רומיאו וחולייטה – החלום על וורונה הישנה -לולי ,אוקטביו ורומיאו – אהבה של פעם- פרק 1 : אהבה של פעם – חלק שני

time machine123 08/08/2016 561 צפיות אין תגובות

מבחינתה, הוא לא היה ראוי להזדמנות שנייה. אפילו לא שלישית. אוקטביו נותר בשבילה מישהו לא בוגר מהעבר שלה.
ועל מנת שאוקטביו יניח לה , היא צריכה קודם כול לסלק את ברברה מהדרך. ורק אחר כך לכבוש לאט לאט את ליבו של רומיאו. אלא שהדרך אל ליבו לא הייתה כל כך פשוטה כמו שלולי חשבה.
אחת הסיבות שהיא לא יכלה לגשת אליו הייתה ברברה . ברברה כל הזמן דאגה שרומיאו לא יהיה קרוב מדיי אל לולי ואמרה לאוקטביו שהחברה שלו לשעבר די אובססיבית כלפי חבר שלה רומיאו.
אבל רומיאו לא רצה לראות את השיגעונות של ברברה , חברתו המשוגעת. שרוקמת כל הזמן כשהוא לא מצוי בכיתה המון מזימות ומעשי קונדס נגד חברי הכיתה שלה.
אם רומאו יראה את זה בעתיד , הוא יתרחק מברברה והתוכנית של לולי להרחיק אותה מרומיאו תושלם. היא רצתה שהפרידה בין רומיאו לברברה תהיה כל כך קשה שאפילו אוקטביו יתרחק ממנה לתקופת זמן קצר.
ברברה ואוקטביו היו חברים טובים כי פליפה החבר הכי טוב של אוקטביו היה מאוהב נואשות בברברה ורצה שרומיאו ישאר לבד כל עוד ברברה תהיה איתו. הוא שנא את רומיאו שנאת מוות ואיחל לו את הגרוע ביותר . הלוואי שיקרה לו תאונה ממנה הוא לא יוכל לחזור.
אך ככל שהזמן עבר , כך שנאתו של פליפה גברה עוד יותר כלפיי רומיאו. רומיאו היה מושא אהבתה של לולי מאז ומתמיד.
אבל אוקטביו לא רצה לוותר על לולי כי הוא עדיין אהב אותה בתוך ליבו. ולא הוא לא רצה להרשות לרומיאו להיות עם לולי או לוליטה בשמה המלא.
כי בכל זאת בעבר הרחוק כשהוא התחיל לצאת איתה. ברברה נהפכה להיות החברה של רומיאו ואילו לולי עדיין הייתה ידידה של אוקטביו . מאוחר יותר , היא נהייתה החברה שלו. אבל
מאז שהם נפרדו, הם אפילו לא אומרים שלום זו לזה במסדרון כי לולי העדיפה להיות לבדה. משום מה, אוקטביו לא התרגל להיות לבד ועוד בלי לולי.
כן הוא כל הזמן נמצא בחברתו של פליפה , החבר הכי טוב שלו. אך לולי לא יצאה מהראש למרות ניסיונותיו הרבים לשכוח אותה ולהתחיל לחשוב על מישהי אחרת.
אבל לולי היא בעצם מי שהוא אהב באמת. אהבה בלי תנאים. אך היא העדיפה לחזור לחבר הקודם שלה: רומיאו. כל מה שעליה לעשות זה להרחיק את ברברה מרומיאו לתמיד. היא רצתה לקבל אותו בחזרה. כי היא יכלה לחשוב רק על רומיאו. אוקטביו היה מין חבר – מחמד שהיא אהבה להתגרות בו כאילו היה בעצמו שק אגרוף.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך