רגשות אסורים-פרק 3💄

time machine123 12/02/2019 521 צפיות אין תגובות

חיה התחילה להצטער על כך שהיא דיברה וכמעט גילתה לדודי שהיא הייתה מאוהבת בו. אסור להרגיש סתם שטויות, עדיף שדודי ישכח את מה שכמעט נפלט לה ממש בטעות.
כל הרגשות האסורים פשוט התעופפו להם לשום מקום.
היא הביטה בו דקה ארוכה ופשוט שתקה.
יש דברים שעדיף לא לומר אותם כדי לא לפגוע וליצור רושם מוטעה בעיני אדם שהיא חשבה שהיא הכירה.
" דודי, עדיף שתשכח ממה שאמרתי.." אמרה חיה בבלבול.
" לא, אני לא רוצה לשכוח. חיה, אין לי מה כבר להפסיד, מצידי שההורים יגלו אותנו ושימות כבר העולם מסביבנו. מבחינתי, זה רק את ואני. בלי אף אחד שיגיד לנו מה עלינו לעשות." אמר לה בחצי לחש והצמיד אותה לקיר.
חיה התבוננה בו ממושכות ושתקה. שרק
לא ינשק אותה כי כל אחד יכול לעבור ולראות אותם ביחד.
" בבקשה ממך, דודי.. אל תעשה את זה. יכולים לגלות אותנו. בבקשה תתנהג בזהירות. אנחנו לא אמורים להרגיש. אני צריכה ללמוד שאני חייבת לשמור מרחק ממך." אמרה במבוכה.
" לא לעשות מה? חיה, את מאוד יפה, אבל היום את יפהפייה מהממת." אמר לה וחייך אליה ממושכות.
" אז מה אם אני היום יפה מהממת? מה אתה רוצה לעשות?" שאלה חיה בחיוך נבוך שהיה מרוח היטב על פניה.
דודי רק הביט וחייך. רק שלא ינשק אותה! רק שלא ינשק אותה!
" אני רוצה לעשות משהו שרציתי לעשות ממש מזמן.." אמר דודי בקול סקרן.
" משהו כמו מה?" שאלה חיה והביטה בו בעיניים מפוחדות.
היא כל כך פחדה שזה יקרה. היא כל כך לא רצתה להמשיך להרגיש את הרגשות האסורים האלה .
אבל האהבה הייתה חזקה יותר מהכול.
הוא תפס אותה במותניה ודפק לה נשיקה על שפתחה שהיא לא כל כך ציפתה אליה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך