אוהבת לכתוב סיפורים
מחר אני ימשיך

רומנטיה פרק 14

מחר אני ימשיך

נלחצתי. הרגשתי ממש פחד גדול, התקשרתי לחן ואמרתי לו:"חן!! רונית אמרה לי שאני צריכה להתכונן לראות את את התמונה המביכה שלי!!" חן ענה:"אוקי אוקי חנה? אל תדאגי אעזור לך! היא לא תוכל לעשות לך כלום ומי שיגע בך ימות ותספרי לי!!!" פתאום שמעתי:טוטוטוטו. הצפצוף של הווצאפ ראיתי שכתוב הודעה מיניב והתפלאתי שיניב כתב לי;מה? איך הפסקת לרדוף אחרי והתחלת להתנשק בלי סוף עם חן—. עניתי לו; די! אתה רציני עכשיו? למה שאני ארדוף אחרי גבר שלא אוהב אותי?—. ראיתי אחרי זה וי כפול, אבל הוא לא כתב כלום האמת שבגלל זה שמחתי כי לא היה לי כוח לריב איתו. התקשרתי לחן ושאלתי אותו אם אני יכולה ללכת אליו ולדבר איתו על כמה דברים. . . חן אמר לי שאני יכולה והלכתי אליו.
ראיתי את חן מולבש עם טוקסידו השער שלו ג'לי כזה ופוני כזה בלופי כזה. שאלתי אותו:"וואו חן, למה הבגדים?" הוא ענה לי:"אני הולך לחתונה של דודה שלי ועמדתי להתקשר אלייך ובדיוק התקשרת אלי, אז לאמא שלי יש שמלה מיותרת ורציתי שתבואי איתי" חשבתי שזה חלום… ממש רציתי שזאת תיהיה החתונה שלי ושל חן. ראיתי פתאום את חן מתקרב אליו ומנשק אותי חזק הוא תפס לי את היד אמר לי:" למה את מחכה, בואי יפה שלי" הוא סגר את הדלת הכניס אותי לחדר של ההורים שלו פתח את הארון של אמא שלו וראיתי: שמלה לבנה קצרה חגורה קטנה עם פרח בצד ופרחי בד לבנים למעלה. שאלתי אותו:" חן? חחח וואו איזו שמלה יפה! ממתי לאמא שלך יש אותה?" הוא ענה:" של אמא שלי ביום הולדת שלה כשהייתה בת 15 כמונו" הוא חייך אלי ואני חייכתי אליו ושאלתי אותו:" איפה אוכל לשים את השמלה?" הוא הצביע אל השירותים של ההורים שלו, פתחתי את הדלת נכנסתי וסגרתי.
סיימתי להתלבש חן קם מהמיטה ואמר:"אולהלה! תסתכלי על עצמך תראי איך את נראה רק מאחורה צריך להדק לך שלא יפול" הוא קם והידק לי אחרי זה הוא הוריד את הידיים שלו למתניים שלי וחיבק אותי חזק סובבתי את הראש כדי לנשק אותו


תגובות (2)

תמשיכיי

09/11/2013 12:35

תמשיכי

09/11/2013 14:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך