מיטל לאב
אי אפשר להוסיף עוד דמויות..

רגשות מבעד לעין.. דמויות תכנסו

מיטל לאב 08/11/2013 717 צפיות 2 תגובות
אי אפשר להוסיף עוד דמויות..

דמויות:
לינוי- בת 17, בעלת יכולת זיהו תחושות לפי מבט בעין. אוהבת לשיר, לרקוד, לדמיין, לצייר, לכתוב, ולקרוא ספרים. בעלת עיניים אפלות כלילה, ובסביבות הערב עיניה זורחות כלבנה.
שיער שחור כפחם עם מעט גוון בלונד בעלת גומות.
מתלבשת בסגנון ישן וכהה.
אפלולית, חשוכה עם כמה חברים. שהם נפגעים היא נלחמת.

ריק- בן 17, אוהב לאכול, לנגן בגיטרה חשמלית, מוזיקה. מתלבש כמו רוקיסט.
בעל שיער חום כהה שמונח כבלורית, עיניו בעל צבע חום דבש, זיפים, גבוה גוף מפותח לא יותר מידי.
בעל צלקת ליד עיניו. שן מזהב שמחייך רואים. בעל צלקות בגופו.

אנאבל- אחותו של ריק, אוהבת לצייר, מוזיקה, שקט לשיר ונוף.
מתלבשת בג'ינסים וטי-שרט מתלבשת בסגנון ישן. רוב שונאים אותה חברת הטובה של לינוי.
שיער שחור חלק, עיינים ירוקות חומות. עורה חיוור. קרירה מתעצבנת בקלות, יש לה אסמה.
לא בוטחת באנשים בקלות.

וויל ג'ונסון- במקור בריטי, בן 17 אוהב טבע שקט, מוזיקה, לצייר. מתלבש בהסתרה לובש ג'ינסים. שם ברים בכיסיו ולוקח שצריך. רוב שונאים אותו אך יש לו חברים נאמנים. שיער שחור פרע עיינים אפורות ירוקות. עורו חיוור. קריר זועף ושתיין. קלאסטרופובי. קנאי, נאמן לחבריו. ג'ונסון הכינו שלו.
גרוע במצבי חברה, שמישהו בצרה הוא נסוג ככל האפשר.שכועסים עליו פורק זאת בציור.

אמבר- מקובלת, אוהבת לקנות, לקים, בגדים, נעלי עקב. מתלבשת קצר וורוד. נבחרת המעודדת, שחצנית ואוהבת כדורסל. שיער בלונד צבוע ועיינים כחולות ים שהם עדשות.

גל- בת 17, אוהבת לשיר לרקוד. בנבחרת המעודדות. מתלבשת בצבעים בולטים. תמיד בחברת אנשים.
עיינים ירוקות,ושיער חום כהה.

גיי'מס- מקובל, אוהב ספורט. שרירי, מגנט בנות, לא טוב בלימודים.
שיער חום, עייני חום דבש.

טום- ילד חדש שמגיע לתיכון בן המנהל הופך להיות מקובל. אוהב ספורט, לנגן בגיטרה וללמוד.
שיער שחור ועייני ים.

ליליאן- ילדה מוזרה המסתירה סוד חשוב מאוד. בעלת שיער שחור ועיינים אפורות.

ויולט- לא מקובלת, שקטה, אוהבת לצייר ולשמוע מוסיקה. רומנטית. המעודדות מתעללות בה. שיער אדום – חום – בורדו עיניים ירוקות. לבד בודדה לא באף חבורה..

וכל השאר דמויות משניות שאני יספר אליהם בפרק שיספרו אליהן


תגובות (2)

נחמד!
ויולט
לא מקובלת, שקטה, אוהבת לצייר ולשמוע מוסיקה. רומנטית. המעודדות מתעללות בה. שיער אדום – חום – בורדו עיניים ירוקות.

08/11/2013 05:44

דמויות מעניינות, תתחילי

08/11/2013 05:52
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך