רוני -פרק רביעי😀😀💔

time machine123 02/01/2019 469 צפיות אין תגובות

יותם שכב להנאתו והעמיד פנים כאילו הוא קרא עיתון. הסיבה שהוא עשה את זה הוא לא כל כך אהב שחבריו יציקו לו בשאלות.
" מה הבעיה בכך שאני רוצה להכיר לך מישהי? אתה חייב להמשיך הלאה!" קרא ראם בנימה עוקצנית.
" אין שום בעיה בזה, רק שאני לא בטוח ששמעת מה שאמרתי מקודם. אני לא מעוניין להכיר מישהי אחרת!" אמר יותם בחיוך מתוסכל.
ראם הביט בו במבט בוחן ולא חייך בכלל.
" אני לא מבין, אתה חייב לשכוח את רוני. היא כבר איננה. מתי תבין שהיא לא תחזור לישראל אף פעם?" אמר ראם בנימה עצבנית ולא ידע מה לעשות עם יותם שלא הבין שרוני עזבה לתמיד.
" אף פעם לא אבין את זה, אני עדיין לא מסוגל להשלים עם עזיבתה הפתאומית. אני מאמין מתישהו שרוני תשנה את החלטתה. " אמר יותם בחיוך שופע של ביטחון עצמי.
" תן לי להגיד לך משהו: רוני אף פעם לא תחזור מלונדון, כדאי לך שתשכח ממנה כמה שיותר מהר." נזף בו בנימה הכי עדינה שיש.
יותם רק הביט בו במבט נדהם ולא הוסיף לומר עוד שום דבר.

***

רוני הסתכלה על דני במבט מלא זעם ולא אמרה שום דבר בנוסף לדבריו.
דני עדיין לא הבין למה רוני לא רצתה להגיד לו את הסיבה שבגללה היא עזבה את ישראל ועברה להתגורר בלונדון.
רוני עמדה לענות לדני האם היא תרצה לצאת איתו .
" אני מסכימה!" אמרה רוני בטון ילדותי וחייכה אליו במתיקות.
" למה את בדיוק מסכימה? תזכירי לי על מה דיברנו, כבר שכחתי!" אמר דני בהומור וחייך לעצמו חיוך מלא ויטמינים.
" אני מסכימה לצאת איתך לראות אם זה יכול לעבוד בינינו!" קראה רוני בהסכמה ולא רצתה להגיד לדני כמה שהיא הסמיקה בגללו.
" סוף סוף ענית! עשית בשכל שהסכמת להצעה שלי לצאת איתי!" ענה דני בחיוך יהיר .
" בבקשה, אל תחמיא יותר מדי לעצמך." אמרה רוני בטון מרוגז והביטה בו כאילו היא קיבלה מכת חשמל.

***
יותם התחכך בדעתו האם הגיע הזמן לשכוח מרוני ולהתחיל לנסות להתאהב במישהי אחרת.
אבל הוא לא רצה לוותר עליה כל כך בקלות כמו יותם שקיווה שרוני אכן תחזור למרות שהיא לא רוצה בכך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך