רבלדה-עונה 4

time machine123 07/12/2018 620 צפיות 2 תגובות

דמויות:

דמויות:

דמויות ראשיות:

מיה קולוצ'י:

מיגל אראנגו קרברה:

רוברטה רוחאס פרדו:

דייגו בוסטמנטה:

ג'ובאני מנדס לופז:

לופיטה פרננדס:

חואקין מאסקרו:

אחיו של מנהל הלהקה אנריקה, גר איתו בפנטהאוז, דמות משנית בהתחלה אך הופכת לראשית לאחר הגעתה של סול ואז הוא מתקןן את דרכיו.

דמויות חדשות:

אנריקה מאסקדו:

בן 25, המנהל של הלהקה,בחור חתיך שובר ללבבות, טוב לב, מתאהב קשות בבחורה חדשה מהרגע הראשון שפוגש בה.

יש לו סוד שיתגלה מאוחר יותר.

לוקאס קולוצ'י:

בן דוד של מיה, מייעץ לה המון בחייה האישיים והוא אחד האנשים שהיא סומכת עליו מכולם.

עובד בשיוויק וגר יחד עם הבנים,לאחר שמגלה מה שעבר על מיה עובר לגור איתה כדי לשמור עליה.

אהבה?:מפתח אהבה אסורה כלפי אישה נשואה..

איסבל גונסלס:

אח שלה מנהל את החנות של מיה. היא דוגמנית ומדגמנת את קו האופנה של מיה והן הופכות לחברות טובות מאוד.

בחורה יפה וחכמה, רגישה מאוד, מתאהבת בבחור שלא מרגיש אותו הדבר וזה גורם לה לפנות לאמצעים קשים. בהתחלה היא הבת זוג של פביאן.

רונלדו גונסלס:

אחיה התאום של איזבל, מנהל את הפרויקטים האישיים של מיה וכך גם את החנות שלה,הוא יד ימינה.

בחור חתיך, חכם. לא מאמין באהבה עד שפוגש במי שהוא חושב שהיא האחת.עם הזמן היחסים שלהם מתערערים והוא צריך לפעול על מנת להשאיר אותה אצלו. השאלה היא- עד כמה רחוק הוא יילך?

(גונסלו הרדיה)

פאולה לוסיה דומינגו:

החברה החדשה של מיגל. מיגל לא מעוניין להפגיש אותה לחברים שלו וזה מתסכל אותה.

נפגשת עם מיה במקרה, והן הופכות לחברות טובות עד שמיגל מכיר לכולם את החברה שלו, מה שמערער את היחסים ביניהן.

חואן מנואל ולוסייה אדלה דיאז

חואן ולוסיה גדלו יחד והיו זוג מהיותם קטנים,לאחר סיום הלימודים התחתנו.

לוסייה היא דוגמנית ושחקנית מצליחה ואילו חואן הוא מפיק צעיר ומצליח.

אחד מבני הזוג מנהל רומן שמסכן את חיי בת/בן הזוג שלו.

סבסטיאן

גיל:25

מי?:מופיע הרוב בפלאשבקים.מציל את מיה מהבית הנטוש,בהמשך מתגלה בעורך הדין שלה ויותר מזה.

תאור:כל הבנות שפוגשות אותו,נדלקות עליו

אהבה:מיה

קמילו לנסיאני

גיל:27

מי:אחיה הגדול של מיה ולינדה, אושפז בכפייה בבית משוגעים עד שמיה הצילה אותו וחוזר למקסיקו ע"מ לעזור למיה להתמודד עם מות בנה.

מחזיק בהמון סודות שקשורים לחלק גדול מהדמויוות.

(מריאנו מרטינז)

פביאן דוארטה:

שחקן מצליח, פוגש את לופה על הסט של הטלנובלה שבה היא משחקת, בחור מושך מאוד, רגיש וחכם אבל מתנהג בהתנשאות ביהירות בן זוגה הנוכחי של איזבל.

אלברטו:

איטלקי במקור, דובר ספרדית, בלש/ חוקר.

עוזר למיה לפענח את עברה ואת מי שעזב אותה.


תגובות (2)

היכן ניתן לראות את הסדרה?

29/12/2018 23:27

באתר עולם הסדרות

29/12/2018 23:30
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך