אוהבת לכתוב סיפורים
עוד מעט אני ימשיך

רומנטיה פרק 7

עוד מעט אני ימשיך

הגעתי לכיתה עמדתי ללכת לחן ופתאום לירון באה אלי ואמרה לי:הייייי! מה קורה סיס????" אמרתי לה:"היי אני צריכה ללכת לדבר עם חן טוב? אדבר איתך עוד מעט" לירון הייתה עצבנית מאוד אבל הלכתי לחן ושאלתי אותו:"חן? מה קרה לך? למה אתה מתנהג ככה?" הוא אמר לי:"מה?? על מה את מדברת??" עניתי:"אל תגיד לי 'על מה' אתה בכית היום!!" חן דחף אותי אחורה נפלתי על הכסאות והוא אמר לי:"עזבי אותי נודניקית" לירון ישר רצה אלי ושאלה אותי:"את בסדר??" עניתי:"כן" "בנים.." היא אמרה. היא עזרה לי לקום וסיפרתי לה מה שהיה בבוקר. הייתי מודאגת בגלל חן, הוא אף פעם לא התנהג ככה, אנחנו חברים מאוד טובים האמת שאנחנו לא חברים, אנחנו יותר מסתם חברים. אבל זאת פעם ראשונה שהוא אלים כלפיי.
לא הבנתי מה קרה לו
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
נקודת המבט של חן
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"זה לא היה יפה מה שעשיתי לחנה" חשבתי והלכתי לרונית, רונית אמרה לי:"נו כבר הרבצת לה או משהו?" אמרתי לה:"כן" רונית אמרה:"אז עכשיו תצטרך להיפרד ממנה!" "מהההה?!?!?!!?" צעקתי "את נורמאליתת??? אני אוהב אותהה!!!" רונית אמרה:"אם לא תיפרד ממנה עכשיו אני אעלה את התמונה של חנה לכל בית הספר!! ואתה לא רוצה שהיא תיעלב ותבכה, ותסתתר מכולם!" עניתי לה:"טוב" היא המשיכה:"ותצטרך להרביץ לה!" אמרתי לה:"לא!! אני לא יעשה את זה" רונית אמרה:"אתה רוצה שהיא תבכה??" עניתי:"לא.. טוב אני יעשה זאת"
לא ידעתי מה לעשות.. לא רציתי להרביץ לה ולא רציתי שהיא תבכה אז הייתי חייב להקשיב לרונית שלחנה לא יהיה את הגרוע ביותר
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
נקודת המבט של חנה
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
היה צילצול ורצתי אל חן ושאלתי אותו:"היי חן, תקשיב הכל בסדר ממה שקרה כלומר זאת לא אשמתך, אולי משהו מציק לך? אכפת לך להגיד לי?" חן דחף אותי שוב והפעם הוא שבר לי את הלב בגלל שהוא אמר את זה:"אני נפרד ממך!" בצעקה.
שמתי את הפנים שלי על הידיים של פרצוף בהלה וראיתי אותו מתקרב אלי, חשבתי שהוא יעזור לי אבל כנראה שהוא סטר לי בפנים


תגובות (1)

תמשיכי :)) מסכנה חנה…

22/10/2013 05:10
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך