הפרק הזה ספציפית לדעתי לא סוטה אבל ייתכן ובסיפור יהיו קצת קטעים סוטים. הקריאה מומלת לגילאים 16 ומעלה בכל אופן האחריות על הקורא בלבד.

רגשות מבולבלים, חלק 3 (16+)

12/02/2015 1287 צפיות 2 תגובות
הפרק הזה ספציפית לדעתי לא סוטה אבל ייתכן ובסיפור יהיו קצת קטעים סוטים. הקריאה מומלת לגילאים 16 ומעלה בכל אופן האחריות על הקורא בלבד.

התעוררתי באמצע הלילה, רוי לא היה לצידי. שמתי גופייה לבנה עד תחילת הירך וקמתי מהמיטה בפיהוק. השעה הייתי שלוש לפנות בוקר והנחתי שהוא בטח בחוץ מעשן.
הלכתי לכיוון השבב ששמתי על הדלת וראיתי שהוא קיבל את הצבע של הרהיט, שזה אומר שהוא כבר התחיל להקליט מלפני מספר שעות. יש לי את המכשיר שממנו שומעים את כל ההקלטה.
פתחתי את דלת ההזזה של המרפסת וכשרוי ראה אותי הוא מלמל משהו לטלפון וניתק במהירות.
התקרבתי אליו בחיוך, משכתי את הגופייה שלי קצת למטה כי היה קריר טיפה וחיבקתי את עצמי עם הידיים. התעלמי מהניתוק המהיר של הטלפון.
״היי בייבי,״ הוא אמר בקול טיפה צרוד. הופתעתי קצת שהוא ער כי הוא שתה מהיין עם הכדור.
״למה את ערה?״ הוא שאל וקולו היה טיפה מבולבל.
״למה אתה ער?״ השבתי לו באותו מטבע והוא חייך חצי חיוך כתגובה.
הוא מעך את הסיגריה במאפרה והתקרב אליי.
״למה את יוצאת רק עם הגופייה הזאת
החוצה?״ הוא לחש לי באוזן וחיבק אותי מהמותניים. ״לא קר לי,״ עניתי לו והשענתי את ראשי על חזהו.
״אני מקווה שהגופיה הזאת פיג׳מה,״ הוא אמר בקול מזהיר והוסיף, ״היא שקופה רצח.״
הוא העביר את ידיו ממותני מעלה והוריד אותם מספר פעמים. זה חימם אותי. אחר כך הוא הרים את פניי ונישק אותי ארוכות.
הוא העמיק את הנשיקה וידיו ריצדו במורד גופי, מעלות טיפה את הגופייה ומלטפות לי את העור בבטן, אחר כך הן עלו לשיערי ושיחקו בו מספר שניות בעדינות. אני מתמכרת לנשיקות האלה שלו.
הוא עצר את הנשיקה והתנשף כמוני. הרוח העיפה את שיערי והוא נשף אוויר חם על המצח שלי. ״את צריכה לישון,״ הוא אמר בדאגה ונישק לי את המצח. ״אני לא עייפה.״
״תאמיני לי שהייתי שמח להמשיך פה,״ הוא חייך אליי בממזריות, ״אבל יש לי מחר עבודה ולך לימודים. את צריכה לישון.״
נאנחתי בעצבנות. ״זה לא פייר,״ אמרתי בפינוק. הוא חושב שאני לא יודעת שהוא רוצה שאני אשן כדי שהוא ימשיך לדבר עם הבני זונות שרוצים אותנו בקבר.
זו לא פעם ראשונה שמישהו קרוב אלי רוצה להתנקש בי, פעם חבר טוב, פעם חבר ילדות של אבי שהסתבך עם העולם התחתון. אבל את האמת שמרוי לא כל כך ציפיתי. אנחנו חצי שנה ביחד ואף פעם לא חשדתי בו אפילו. ההורים שלי אפילו מחבבים אותו. זה לא שאני מאוהבת בו קשות או משהו, אבל זה פוגע להרגיש נבגד ממשהו שקיימת איתו יחסים יותר מפעם או פעמיים מאהבה.
הסתובבתי ובאתי להיכנס לחדר, הוא תפס אותי מהמותניים ונישק אותי על הלחי.
״את ממכרת,״ הוא אמר ונכנסתי למיטה בפעם השניה הלילה.


תגובות (2)

שים ביקורת!! זה פשוט מושלם !
כתיבה כל כך טובה !
פאק זה ממכר!
אני מחכה להמשך:)

12/02/2015 18:44

ממכר!!

12/02/2015 21:19
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך