רגע.מה הוא דיבר אליי ? פרק 3+4

16/03/2014 700 צפיות אין תגובות

*נקודת מבט של אסתי* פרק 3 :
פאק הם היו ביחד אני לא מאמינה איך הוא מכיר אותו!אין מצב שהם חברים זה לא קורה לי !! הילד שהתחלתי לחבב והילד שאני אוהבת ביחד !? לא יכול להיות !!
ואז שמעתי את הקול החמוד שלו קורא לי . רגעע !! מה הוא קורא לי ?!לא לא לא לא הם ביחד למזלי ההייתיי לבד וכבר מה יכול לקרות .. נכון ?! אז התחלתי להתקדם אליהם ואז אמרתי "היי מה אתה עושה פה ?הוא התקרב אליי ונתן לי נשיקה על הלחי. הסמקתי וחייכתי אליו איתי הסתכל והיה בשוק!! הוא לא האמין ממתי זה אכפת לו אבל בכל זאת שמחתיי , ןאז אמיר אמר "מה את גרה פה ? פשש יפה לך מול החבר הכי טוב שלי" חייכתי והסתכלתי על איתי ואז הוא הוסיף ".."

*נקודת מבט של איתי*
זה לא יכול להיות הוא נתן לה נשיקה על הלחי !??!!?!?!?!?!? קינאתי באמת שקינאתי !! עוד שנייה והעפתי אותו ממנה אבל התאפקתי אני לא יכול הוא כמו אח שלי ! החבר הכי טוב שלי!!
אמרי בא להגיד משו אבל קטעתי אותו ואמרתי "ייאלה אתה בא נעלה לבית?"

*נקודת מבט של אמרי*
אני לא מאמין שהיא גרה פה אך שראיתי אותה עלה לי חייוך ואז חשבתי לעצמי יש היא גרה פה אני ממש מזליסט יכול להייות שזה מסמן משהוא ??
שנישקתי אותה בלחי היה לה את הריח הכי טוב וממכר בעולם ואז אמרתי לה "מה את גרה פה ? פשש יפה לך מול החבר הכי טוב שלי" היא חייכה את החייוך הביישני הזה שלה והמתוק שאני כול כך אוהב החזקתי את עצמי מלנשק אותה ולחבק אותה חזק!!
זהו הרגשתי את זה אני מתחיל להתאהב בה
באתי להגיד לה משהו ואז הוא קטע אותי מעצבן שכמוהו ):
"ייאלה אתה בא לביית "??
מה אני יגיד לו לא ?? טוב לקחתי את המספר שלה קרצתי לה ועלינו …

*נקודת מבט של אסתי*
הווא לקח את המספר שלי וקרץ ליי יייאאאוו הוא כזה נסיךךך!!
אבל איתי.. הוא הסתכל וו… יש מצב ש.. לא לא לא אן מצב שזה קורה הוא ביכללל לא שם עלי הייתי רק עוד סתם אחת מאלה שנדלקו עלייו וזה לא מזיז לו …
הם עלו לביית שלו התחלתי לחצות את הכביש ואז שמעתי…..

*נקודת מבט של איתי*
סיימנו לעלות את המדרגות הוצאתי את את המפתח מהתיק באתי ליפתוח את הדלת ואז אני ואמיר שמענו חריקה חזקה של אופנוע התחלנו לרדת את המדרגות בריצה עוד שנייה והתהפכנו שננינו התחלתי למלמל לעצמי 'רק שזאת לא היא רק שזאת לא היא אני מתחנן שזה לא מה שאני חושב שזה !! '

פרק 4:
*המשך נקודת מבט של איתי*
'זה לא מה שאני חושב שזה' אני לא מאמין שזה מה שקרה הגענו למטה וראינו אותה זרוקה על הכביש כאילו כלום אמיר רץ אליה מהר אני עמדתי שם כמו סתום ולא ידעתי מה לעשות ..
הרגליים שלי רעדו לא יכלתי לזוז לראות אותה שם על הרצפה מבלי לעשות דבר רציתי באותה שניה פשוט לרוץ אליה ולצעוק לה 'כמה שאני אוהב אותך' כן החלטתיי אני אוהב אותה …. ואז שמעתי את אמיר צועק " מה אתה עומד שם כמו פסל תתקשר לאמבולנס מהההרר!!" תוך שנייות כבר האמבולנס היה שם הם לקחו אתה ואני ואמיר עלינו איתה לאמבולנס ואז תוך כמה דקות היינו כבר בבית חולים הורידו אותה מהר מהאמבולנס ולקחו אותה על האלונקה והכניסו אותה לטיפול נמרץ …. לאחר רבע שעה הורייה הגיעו והייו ממש מבוהלים והם גם לא ציפו ליראות אותי שם ….

*נקודת מבט של אמיר*
היא הייתה זרוקה שם על הרצפה כל כך יפה ועדינה רצתי אליה הרמתי אותה וצעקתי לאיתי "מה אתה עומד כמו פסל תזמין אמבולנס" אחרי זה כבר היינו בבית חולים ההורים שלה באו והייו בשוק שאני ואיתי שם הסברנו להם מה קרה והם הבינו אחרי שאסתי עברה לחדר רגיל הרופאים יצאו ואמרו "שהיא בסדר ורק נשברה לה הרגל היא תתאושש" , איתי ואני נשמנו לרווחה וחייכנו אחד לשני היה נדמה לי שלאיתי היה כל כך אכפת ממה שקרה כאילו שהוא מרגיש אליה משהו ….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך