רומיאו וחולייטה-החלום על וורונה הישנה- חלק ב\'- פרק 115 : רומאו עוזב

time machine123 15/05/2016 604 צפיות אין תגובות

רומאו הביט במקרנה בלי להגיד מילה. הוא עזב את בית הספר בגלל נישואיה של חולייטה עם פולו. פולו וחולייטה עמדו והתבוננו בו מרחוק.
\" אתה יכול להגיד לי למה אתה עוזב? אתה לא מבין שהגעתי לפה רק בשבילך? אם לא הייתי לומדת פה. היית כבר עוזב , לא?\" אמרה מקרנה באכזבה. רומאו לא ידע מה לומר. כן הוא החליט לעזוב בגלל פולו וחולייטה.
\" תביני , אני לא עוזב רק בגלל נישואיה של חולייטה עם פולו, גם בגלל שאבי נפטר מדום לב . אם אבי היה נותר בחיים . בטח שלהחלטה לעזוב לא הייתה בחירה מבחינתי. אבל מכיוון שחולייטה בחרה להינשא לפולו , החלטתי לעזוב היה מכיוון שאני סובל לראות אותה ביחד עם פולו.\" אמר רומאו בעצב, הוא כמעט עמד לבכות.
\"אין לך אפשרויות בחירה? להחליט לעזוב את בית הספר זה כמו לברוח מהחיים.\" השיבה מקרנה ברגש.
\" אין לי במה לבחור, חולייטה החליטה להינשא עם פולו ולי אין מה לעשות בנידון.\" רומאו חזר על דבריו בפעם השנייה.
\" את עצובה בגלל שהוא עוזב, חולייטה?\" שאל אותה פולו בכנות.
\" האמת שכן, אני לא יכולה לברוח ממה שאני מרגישה. אבל מכיוון שהחלטתי להינשא לך, אין לי דרך למנוע את העזיבה שלו מבית הספר \" סטאר.\" אמרה חולייטה כבדרך אגב.
\" רומאו , אל תעזוב. יהיה לי קשה בלעדייך , אתה לא מבין. מבין כל הבנים שבבית הספר אלייך אני נקשרתי. אתה לא תשאיר אותי פה לבד, לא?\" אמרה מקרנה בבכי. רומאו לא היה יכול לדבר. היה כל כך הרבה מה לומר. אבל המילים שלו פרחו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך