אווקיי וואי זה פרק ארוך מקווה שתאהבו תגיבו שאני ידע אם להמשיך .. קריאה נעימה

רגע . מה הוא דיבר אליי !? פרק 2

10/03/2014 812 צפיות תגובה אחת
אווקיי וואי זה פרק ארוך מקווה שתאהבו תגיבו שאני ידע אם להמשיך .. קריאה נעימה

נקודת מבט של אסתי*
ראיתי את המנהלת היא הסתכלה עליי וראתה שזאת אני אבל רגע מישו עומד מאחורייה אומיגאדד איזה חתיךךךך שיער בלונד עם עיניים כחולות חתיך מוות לא רגע אין מצב שהוא הבן שלה נכון !? "אסתיי מה את עושה פה ?!" היא צעקה אמרה כזה .. "מה אני !? כלום בסך הכל הלכתי סיבוב בבצפר" וניסיתי ללכת אבל היא אמרה לי "עוד הפעם עשית בעיות?" והילד שהיה מאחוריה צחק אומייגאד איזה חיוך רגע אבל מניראאלוו שהוא צוחק עלי !? "נו מה אני יעשה המנהלת המורה הזאת שונאת אותי" אמרתי והסתכלתי על הילד הזה שהיה מאחורייה ועשיתי לו פרצוץ -__- "אוויישש אסתי תהיי לי בריאה לכי למשרד שלי תחכי לי שם" היא אמרה לי והלכתי,נכנסתי לחדר שלה וישבתי על הספות עם האייפון עד שהוא נכנס .. "אז מה גברת אסתי שוב עושה בעיות?" הוא אמר לי וחייך עוד הפעם החיוךך יוואווו !! "כן מר לא יודעת איך קוראים לו מה אני יעשה שכל יום המורה שלי במחזור ?!" אמרתי לו ולא ידעתי למה החיוך שלו הפנט אותי אז חייכתי :) "חחחחחחח במחזור אה !? אז איזה כיתה אמרנו שאת ? " הוא שאל אותי והתקרב אליי לספות .. וואווו הוא מושלם מרגע לרגע "לא לפני שאמרנו איך קוראים לך .. ?" "אה נכון צודקת , נעים מאוד בעלך לעתיד אמיר.. " שיוואאוו איזה שם מושלם ! ואז הוא הוסיף "אז איזה כיתה את ?" חח בעלי לעתיד לא קצת נסחפנו !? " חייככתיי ואז אמרתי "ח' ואתה ?" הוא בא לענות אבל בדיוק המנהלת נכנסה נו באמת עכשיו !? "אמיר מה אתה עושה פה שעה אני מחכה במזכירות !!" הוא הסתכל עליי ואמר "הכרתי את התלמידה שיושבת פה גברת אסתי לא ?" חייכתי בקטנה יותר נכון הסמקתי כמו מפגרת המנהלת באה לענות אבל קטעתי אותה ואמרתי "נכון והגברת הזאת הולכת עכשיו לכיתה בביי " באתי לצאת אבל אז המנהלת אמרה לי "אסתי תחזרי לפה" אווףף נו חזרתי ושאלתי אותה "מה המנהלת ?" היא אמרה לי "בלי בעיות הפעם ותגידי שיש לך אישור לחזור לכיתה" הסתכלתי עליה ואז על אמיר "ברור המנהלת בלי בעיות" וחייכתי , אמיר עשה לי פרצוף של 'חכי חמודה לא סיימנו' אבל אני רק חייכתי ויצאתי עליתי לכיתה ונכנסתי ואז אמרתי למורה "היי המורה הלכתי למנהלת היא אמרה שאני יכולה לחזור לכיתה" המורה הסתכלה עליי איזה שתי שניות ואמרה לי "כנסי ושבי בשקט בלי הפרעות" נכנסתי והתיישבתי ליד בר החברהה המושלמת שליי !!
(היי חמודים וחמודות אני בר נעים לי מאוד(: יש לי שיער עד לחצי של הגב , כוסית מלידה , יש לי עניים חומות דבש דבש דבש יפוותת אם הייתי בן הייתי מתאהבת בעצמי חח אז ככה היה לי חבר מושלם בלונדיני עם עייניים כחולות קראו לו אמיר אבל נפרדנו:\ כי הוא הבן של המנהלת שלנו אז לא יכולנו להמשיך את זה .. טוב בקיצור עכשיו אהבה ? אין ! אני מתה על מסיבות מתה על שכולם ביחד מתה על החברה המושלמת אסתי ,בקיצור אוהבת את החיים !! אמרתם מסיבות ועניינים אמרתם בר הקיצקץ' ניפגשש כברר ביוש חמדותת !(: )
-בחזרה לסיפור-
ישבתי ליד בר ואמרתי לה אני "אני חייבבת לדבר איתך בדחיפות" היא באה לענות לי בקשר למה ? אבל המורה קטעה אותה "בר ואסתיי שקטט !!" "טוב טוב" אמרנו ביחד
והמשכנו ללמוד עבר השעה הזאת סוף סוף ישתבח שימו אני ובר באנו לצאת בשביל שאני יספר לה מה קרה אבל אז המורה קראה לי ואמרה "אסתיי בואי איתי אני צריכה לדבר איתך"
"טוב" עניתי לה ועשיתי לבר עיניים של עוד שנייה אני באה בקיצור יצאנו אני והמורה והיא בעיקר חפרה על 'אני מאמינה שאת יכולה יותר ובלה בלה בלה' לא הקשבתי רק חשבתי על האמיר המושלם הזה ורק עשיתי למורה כן כן ולא באמת הקשבתי ואז היא העירה אותי שוב -_- "הבנת אסתי בשיעור הבא יותר מאמץ" ברור ברור עניתי לה חחחח חראב שטעל רגעע בררר עליתי לכיתה ואמרתיי "ייאלה ברר בואי ללמטה יש לנו שיחה לעשות" "אני באה אהובתי" אני ובר ירדנו ללמטה ובדיוק איך שבאנו לצאת למגרש אמיר עבר "הנה בר תראי" לחשתי לה שיוואוו ! רגע שנייה משו קרה לבר היא עמדה שם קפואה !! יכול להיות משהו שפספסתי!? "בר בר בר בר הכל בסדר" קראתי לה שעות עד שהיא יצאה מההלם ובדיוק היה צלצול אז היא רצה לכיתה ואני כמו מפגרת נשארתי לעמוד שםהוא הסתכל עליי חייך והלך אז עליתי אחריה , ונכנסתי לכיתה "הכל טוב בר ?!" "מה ? כן כן הכל טוב" "אז למ.." המורה נכנסה וקטעה אותי "ייאלה בנות להוציא מחברות" "חכי יש לך עוד הסבר להביא לי" "טוב טוב ייאלה לכי לשבת" כל השיעור היא התעלמה ממני ועל המזל שלי זאת הייתה שעה אחרונה ואיך שהסתיים השיעור בר רצה וצעקה לי "אני יספר לך כבר מתיישהו אני חייבת לרוץ ביי" והיא הלכה יותר נכון רצה לקחתי תתיק וירדתי ונחשו מי עבר-_- ייפהה, אמייר עבר הוא הסתכל עליי אני עליו הוא קרץ לי והלך ייוואוו מהזזהזהזהזה אני מתאהבת!? יששששש סוף סוף איתי יוצא לי מהראש ווההוו והלכתי לבית הלכתי לחדר שלי החלפתי לטיץ וחולצה קצרה ועליתי לישון שנת צהריים :)

*נקודת מבט של איתי*
סוף סוף נגמר היום המשעמם הזה ווההווו הביתתהה עברתי דרך בצפר אומניות הבצפר של אסתי איך שעברתי שם הייתה לי הרגשה מוזרה והתחלתי לחשוב עלייה על אסתי.. אולי אני מחבב אותה ואני לא ידעתי את זה ? נו באמתת מה נהפכתי להומו !? אין מצב אני מתאהב בה איך שעליתי את המדרגות ראיתיי את אמיר שיואאוו מה הוא עושה פה איך התגעגעתי אליו להומו הזה כל החיים שלי אני מכיר אותי "איתיי אחיי !!"הוא צעק לי "אמירר מה אתה עושה פה?!" "אתה יודע אני הבן של המנהלת פה" "וואי נכון אחי ברח לי מהראש" "אז מה איך בבצפר החדש" הוא שאל וואלה הכל טוב אחי אתה לא יודע איך הפסדת כמה בנוותת" אמרתי לה "וואלה אחי מה אתה אומר חח אל תשכח שגם פה יש בנות יפות !" וואי נכון אסתי רגע לא !! מה אסתי עכשיו שקטט !! "אה באמת אחי מה אתה אומר , שומע רגע באלך לבוא אליי אני לבד בבית ההורים שלי נסעו לנסיעת עסקים בתל אביב אנא עראאףף" "וואללה סבבה אחי בוא" אמיר אמר לי והתחלנו להתקדם לבית שלי ואז הוא אמר "אה אחי אתה לא מבין מה קרה לי היום איזה בת כוסית דיברתי איתה" אמיר דיבר וגם עלה לו חיוך.. אווקי זה אומר משו "אה באמת אחיי מיזאת !?" " קוראים לה אסתיי אחי אחת היפות" פאקק אסתי !? אבל היא אוהבת אותיי רגע ואני גם .. כן כן גיליתי שכן מה אני יעשה וואיי אני מטומטם יכלתי להשיג אותה אבל איך פספסתי את זה !? "אה באמת אחי יפה לך" עניתי לו שיקרתי אין מצב הולך להיות בינהם משו אני אוהב אותו והכל הוא חבר טוב שלי אבל אני אוהב\מחבב אותה ואני לא יכול לוותר עליהה באנו לעלות את המדרגות של הבית שלי ואז ראינו אותה היא כל כך יפה היא הסתכלה עלינו בהלם ואז אמיר צעק לה "אסתייי בואי בואי דקה" היא הסתכלה עליו חמש שניות ואז היא התחילה להתקרבב שיוואוו לא לא לא לא היא חצתה את הכביש התקרבה אלינו ואמרה "…


תגובות (1)

תמשיכיי

10/03/2014 21:34
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך