אוהב אותך


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך