מקווה שתאהבו (;

רגע . מה הוא דיבר אליי !?

07/03/2014 993 צפיות 3 תגובות
מקווה שתאהבו (;

*נקודת מבט של אסתי*
בווקררר
"אסתייייייייייי קומי כבר אוי ואבוי אם תאחריי" אמא שלי צעקהה
"טובב קמתיי שיוואאאוו" אווףף אז הנה עוד יום סתם רגיל שאני קמה בבווקר ואותו שגרה כל הזמן :
*לצחצח שיניים
*להתלבש
*לאכול ארוחת בוקר
*ללכת לבצפר
*להעביר עוד סתם יום משעמםם מוות
*לסיים תבצפר
*לחזור הביתה
והכי מעצבן זה שאני צריכה לראות אותווו נווו באמת כבר כמה זמן שאני מתהה לשכוח אותו אבל זה לא נותן לייי הוא לא יוצא לי מהראש מהלב אווףף!!
קמתיי התארגנתי שמתי חצאית שחורה צמודה (בצפר דתי :\ ) טייץ' מתחת מגפיים וקפוצ'ון שמצוייר על זה דגל של אמריקהה , ברור שברגע שאני עפה מהשער של בצפר אני מורידה תחצאית !! זה ההורים שלייי בעעססההה !!! "ייאלה אמא אני יוצאתת" צעקתי לה מהחדר "טוב מאמי האוכל על השולחן השארתי לך כסף אם את רוצה משו לקנות אוהבתת " צעקקה לי בחזרה ונכנסה להתקלח .. לקחתי את האוכל, הכסף, הפלאפון, התיקק ויצאתיי
ולרוע מזליי מי נזכר לצאת !? דווקאא עכשיו נו באמתת !!! הסתכלתי עליו אין זה משו מהפנט אהבה קוראים לזה !! למה צריך אהבה ??!! הוא הסתכל עליי עשה מן פרצוף כזה והמשיך ללכת וואאווו עמדתי קפואאהה איזה חמש דקות והתחלתי ללכת זה כאילו ירו לך חץ בלב מכירים את ההרגשה !?
נמאאס לי שאני אפילו לא מזיזה לו איבר אחד בגוף מכל ה-306 עצמות כלום ?! נדהה !?
ושאני חושבת על כל זה כבר הייתי באמצע הדרך ואזז…

*נקודת מבט של איתי*

קמתי בבוקר עוד סתם בוקר עשיתי את האירגוני בוקר סידרתי את השיער התלבשתי מכנס חרדל חולצה לבנה עם סמל של טומי בצד ונעליים אולסטר שחורות לקחתי אוכל אייפון תיק ויצאתי שירדתי למטה ראיתי את אסתי נוו באמת היא הסתכלה עליי במן מבט כזה מוזר ולא מובן הסתכלתי עלייה עשיתי פרצוף והתקדמתי היא נשארה קפואהה חחחחחחחח זה היה טוב אבל אינעל אבוק המבט הזה שלה לא מובן אווףףף !!! מה התחלתי לחשוב עלל זההה המשכתי להתקדם עד שהתקדמתי באיזה ילדהה "נו באמת סתכל לאן אתה הולך" היא צעקה עליי "שקטט תסתכלי את ייצורה" וואווו היא מהממת ראיתי שיש לה סמל בית חינוך -_- הייו לה עיניים כחולות ירוקות כאלה ושיער בלונד גוף ? פצצההה מוותת "נוו אוליי דיי ותן לי לעבור " היא קטעה לי תמחשבות "ייאלהה לככייי" והתקדמתיי הגעתי לבצפר שלי נכנסתי לכיתה וישבתי במקום המורה שלי נכנסה לכיתה והתחילה ללמד אז הנה עוד שעתיים מעצבנות של היסטוריה תעירו אותי שזה מסתיים לילה טובבב !!!

*נקודת מבט של אסתי*

הוא פשוט בחן אותה מלמטה עד למעלה זה כזה מעצבן לראות את זה מהצד!! התעצבנתי והמשכתי ללכת לא יודעת אם הוא שם לב בכלל על מי אני עובדת אני לא מעניינית אותו בכלל אווףףף הגעתי לשער של הבצפר והדיוק החברה הכי טובה שלי נכנסה איתיי "חייםם ששללייי" צעקתי אלייהה
(הייווש כולם אני אבייב שיער חום ארוך מהמם+עיניים חומות דבש אני אוהבת קוראנים כן כן אני חולה עלייהםם יש ליחברה טובה קוראים לה אסתי היא מאוהבת בשכן שלהה מוותת!! מסכנה היא באמת סובלת .. הלוואאיי כבר שזה יעבור לה בחיים שלי לא סבלתי אותוו )

-בחזרה לסיפור-

"יפפהה שליי"היא צעקהה ליי שיוואאוו כמה התגעגעתי אלייהה "ייאלה בואי אנחנו מאחרות " היא אמרה לי "ייאאללהה בואי קוראנית שלי יפה " עלינו לקומה שלנו ונכנסנו לכיתה היה לנו בדיוק שיעור ספרות משעמםם תחת !! אז מה אמרנו על לתפוס שינה טובהה חחח בי בי ונרדמתיי התחלתי לחשוב על איתי אווףף למה דווקא הוא ? נמאס לי כבר , אני לא אוהבת את איך שהוא מתייחס אליי בכלל , אני צרכה לשכוח אותו אבל בזריז "אסתייי תשובה לשאלה 4 " מה ?! מה זה שאלה 4 ?! "אסתיייייייייייייי" המורה העירה אותיי "נו באמת המורה אנשים ישנים פה " צעקתי לה "תעני לי על שאלה 4 כבר !! " היא אמרה לי "שיוואאוו המורה רוגע מה את במחזור ?! " אמרתי לה וכל הכיתה התפוצצה מצחוק "עוופיי מפפההה עכשיו !! " ויצאתיי ייסס עכשיו אני יכולה ללכת לישון חח היה לי משעמם בחוץ אז ירדתי למטה וראיתי את …


תגובות (3)

תמשיכיייי

07/03/2014 09:17

קוראים לה הילה או אסתי?

07/03/2014 09:18

    חח אז ככה התבלבלתי אבל תיקנתי סוריי לא יקרהה יותר (;

    08/03/2014 22:41
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך