אוהבת לכתוב סיפורים
תגובה וממשיכה =]

רומנטיה פרק 6

תגובה וממשיכה =]

הוא אמר לי:"חנה אני באמת מצטער… אני…" אמרתי לו:"אתה מה?!" והמשכתי:"תענ…" פתאום הוא תקף אותי בנשיקה ראיתי את העיינים שלו עצומות המוח אמר להפסיק אבל הלב אמר משהו אחר..
אז עצמתי את העיניים זה היה מלחיץ ומרגש באותו הזמן. סיימנו להתנשק ראיתי את הלחי האדום שלו וליטפתי את הלחי שלו, הרגשתי שאני לא בשליטה משהו דחף אותי לעשות את זה קרבתי את השפתיים שלי לשלו ונישקתי אותו.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~בוקר
פתחתי את העיניים שלי וראיתי את החדר שלי מבולגן והשעה 07:30 שמעתי את אמא שלי קוראת לי:"חנה! את קמת?? את תאחרי!" ישר קמתי הלכתי לצחצח שיניים התלבשתי ורצתי לבית הספר כי באמת שלא היה לי כוח לקום ממש מוקדם ולהתחיל ללמוד ב07:30.
פתאום נזכרתי במה שקרה לי אתמול ועצרתי "אני לא יכולה לראות אותו! את חן, זה יהיה מביש" פתאום ראיתי את חן עוקף אותי, מרוב מהירות הריצה שלו וחוסר שיווי משקל שלי בגלל העייפות שלי נפלתי על הישבן. ראיתי את חן עוצר ורץ חזרה אלי, הוא עזר לי לקום ושאל אותי:"חנה? את בסדר?" אמרתי לו:"כן רק שהישבן שלי כואב" חן אמר לי:"חנה אנחנו צריכים לדבר?" שאלתי:"מה קרה?" הוא ענה לי:"בקשר לאתמול.. אני באמת מצטער על מה ששמעת והלחי שלי בסדר גמור" ראיתי שהעיניים שלו הופכות לעיניים אדומות ואז ראיתי דמעה קטנה על הלחי שלו יורדת לצוואר ומטפטפת לי על היד.
שאלית אותו:"מה? מה קרה חן? למה אתה בוכה?" חן הרים את התיק שלי נתן לי אותו ורץ בלי לענות לי. "מה קרה לחן? למה הוא מתנהג ככה?" חשבתי. והלכתי לבית ספר


תגובות (2)

תמשיכי

18/10/2013 07:20

תמשיכי ♥

18/10/2013 07:33
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך