time machine123
הסיפור "רוני" מבוסס על שירו של דני סנדרסון. סיפור האהבה בין רוני, סטודנטית לאומנות ומחליטה להיפרד מהחבר שלה, יותם. היא עוברת להתגורר בלונדון ועוזבת את ישראל סופית.

רוני-פרק ראשון

time machine123 30/12/2018 689 צפיות אין תגובות
הסיפור "רוני" מבוסס על שירו של דני סנדרסון. סיפור האהבה בין רוני, סטודנטית לאומנות ומחליטה להיפרד מהחבר שלה, יותם. היא עוברת להתגורר בלונדון ועוזבת את ישראל סופית.

רוני צעדה בשביל והביטה על כל וסביבותיה בעיניים נוצצות.
היא נזכרה פתאום שפעם לפני שנה בערך, היא הייתה מאושרת באמת כשהייתה חברתו של יותם.
היא החליקה את כף ידה על שערה ופשוט חייכה לעצמה.
היא לא תוכל לשוב לישראל, כי פשוט היא לא תוכל לחזור להיזכר איך היא הייתה מתחבטת עם עצמה האם לומר ליותם את האמת על כך שהיא עוזבת את ישראל ועוברת להתגורר בלונדון .
בימים הראשונים של רוני בלונדון.
היה לה מאוד קשה לאחר פרידתה מיותם, היא עדיין לא התרגלה לקצב המיוחד של העיר הגדולה ולא הבינה כל כך מה יש להתלהב מהמקום הזה .
אם היו נותנים לה הזדמנות לבחור, היא הייתה מעדיפה להישאר בישראל.
יותם יצטרך לשכוח שהיא פעם הייתה החברה שלו וזהו.
היא לפעמים שוכחת איך לימדו אותה פעם לנשום.
היא רצתה לשכוח את יותם אך היא לא כל כך הצליחה.
איך אפשר לשכוח את מי שהיה האהבה הראשונה שלה.
היא נאנחה קלות והביטה על בבואתה הנשקפת מן הראי בחיוך עצוב.
***
יותם כבר איכשהו כבר לא היה אכפת מכך שרוני עזבה. הוא התרגל לעובדה שהם לא היו ביחד.
ועכשיו הוא רצה פשוט לעקור אותה מליבו לעד.
חבריו ראו שהוא היה מדוכא בגלל עזיבתה הפתאומית של רוני. הם ניסו להכיר לו בנות שהוא יצא עם אחת מהן לדייט ניסיון.
אבל הוא אמר לחבריו באופן אישי שהוא עדיין לא מוכן למערכת יחסים חדשה.
כי הוא כל כולו היה מאוהב ברוני, היא הייתה הבחורה היחידה שהוא ראה.
כי הוא עדיין הסתיר שהוא רצה שיום אחד שהיא תחזור.
הוא קיווה בכל ליבו שרוני שהוא הכיר, תשוב אליו במוקדם או במאוחר.

***
לרוני היה דייט עם בחור בשם דני, שהוא היה סולן הלהקה "דרים היי" והוא נחשב לבחור רגיש, רומנטיקן חסר תקנה , חכם וחזק אופי והוא אהב בנות שאהבו להבליט את עצמן כמו רוני.
היא חשבה שזה הולך להיות אחד הדייטים המשעממים בחייה ושהיא סתם אוהבת להכאיב לעצמה בגלל שהיא הייתה באיזשהו מקום מאוהבת ביותם וכל רצונה לשכוח אותו . זה שהיא בחורה נואשת, לא אומר שהיא מוכנה להתאהב מחדש.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך