אוהבת לכתוב סיפורים
עוד מעט ממשיכה ^_^

רומנטיה פרק 10

עוד מעט ממשיכה ^_^

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
נקודת המבט של חן
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
הלכתי ללירון ושאלתי אותה:"לירון? את יודעת איפה חנה?" לירון ענתה לי:"חנה לא מרגישה טוב, הנקע בקרסול שלה ברגל התחיל להשפיע עליה, היא נשארה היום בבית" הסתכלתי עליה בפרצוף מבואס וחשבתי לעצמי:"אוי ואבוי.. מה יקרה? אין לי את המספר טלפון שלה שנוכל לדבר בווצאפ ואני יודע שלירון לא תביא לי אותו."
היה צלצול לשיעור כימיה
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
נקודת המבט של חנה
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"אוי באמת זה פשוט לא בשבילי! אני חייבת לדבר עם חן היום!!" פתחתי את הטלוויזיה (ודרך אגב.. יש לי HOT) נכנסתי לערוץ 84 וראיתי בובספוג.
אמא שלי באה אלי לחדר ואמרה לי:"חנה.. אני הולכת לעבודה אוקי??" אמרתי לה:"רגע.. אין לך היום חופש??" היא אמרה לי:"רציתי לעבוד עוד, כמו שאני מכירה אותך את תלכי לבית ספר לשער ותחכי ללירון" חייכתי אליה והנהנתי "אז אני הולכת לעבודה כדי שתוכלי ללכת ללירון בסוף היום ליד השער" אמא שלי המשיכה. צחקתי ואמרתי לה תודה. חיבקתי אותה חיבוק גדול והראתי לה שאני יכולה ללכת. אבל לא באמת יכולתי זה היה כואב עשיתי הכל בשביל לדבר עם חן.
צלעתי עד הבית ספר.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
נקודת המבט של חן
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"סוף סוף הגיע סוף היום, מזל שאני זוכר איפה חנה גרה" חשבתי לעצמי.
יצאתי מהדלת הראשית וראיתי את חנה צולעת עד הבית ספר צעקתי:"חנה!!!" חנה הסתכלה עלי
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
נקודת המבט של חנה
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
הסתכלתי על חן ושמחתי "חן!!!!!!!!!!!!"צעקתי ואז המשכתי:"בוא תעזור לי!!!!!"
חן בא לעזור לי ושאל אותי אם אני בסדר בקרסול ואמרתי לו:"כן" הוא שאל אותי:"אז… אני יכול לחבק אותך סוף סוף?" חייכתי אליו ואמרתי:"ברור.. אני סולחת לך רק תגיד לי מה קרה."
ראיתי את חן קופא במקום כאילו לא ראה בעיניים שאלתי אותו:"הכל בסדר?" הוא ענה לי:"כן כן.."


תגובות (2)

תמשיכיי ואני מציעה לך כשאת כותבת מה שחן/חנה חושבים,
אז לכתוב בלי מרכאות, כי אלו מחשבות והם לא מדברים לכן לא צריך מרכאות.
מקווה שלא העלבתי ♥♥

22/10/2013 05:52

אין בעיה תודה על ההצעה ;)

22/10/2013 05:55
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך