time machine123
אז מה אתם אומרים על דודי ועל חיה.

רגשות מסוכנים-פרק 1💄

time machine123 10/02/2019 722 צפיות אין תגובות
אז מה אתם אומרים על דודי ועל חיה.

דודי וחיה היו צאצאים למשפחות חרדיות מיוחסות וכמעט שהם החליפו מילים אחד עם השני. בגלל שחיה הייתה בסך הכול בת חמש עשרה. ודודי היה כמעט יכול להיות אבא שלה. דודי היה בן שלושים ואחת. שש עשרה שנה מפרידות ביניהם, ככל שהזמן עבר כך אהבתם גדלה יותר. הם רצו רק להיות ביחד.
אבל הייתה בעיה אחת מאוד גדולה: ההורים שלהם לא יסכימו לכך שהם יהיו ביחד.
אבל דודי וחיה כן רצו להילחם על אהבתם למרות האיסורים הגדולים והרגשות המסוכנים שהם רחשו כלפי זו לזה.
הם לא יכלו להפסיק להתראות זה עם זו וחלמו שיום אחד הם יוכלו להיות אחד עם השנייה.
איך הם יוכלו לעמוד מול הוריהם ולהסביר להם שהם לא עושים שום חטא בכך שהם אוהבים זו את זה.
דודי וחיה נפגשו בסתר כדי שהוריהם לא יגלו שהם ממשיכים להיות ביחד מאחורי גבם.
כשהם התיישבו סביב שולחן ערוך, ועליו עמדו שני נרות דולקים.
חיה התיישבה ממש במקביל לדודי, שפיתח שיחה ידידותית עם אחד מאחיו הגדולים.
היא מצאה את עצמה בחברת אנשים זרים אותם היא לא הכירה מעולם בחייה.
זה לא שהיא לא הרגישה עצמה בנוח שם, היא מאוד התרגשה להיות בחברת דודי והאחים שלו.
על אף שההורים שלה יכעסו אם הם יגלו שהם מבלים את רוב השעות אצל משפחת גסנר.
דודי וחיה הסתכלו זו על זה במבטים מובכים, דודי לא הבין למה היא הביטה עליו ככה.
" אפשר לדעת למה את מסתכלת עליי בצורה הזאת?" שאל בקול סקרן במיוחד.
"אתה נראה מאוד נאה כשאתה לבוש בחליפה מהודרת וגם העיניים שלך.." אמרה חיה והביטה בו בחיוך נבוך.
" מה עם העיניים שלי?" שאל ולא נשמעה תשובה ברורה וישירה מפיה של חיה כי היא די התביישה להגיד את זה בקול.

****
מקווה שהפרק הראשון לא קצר מדי…
נתראה מחר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך