רומיאו וחולייטה-החלום על וורונה הישנה- פרק תשיעי:שלוש נשיקות לרומיאו- חלק ב'

time machine123 30/08/2016 683 צפיות אין תגובות

" טוב , בוקר טוב . היום , תלמידים יקרים . נלמד בשיעור שלנו ונדבר על רומאו וחולייטה. המשימה הסופית שאני רוצה שכולכם תגיעו אליה שאתם תציגו קטע מתוך הטרגדיה הידועה של רומיאו וחולייטה. יש לנו במקרה בכיתה כאלה , רומיאו וחולייטה. אני אחלק אתכם לשלוש קבוצות ואתן לכל אחד תפקיד מתוך המחזה הידוע של ויליאם שייקספיר." אמר גספר , המורה לכימייה.
" מה? קבוצה? אבל איזו.." התחילה חולייטה לומר אבל אז היא נקטעה על ידי ברברה.
" שתקי , אין לך זכות דיבור! את לא תתקרבי יותר אל רומיאו.. שמעת?" צעקה ברברה בקול ואז היד שלה הושארה באוויר.
" תגידי לי ברבי , בפעם המאה . עוד לא הבנת שאין לי מה לעשות עם החבר שלך, מה חשבת שאני עושה איתו , משחקת תופסת?" שאלה חולייטה בציניות.
"תופסת , איזה רעיון טוב נתת לי עכשיו . תודה חולי. " אמרה ברברה באותה הלשון.
"אז לכי תשחקי איתו עכשיו, כי ממש שעממת אותי עם השאלות המטופשות שלך." אמרה שוב חולייטה בציניות.
היא נאנחה והניחה את ידה על סנטרה כאילו ניסתה לומר ללא מילים " תעזבי אותי".
" טוב , עזבתי אותך . כי גם ככה את לא מעניינת אף אחד!" אמרה ברברה בעצבנות.
" יופי טופי!" קראה חולייטה בתגובה לעקיצתה של ברברה.
" שקט כולם , מי רוצה להיכנס לתוך הלהקה של בית הספר " סטאר " ובנוסף ללמוד שיעורי פיתוח קול עם המורה סנדי?" השתיק אותם המורה גספר. כמעט כולם הרימו את ידיהם חוץ מברברה שעשתה פרצופים לחולייטה.
" זה נהדר!" קראה סופיה בשמחה ומריסול קפצה מאחוריה.
" יש לי קול יפה. אני יכולה לשמש בלהקה הזאת כקול רקע לשירים יחודיים ומרגשים." קראה מריסול בהתרגשות.
" מה את מדברת , ילדה? יש לך קול שדומה לקרפדה." העליבה אותה סופיה.
" וחוץ מזה , היא צווחנית , ככה שבחיים היא לא תוכל לשיר נורמלי. מריסול , צאי מהחלומות שלך ומהקונכיה שלך ותביני כבר שאין לך קול ואין לך עתיד." קראה סופיה בלעג.
" כמה נכון , ככה מפתיע.. מריסול , בשבילנו תמיד תישארי הברווזונת המכוערת של השכבה " קראה ברברה בהסכמה והשתיים צחקו בלעג.
" אני גם רוצה להצטרף ללהקה ובאותה ההזדמנות אני רוצה להציע לך לאונרדו וגם לרומיאו , אף על פי שאין בנינו יחסים טובים להצטרף אליי ואל קרולינה. נשיר קצת ביחד ונלמד מהמורה כמה שיעורים." אמרה חולייטה בחיוך מקסים. רומאו ולאונרדו החליפו ביניהם מבטי שנאה – תמיהה.
" מה פתאום???" שאל לאונרדו בחלימה בהקיץ.
" נשמע נהדר. אני יכול לשיר הרבה שירים וגם לכתוב. יש לי קלסרים מלאים בחיבורים ובקטעים שאני חיברתי בעצמי." קרא רומאו בעליצות.
עיניו של המורה לכימייה נחו על מלנה שהתבוננה בו בעיניים מעריצות. " מה איתך , מלנה? את אוהבת לשיר ולחבר חיבורים כמו רומיאו?" שאל אותה המורה לכימיה גספר.
" אני????? לשיר??? מתי ואיפה? אני אוהבת במה וריקודים. זה מה שהכי מלהיב אותי. אבל לא עם אחותי קטלינה." הציבה מלנה בפניו תנאים והסברים שהיא לא הייתה מעוניינת לשיר עם אחותה למחצה , קטלינה.
" אני גם רוצה לשיר, אבל למה את לא רוצה לשיר איתי ביחד? זה הכי כיף. וחוץ מזה אני , מריסול , סופיה ומלנה יכולות להתאמן אחרי הצהריים עם המורה סנדי. היא יכולה לתת לנו שיעורים פרטיים?" שאלה קטלינה את המורה לכימיה , גספר.
" אני אומרת לך שלא , ולא רק שאני לא רוצה לשיר איתך אלא אני מתעבת אותך." קראה מלנה בקרירות. ראשה של קטלינה נותר בקרקע. היא הייתה עם דמעות בעיניים.
" למה את אומרת לי דברים כאלה , מלנה? אני הכי רוצה לשיר איתך ואת יודעת שאני לא אוהבת לריב. זה לא באופי שלי." קראה קטלינה בבכי. זה כבר היה הרגע הכי משפיל שחוותה עד כה עם אחותה מלנה.
" מה איתי? את יודעת בכלל כמה אני רגישה ופגיעה מאז שאת נכנסת לחיי? את מודעת למצב הזה כשההורים שלך פרודים ואת לא יכולה לעשות כלום, רק לשבת כל היום בחדר ולבכות על כך שיש לי אחות כמוך . הגורל שלי מר. את לא יודעת איך זה מרגיש? תתביישי לך , קטלינה. את לא יודעת מה עובר עליי בכלל. בגללך אני עוברת גיהנום , את יודעת את זה???????????" קראה מלנה בצרחות. ראשה של קטלינה נותר שמוט. היא כמעט לא חייכה.
"מלנה, בבקשה ממך. אני רק רציתי.." ניסתה קטלינה לומר אך היא נקטעה על ידי הקול של מלנה .
" תחסכי ממני את ההצגות שלך , את זה את יכולה להראות לכל אחד. אבל לא לי. אני לא מעוניינת לקבל שום דבר ממך , אפילו לא הסבר. אני מייחלת ליום הזה ואני אוכל לנשום אוויר צח ונקי בלי שאני אוכל לחשוב עלייך ועל כמה שחבל לי שאת קיימת בכלל." אמרה מלנה בעוקצנות.
" טוב די!!!!!! בנות!!!!!!!! נצא כעת להפסקה קטנה שתוכלו לשאוף אוויר צח ולדבר ביניכן על הבעיות ביחסים שלכן. אני בטוח וסמוך שיש לכן הרבה מה לדבר." אמר גספר וחייך אל מלנה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך