מאי8866
הלכתי לפי העצות שנתנו לי! זה טוב? להמשיך? אם לא יהיו לפחות 3 תגובות אני לא ממשיכה... או לפחות 5 צפיות (לא שלי)...

רוני ואליאור פרק 2-היומולדת הכי עצוב בעולם )-: …

מאי8866 11/12/2012 811 צפיות אין תגובות
הלכתי לפי העצות שנתנו לי! זה טוב? להמשיך? אם לא יהיו לפחות 3 תגובות אני לא ממשיכה... או לפחות 5 צפיות (לא שלי)...

"הלו?" שאלה רוני את השפורפרת.
"רונוש!" נשמעה קריאה מהצד השני.
רוני ישר זיהתה את קולה של אלי, חברתה הטובה ביותר.
"אחותי מה קורה?!" שאלה אלי.
"סתם, ככה…" מלמלה רוני.
"שיואו, אחות, הקול הזה לא נורמאלי!" קראה אלי, "יומולדת שלך, יַלדה!"
"אה…" מלמלה רוני. היא רצתה לבכות.
"אני פה עם כל חברות החמישייה, יאללה תגיעי." אמרה אלי בשמחה.
"אלי," אמרה רוני, ונסתה לגלם את הקול הכי צרוד שיכלה, עם מעט שיעולים ברקע, "אני לא יכולה להגיע."
"תני לי לנחש; את חולה יש לך כאבי ראש ולא יכולה לקום מהמיטה, עדיף שגם לא נבוא אלייך כי את תדביקי אותנו? שמענו אותך! פשוט תגידי שאת לא רוצה וזהו."
"לא, אלי, אל…."
השיחה נותקה.
————————————————————————————————————–היא הכי לבד בעולם. הכי לבד שאפשר. היא רבה עם החברות היחידות שהיו לה בחיים, אהוב חייה נחטף… מי נשאר לה? רק את שוקו, האוגר הקטנטן שלה. היא הסתכלה בו, בזמן שזה ירד מן הסולם שהוביל לביתו.
"הי, מתוק," אמרה לו והושיטה לו מעט חסה, "מה שלומך?"
היא הוציאה אותו מכלובו ברגע שסיים את החסה שלו.
"בוא, ננסה לבלות. בכל זאת היומולדת שלי.
————————————————————————————————————–"נו, מה?" שאלו הבנות.
"סנובית אמיתית." מלמלה אלי.
"בטח היא מבלה עכשיו עם חברים אחרים…" סיננה אחת הבנות.
————————————————————————————————————– רוני לא הייתה סנובית, כפי שוודאי הבנתם. היא גם לא נהנתה עם חברים. היא בכתה בכי מרורים. היא ניסתה לראות סרט עם פופקורן, ואפילו נתנה גרעין קטן לשוקו, וזה ניסה לפצח אותו, אבל הגיבור בסרט כל-כך הזכיר לה את אליאור שלה!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך