ביקורת?

רגשות מבולבלים, חלק 2 (16+)

11/02/2015 1364 צפיות תגובה אחת
ביקורת?

״רוי,״ קראתי לו מהשירותים כשהוא ישב כמה מטרים ממני וצפה בטלויזיה.
״מממ?״ הוא ענה.
״אתה רוצה קפה?״ שאלתי בחביבות.
״כן,״ הוא אמר ושפשף את עיניו בעייפות. פיזרתי את שיערי השחור שהיה אסוף בקליפס והייתי לבושה בחולצת בטן צמודה ואדומה ומכנס שחור קצרצר. בכוונה.
הלכתי להכין לו את הקפה והזמן שהמים התחממו הלכתי למגירה החבויה של אבי ולקחתי משם כמה שבבים שמדביקים לחולצות או לבגדים. לקחתי עוד אחד שמדביקים אותו לרהיטים וסגרתי את המגירה. אבא שלי עובד בשב״כ אז אני יודעת הרבה על הדברים האלה. אני בן אדם חשדן בנוסף, הרבה פעמים ניסו להתנקש במשפחתי ואני לא אתן לזה לקרות שוב.
הכנתי לו קפה חזק כמו שהוא אוהב ובאתי לחדר. עמדתי מולו עם הבגדים שלי וחייכתי אליו חיוך מפתה. הגשתי לו את הקפה וכשהתכופפתי הרגשתי את עיניו על מחשופי, חייכתי לעצמי. הוא כחכח בגרונו ולקח ממני את הקפה בחיוך.
התיישבתי עליו בסקסיות, יד אחת הייתה מאחורי עופו והיד השנייה מלטפת את זיפיו.
הסתכלתי בעיניו באהבה.
״מה זאת הפגנת החיבה הפתאומית?״ הוא שאל בחיוך.
השתקתי אותו בנשיקה סוחפת, אני יודעת בדיוק איך להדליק אותו.
נצמדתי אליו עוד ועוד, הוא היה קצר נשימה וגם אני אבל לא נתתי לזה לעצור אותי. המשכתי לנשק אותי וידיי עברו על חולצתו.
עצרתי באמצע והוא מיד הסתכל עליי.
״מה קרה?״ הוא כבר היה בשיא והוא לא אוהב לעצור באמצע, רציתי להראות לו שיש לי שליטה. חייכתי בערמומיות,
״תרגע רק רציתי לנעול את הדלת.״
נשכתי את אוזנו בקטנה והדבקתי לו נשיקה רטובה על השפתיים. קמתי והלכתי לנעול את הדלת, בדרך הזזתי את ישבני בנשיות. הדבקתי בעדינות מכשיר הקלטה על הדלת וחזרתי אליו מנשקת אותו באגרסיביות.
הפעם הוא עצר, ״רגע בואי נשתה קצת לפני הסקס,״ הוא אמר בחיוך והוציא ממזוודתו שתי כוסות ובקבוק יין אדום. לזה חיכיתי.
זו הייתה שעת צהריים אז קמתי לסגור את הווילונות כדי שיהיה קצת חושך.
כשהסתובבתי ראיתי שכשהוא מזג הוא הוציא מכיסו כדור לבן קטן והכניס לתוך הכוס.
״לחיים,״ הוא אמר בחיוך והגיש לי את הכוס, חייכתי אליו והנחתי את הכוס על השולחן הקטן שעמד ליד הספה,
״זה יחכה לנו,״ אמרתי בקול צרוד ונצמדתי אליו לעוד נשיקה. הרגשתי אותו נדרך למגעי כשהחזקתי בפניו ונישקתי אותו בתשוקה.
״אני הולך להביא וויסקי,״ הוא אמר והרביץ לישבני בקטנה. צחקקתי למרות שמבפנים רציתי להכות אותו. ברגע שהוא הסתובב החלפתי בין הכוסות שלנו ושתיתי מהכוס שלו בתמימות. ״אז איפה היינו?״ הוא שאל והגיש לי שוט של וויסקי.
לא עניתי רק חייכתי והתחלתי להוריד את חולצתו. רגליי נכרחו סביבו והתמסרתי אליו, נתתי לו לעשות בי כרצונו, הוא נישק, נשך, לחץ ומחץ אותי. בגדינו ירדו לאט ולאחר מספר שעות היינו שנינו מתנשפים על המיטה.
״זה היה טוב בייב,״ הוא אמר לי ופיהק. חייכתי אליו בשביעות רצון. ״אני שמחה שנהנת,״ לחשתי לו באוזן והרגשתי כמו זונה.
הוא נרדם וישן כל כך עמוק. ליטפתי אותו מספר רגעים עד שהייתי בטוחה במאה אחוז שהוא רדום. קמתי ממקומי והתלבשתי בהלבשה תחתונה, הלכתי אל עבר המזוודה שלו והתחלתי להדביק לו על הבגדים את מכשירי השמיעה הזעירים.
כשסיימתי נשכבתי בחיקו בתנוחת כפיות ונרדמתי תשושה תוך מספר דקות.


תגובות (1)

וואו! וואו! וואו!
שום ביקורת!
זה כל כל יפה! הכתיבה שלך פשוט מצויינת!
מחכה להמשך!:)

11/02/2015 20:46
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך