תגידו את דעתכם :)

רגשות מבולבלים, חלק 8 ואחרון (16+)

20/02/2015 1262 צפיות 9 תגובות
תגידו את דעתכם :)

חלק 8
שמעתי רעשים מהמחבוא של עמית, נכנסתי ללחץ. פתאום הוא יצא ממחבואו שהיה כשמונה מטרים מאחורי גבו של רוי והתחיל להתקדם לעברינו. ניסיתי לסמן לו עם העיניים לא לבוא אבל הוא המשיך להתקדם בביטחון. זיעה קרה מילתה אותי. רוי המשיך לנשק אותי ושנינו היינו על המיטה. עיניו של רוי היו עצומות ורק בגלל זה המשכתי לנשק אותו בתשוקה. רק שימשיך לעצום עיניים.
פתאום רוי התנתק ממני וקם מהמיטה הגבוהה שלי. עמית היה צעד מאחוריו וליבי הלם בחוזקה.
נשימותיי החלו להיות מפוחדות וקצרות, לא ידעתי מה הולך לקרות.
פתאום רוי שלף אקדח מאחורי גבו וכיוון אותו אליי. צרחתי בבהלה וכל הגוף שלי היה משותק. אני לבד בבית, אפילו המאבטחים לא פה. קפאתי למבטו הקר והוא עמד לירות בי ללא רחמים. לא הכנתי את עצמי לגרוע מכל…

״אני לא אוהב שמשחקים איתי,״ אמר רוי בקול חלקלק שמעולם לא שמעתי לפני כן. ״מכשירי ציטוט, מעקב, בגידות, כל זה, זה לא בשבילי.״
הוא אמר ואחיזתו באקדח נהייתה הדוקה. רעדתי עד עדי חוסר יכולת דיבור או תפקוד. הסתכלתי על עמית שהחזיר לי מבט קר.
מבטי הפך לחלול וריק. כבר הבנתי.
הבנתי שעמית בצד שלו.
זה כאב.
זה כאב יותר מכל דבר אחר בעולם.
עמית עמד מאחוריו. הוא ראה אותו עוצד מולי עם אקדח ואף שריר בפניו לא זז.
הרגשתי מושפלת מאי פעם. האמת שהעדפתי כבר למות.
חייכתי אליהם בעצב, הנדתי בראשי, אני לא מאמינה. עיניי התמלאו דמעות. בזבזתי פה זמן מהחיים שלי עליהם.
החיים שלי…
כל החברים שהיו לי עברו לי פתאום צול העיניים, הזכרונות, הקשיים, התקופות היפות.
״ביי,״ אמרתי כשמפניי כבר זרמו נהרים של דמעות.
ואז הוא ירה.


תגובות (9)

מההההה ?!?!?!
את רצינית כאילו ?!?!
ממש ממש לא !!! מה קורה פה ?!?!
מהזהה ?! לא רוצה :(((((
אוףףףף
אוקיי אז האמת שזה היה מפתיע (אם לא הבנת עד עכשיו חחח)
הכתיבה שלך היא פשוט מעולה וממש כיף לקרוא את הסיפורים שלך!!!
אני מקווה שאת כותבת עוד סיפור ואם את צריכה עזרה אני פה:)
בהצלחה❤️

20/02/2015 13:42

מה לעזאזל

20/02/2015 13:44

למה לעזאזל זה נגמר ככההה??!
למה לא סוף טוב מה רע בסוף טובב??

20/02/2015 15:10

לא לא לא זה כזה מושלם! *קוראת חדשה* הסיפור שלך מהמם את כותבת עוד סיפור נכון?!?!?

20/02/2015 15:56

וואו זה אחד הסיפורים הכי טובים שאי פעם קראתי!!!!!!!!!!!!!! בבקשה תכתבי עוד סיפורים ולעולם לעולם אל תוותרי על הכתיבה!!!!

20/02/2015 16:32

מהמםםם

20/02/2015 22:40
Bar Bar

אומייגאד מה
למה ככה
מה

21/02/2015 11:18

אני כמעט בטוחה שיכולת לכתוב את הפרק הזה מותח יותר ויותר טוב.
הסיפור הזה מצויין, דרך אגב.

23/02/2015 09:44

שנהב אני מזה מסכימה איתך, עכשיו קראתי את הפרק והוא די עלוב.

22/05/2015 16:38
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך