אוהבת לכתוב סיפורים
קצר מדי? אם כן בפרק הבא אז הוא יהיה ארוך

רומנטיה פרק 9

קצר מדי? אם כן בפרק הבא אז הוא יהיה ארוך

התקשרתי ללירון ואמרתי לה:"לירון תשמעי מה קרה היום בסוף היום.." וסיפרתי לה הכל לירון אמרה:"אולי כדי שתתני לו עוד הזדמנות" אמרתי:" בשום פנים ואופן לא! את ראית מה קרה לי בגללו! זה יהיה מטופש לעשות את זה" לירון ענתה:"אבל חנה… את צריכה לדעת מה קרה לחן, זה לא חן משהו קרה לו הוא אף פעם לא היה מטריד כזה" אמרתי לה:"טוב..נו.. מחר אני אשאל אותו מה בדיוק קרה לו" "כל הכבוד" היא אמרה לי, וסיימנו את השיחה.
נהניתי מאוד דווקא שחן רצה שנחזור להיות יחד אבל אז.. הקרסול שלי התחיל לכאוב מאוד צעקתי, הרגשתי כאילו חותכים לי את הרגל אחותי הקטנה רצה אלי ושאלה אותי:"חנה?? מה קרה לך??" אמרתי לה:"כואב לי הקרסול יותר מדי… תקראי לאמא ותביאי קרח" בריאנה(אחותי) רצה לאמא שלי ואמרה לה:"אמא! לחנה כואב הקרסול, את חייבת לברר מה קורה אני אלך להביא לה קרח ומים" אמא שלי נכנסה לחדר שלי ושאלה אותי:"חנה את בסדר? מה קרה לך?" אמרתי לה:"כואב לי הקרסול, אני לא מצליחה להזיז אותו." ראיתי את בריאנה מביאה כוס מים שאשתה וקרח אמא שלי שמה את הקרח על הקרסול ושתיתי את המים.
אמרתי:"תודה אמא ותודה בריאנה, אני מרגישה קצת יותר טוב" אמא שלי אמרה:"שמעי, מחר יום שישי ויש לי חופש בכל ימי שישי אז תשארי בבית" אמרתי לה:"לא!לא! אני לא יכולה אני חייבת לעשות משהו מחר" היא אמרה לי:"את נשארת מחר בבית ולא יוצאת מהמיטה!" שכבתי על המיטה אחותי ואמא שלי יצאו מהחדר וחשבתי:" אוי מבאס.. מחר אני לא אוכל ללכת לבית הספר לדבר עם חן"


תגובות (1)

תמשיכי ♥♥

22/10/2013 05:24
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך