זה ארוך.. חלק הבא זה נגמר.. ביקורת?

רגשות מבולבלים, חלק 7 (16+)

20/02/2015 1250 צפיות 3 תגובות
זה ארוך.. חלק הבא זה נגמר.. ביקורת?

״את בטוחה שאת בוטחת בעמית?״
אבא שלי שאל. היינו בסלון וישבנו שנינו על הספה הלבנה המהודרת.
״כן,״ עניתי בביטחון, ״אני מכירה אותו.״
אחרי שאני ואבא שלי סיימנו לדבר, החלטנו שאנחנו מדברים עם העובדים האחרים עם אבי, וקובעים איתם על תוכנית לחיסולו המהיר של רוי.
כעבור שעה וחצי עמית שלח לי הודעה. ׳אני יכול לבוא?׳ הוא שאל ואני מיהרתי לשלוח ׳מחכה׳
עמית הגיע, פתחתי לו את דלת הבית החומה ושוב פעם הבושם הזה שלו מילא את אפי. שמתי את ידי סביב עורפו ומשכתי אותו לנשיקה ארוכה ועוצמתית. הוא מהר מאוד הגיב ושם את ידיו על מותני, התמכרתי למגעו על עורי, ואז התנתקתי ממנו מתנשפת. הוא חייך וגם אני.
עלינו לחדר, ישבנו וראינו סרט קומדיה ופעולה, הוא ליטף אותי ולחש לי כמה שהוא התגעגע וכמה שהוא שמח שאני שלו. זעתי באי נוחות, טכנית, אני עדיין של רוי ואני בוגדת בו.
השתקתי את המצפון, רוי זה שבגד באמון שלי.
אחזתי בפניו היפות והבטתי בעיניו. רק עכשיו אני מבינה כמה התגעגעתי.
עצמתי עיניים ואז פתחתי אותן כדי להסתכל עליו. ברגע שבאתי לנשק אותו הפלאפון שלי רטט ורוי שלח הודעה ׳אני מתחת לבית שלך׳ נאנחתי בתסכול. ״רוי בא,״ לחשתי לו. הוא נשף אוויר מפיו בעצבים, נגעתי בזרועו בעדינות, אבל הוא התרחק. ״סליחה, אבל אני עדיין איתו,״ אמרתי לו בהתנצלות. רציצי לפייס אותו אבל זה לא היה הזמן.
׳תעלה׳ שלחתי לרוי וליבי נצבט.
״תתחבא,״ הוריתי לעמית ומיהרתי לסדר את שיערי שנפרע. עמית התחבר מאחורי השידה הלבנה והגדולה שליד מיטתי. רוי דפק בדלת ואני קמתי ופתחתי לו. ניסיתי להתנהג כרגיל אבל מצד שני רציתי שהוא ילך לי מהבית כמה שיותר מהר. הוא נצמד אליי בנשיקה סוערת, הרבה יותר מבדרך כלל. התחלתי להילחץ אבל לא עשיתי כלום. הוא נצמד אלי והעמיק את הנשיקה עוד ועוד, הוא נישק כאילו הוא רעב לנשיקה הזאת, כאילו זה הפעם האחרונה בה אנחנו מתנשקים. הנשיקה הייתה עוצמתית. הוא הרים אותי השכיב אותי על המיטה והתחיל לנשק כל סנטימטר בפניי. הוא ליטף את רגליי והיה צמוד אליי מאי פעם. בסוף הוא נתן לי נשיקות קטנות על הפה ובא להוריד לי את החולצה. עצרתי אותו. ״לא,״ אמרתי בסמכותיות. ״לא הפעם.״


תגובות (3)

מאוד מעניין-התמכרתי ^_^

20/02/2015 01:54

תמשיכייי סיפור מושלםם מה ניגמר פרק הבא?!/!?
תמשיכי מהרררר
נ'ב אני אשמח ים תקראי את הסיפור שלי גם :)

20/02/2015 12:25

מושלםם!!!
תמשיכי תמשיכי תמשיכי!!
את כותבת ממש ממש יפה:)

20/02/2015 13:30
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך