רון רוטמנש-פרק 3❤

time machine123 13/01/2019 1038 צפיות אין תגובות

תהל הייתה בהלם כשהיא שמעה שלבן אדם שהיא האמינה בו לא באמת קוראים לו רון פומפה. אלא ששמו האמיתי היה רון רוטמנש ולא רון פומפה כפי שהיא חשבה שהיא ידעה בדיוק מי הוא.
פניה של נופר היו נפולות והיא לא ידעה בכלל איך הבן אדם הזה עבד עליה.
איך הבן אדם היה מתוחכם ושחקן מושלם מכדי שהיא תיפול לפח שהוא טמן לה כל כך בקלות.
איך יתכן שהוא ברח עם כל הכסף שהיא השאירה כשהיא הגיעה בפעם הראשונה לביקור אצל רון והוא לא הפסיק לתרץ תירוצים על כך שהיא לא הייתה יכולה לעלות לבית שלו בגלל שהוא אמר שהבת שלו חולה ושהיא לא מעוניינת אף אחד בגלל המצב רוח הירוד שלה.
התירוצים חזרו על עצמם כל הזמן בכל פעם שתהל לראות איפה רון היה גר ואיך הבית היה נראה מבפנים.
עכשיו היא הבינה את כל מה שהוא אמר, שלמעשה הבית לא היה רשום על שמו.
הכול היה בעצם שקרים.
שקרים שהוא סיפר שלכאורה הוא סיפר על הארוסה שכאילו הייתה לו ממש לא הייתה קיימת במציאות.
הארוסה הדמיונית שלו מעולם לא הייתה קיימת.
מתברר שהיא הייתה דמות פיקטיבית לכל דבר.
רק שהוא היה שחקן לגמרי טוב והן בכלל לא תיארו לעצמן שיש להן עסק עם רמאי ונוכל שכמותו הן לא ישכחו כל חייהן את האיש הזה.
הן חשבו שמדובר באדם עשיר וטוב ולא שיערו בנפשן שהוא בן אדם תככן שכזה.
עכשיו הן לא יכולות להיות בטוחות שהאיש הזה שהן נתנו בו ביטחון מלא וחשבו שהן יכלו להאמין למה שהוא אמר בעיניים עצומות.
איך עכשיו הן יכולות להאמין לכל בן אדם שהן בעתיד יכירו, הן עלולות לא לסמוך על כל בן אדם כי הן איבדו את אימונן בו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך