רומיאו ויוליה-פרק 4

time machine123 30/07/2018 382 צפיות אין תגובות

*ברברה*

ישבתי לבדי בחדר ולא ידעתי מה לעשות מרוב ייאוש.

מה באמת אני צריכה בשביל להגיד להורים שלי כדי לאמת את סיבת הישארותי עם רומיאו?

אני באמת אוהבת אותו. אני מרגישה כל כך מאוהבת ברומיאו. שמאז המעבר שלנו לארגנטינה , אני לא יודעת איזה פתרון יוכל לגרום לכך שאני והוריי נפסיק להיות עניים.

לא רציתי כבר לאכול והסתגרתי במשך שעות בחדר שלי.

חשבתי אך ורק איך אני ורומיאו נמשיך לעבוד על הזוגיות שלנו כדי שנהיה זוג יותר טוב.

ולכן אני מרעיבה את עצמי בגלל שאני בדיכאון מכך שההורים שלי כל הזמן לא מפסיקים לריב לידי.

ואני לא יודעת מה לעשות , מצד אחד אני כמעט עמדתי לבכות עד כדי ייאוש.

*לאונרדו*

ישבתי בסלון וקראתי את העיתון. האמת אני לא מבין למה אבא שלי כועס עליי. בסך הכול נסעתי על האופנוע שלי וברחתי כי לא התחשק כל כך להמשיך ללמוד.

אני ואחותי יוליה נלמד בבית הספר החדש במהלך השנה הבאה.

אין לי בעיה בלהכיר אנשים חדשים ולנסות ליצור קשרים חברתיים.

אבל הבנות , אין על הבנות הללו שהולכות אחריי כאילו אני לוקח אותן בשבי.

ואני באמת אוהב את זה . כלומר להיות מלך הדייטים . הבנות מתות עליי כי הן יודעות מראש שהן לא יוכלו עליי.

אני אוהב להיות איתן , לשחק בהן מעט ואז לזרוק אותן כי הן ממש לא " שימשיות".

אבא שלי , ויטוריו שאם אני לא אשקיע בלימודים בשנה הבאה.

אז יכול להיות מאוד שהוא יזרוק אותי מהבית כי אני לא גורם לו שמחה וגאווה.

היחידה שבאמת גאה בי ושמחה שאני הבן שלה זאת האימא שלי , איזבל. שאומרת לי כל הזמן שאני המועדף שלה, שהלוואי שיוליה הייתה כמוני והייתה לומדת קצת ממני איך בת למשפחת קפורלה צריכה להתנהג.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך