רוזלינה פרק 4 ( משוכתב)

Bloddy bomb 08/10/2019 485 צפיות אין תגובות

רוזלינה עדיין הייתה לבושה בפיג'מה , היא הפנתה את מבטה לעבר המראה , היא הוכתה בתדהמה .
השעה הייתה כמעט שש בבוקר , והיא הזדחלה באיטיות לחדר האמבטיה כדי להחליף בגדים.
כשהיא באה להיכנס לאמבטיה החמה שקטלינה הכינה לה לפני שקמה , קצף התמלא במים.
היא התפשטה ונכנסה פנימה , לא מחמיצה הזדמנות להנות מחומם של המים , תוך שהיא לא שמה לב שמיים הותזו אל הרצפה.
קטלינה פתחה את הדלת וקידמה את רוזלינה בברכת בוקר טוב , רוזלינה רצתה שהיא תעזור לה לסבן את הגב שלה , כי היא לא מצליחה להגיע עם הלפה עד לשם.
היא מסרה בידה את הלפה וחייכה אליה , קטלינה התכופפה בגלמוניות כדי לסבן לרוזלינה את הגב ומשם הלאה.
" שלא תחשבי לרגע להיפרד מבלדמרו בגלל רמירו."
קטלינה הרצינה פנים ולא רצתה שרוזלינה תיפרד מבלדמרו בגלל שרמירו מצפה ממנה שזה מה שיקרה בסוף.
" מה שרמירו רוצה לא יקרה. לא אאבד את בלדמרו בגללו."
רוזלינה אמרה בנחישות לקטלינה והיה לה ברור שהיא לא תרשה שרמירו יעמוד בין שניהם ויקבע להם אם להיות ביחד או לא להיות.
זו החלטה שלה בסופו של דבר. היא זו שתכריע את הכף .
" את שומעת לי? בלדמרו צריך להתחתן איתך." התעקשה קטלינה.
" רמירו רוצה שאפרד ממנו ואנשא למישהו אחר."
הוסיפה באנחת ייאוש, רוזלינה הבינה שרמירו רצה אותה כמה שיותר רחוק מבלדמרו.
אם זה מה שיקרה , רוזלינה לא רצתה להיות עם מישהו אחר.
אולי פעם אחת בחיים שלה היא תיקח את עצמה בידיים ויפסיק להיות לה אכפת ממה רמירו יגיד אם היא תתחתן עם בלדמרו.
" מה את מתכוונת לעשות?" פנתה קטלינה אל רוזלינה המבולבלת, היא לא אמרה דבר .
" בינתיים כלום עד שימצא פתרון." אמרה רוזלינה בעייפות והיו לה " שקיות" בעיניים.
" מה תגידי לבלדמרו?"
שאלה קטלינה כשהיא התיישבה על האסלה ושיחקה עם המסרק של רוזלינה כי היה לה קצת משעמם.
" שאני לא יכולה להיות איתו."
אמרה בכנות.
" אבל למה?"
נראה שקטלינה ניסתה להתאושש מתשובתה המשונה של רוזלינה.
" את יודעת היטב מה הסיבה ."
רוזלינה השפילה את ראשה וסימנה שאין היא מעוניינת להמשיך בשיחה כי אין לה כל טעם.
" למה אין טעם?"
קטלינה השתוממה לגלות שרוזלינה החזקה והנחושה , הפכה להיות פתאום מיואשת ונפולה כי היא החליטה להרים ידיים כבר מההתחלה.
" כי אין בכלל טעם."
התייאשה רוזלינה.
" גברתי, תקומי על הרגליים ותילחמי על בלדמרו , זאת לא רוזלינה שאני מכירה. רוזלינה האמיתית היא נחושה והחלטית שלא תתן לאחיה לקבוע מי יהיה בחיים שלה או לא.."
יעצה קטלינה לרוזלינה.
" צודקת." הסכימה רוזלינה עם מה שקטלינה אמרה עליה לפני כמה דקות ספורות.
" מה את לובשת היום?" שאלה קטלינה בנימה של עידוד.
" את שמלת המשי הבהירה שלבשתי כשנפגשתי עם בלדמרו."
רוזלינה יצאה יחפה מן חדר האמבטיה והשאירה אחריה טביעות רגליים כי נעלי הבית שנעלה היו רטובות ומלוכלכות.
" לפני רגע שטפתי .." רטנה קטלינה בקול.
" סלחי לי קטלינה , שאביא סמרטוט רצפה כדי שאייבש שוב את מה שהשארתי אחריי?"
קטלינה הנהנה בראשה ומלמלה שתי מילים בספרדית כדי שרוזלינה לא תצליח להבין אותה.

רוזלינה הלכה אל המרפסת כדי להביא משם את המטאטא. היא נתנה לקטלינה לנקות כמו שהיא אהבה.
לפתע נשמע צלצול בפעמון הדלת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך