רוני -פרק שביעי 😰😨😴😣

time machine123 03/01/2019 464 צפיות אין תגובות

כשרוני קמה , הדבר הראשון שהיא עשתה זה שהיא לקחה את הפלאפון שלה ובדקה האם מישהו התקשר אליה מישראל.
והיא הבחינה שהיו חמש שיחות שלא נענו ומי שהתקשר אליה היה יותם בכבודו ובעצמו , היא לא האמינה למראה עיניה . היא חשבה שהיא סתם מדמיינת והיא חששה שמישהו רצה לצחוק על חשבונה והתקשר אליה ממש בטעות.
אבל היא טעתה כשהיא חשבה שהוא כבר שכח אותה.
והיא ראתה הודעת וואטאפ קצרה שהוא שלח אליה והיא לא יכלה שלא להתגעגע אליו מאוד.
" רוני היקרה, למה עזבת? אני לא יכול להבין מה עשיתי. אני ממשיך לאהוב אותך למרות שאת רחוקה ממני אי שם בלונדון." כך יותם כתב לה בוואטאפ והוא אמר שבכוונתו לטוס עד ללונדון רק כדי להזכיר לה כמה שהוא לא הפסיק לאהוב אותה אף פעם.
היא הביטה בפלאפון אחוזת תדהמה מכך שהוא רוצה להחזיר אותה מלונדון לישראל.
היא רצתה לחשוב שהיא מדמיינת אבל היא הבינה שזאת הייתה המציאות.
היא חשבה מה היא תאמר לו אחרי הכול היא זאת שהחליטה לסיים את הקשר ביניהם למרות שהוא ממש ממש רצה להיות החברה שלו.

***
יותם ארז את בגדיו לקראת הטיסה המתוכננת ללונדון והוא רצה כבר לפגוש את רוני. כל רצונו היה להבין למה בכלל לעזאזל היא רצתה לעזוב אותו.
והאם רוני שכחה אותו כפי שהיא רצתה לחשוב. למרות שהוא חשב שלא כל כך מהר מישהו שהוא היה האהבה הראשונה שלך.
יותם רק רצה שרוני תחזור להיות הבת זוג שלו ושהיא תראה כמה רחוק הוא מסוגל ללכת למענה.
יותם פתח את ארון הבגדים שלו כשלפתע צלצול חורק אוזניים נשמע משעמום הדלת.
בפתח הוא הבחין בחבריו שכנראה רצו למנוע ממנו לטוס כדי לשכנע את רוני שהם יחזרו להיות ביחד והפעם לתמיד.
"מה ברצונכם?" שאל יותם בטון זועם והביט עליהם במבט כעוס.
" אנחנו לא ניתן לך לנסוע, תשלים כבר עם העובדה שרוני עזבה. היא כבר לא תחזור אלייך." אמר ראם ברצינות תהומית.
יותם הביט בו והדעזע ממה שאמר חברו לגבי עזיבתה של רוני.

***
רוני פתחה את המגירה העליונה שבו היא הניחה את אלבום התמונות האחרון לפני שהיא ויותם סיימו את הקשר שלהם. היא ראתה את התמונה שבו הם הצטלמו כשעוד הם היו ביחד.
הם נראו כל כך מאושרים ביחד. היא שאלה האם היא בכלל רצתה להיות שוב עם יותם.
בעיניה עמדו הדמעות. רוני ידעה שעוד מעט היא תפרוץ בבכי מרוב שהיא הרגישה געגוע עז לאותה תקופה יפה כשהיא הייתה החברה של יותם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך