רוני -פרק שמיני ואחרון😨 💔❤

time machine123 04/01/2019 450 צפיות אין תגובות

יותם לא חייך אבל החליט לעמוד על דעתו. הוא התעקש שהוא רצה לשכנע את רוני לחזור איתו ארצה.
ראם עמד קפוא מולו ולא ידע מה לומר. כיצד הוא ימנע מיותם לטוס היישר ללונדון?
"אני לא יודע איך להגיד לך את זה אבל אתה צריך לשכוח כבר מרוני, מי אמר שהיא בכלל תחזור לישראל. למה אתה לא מבין כבר." אמר ראם בנימה עצבנית והביט בו במבט סתום.
" אני הולך לטוס ללונדון ואתה לא תעצור אותי מלעשות את זה. אני אחזיר את רוני , אתה עוד תראה את זה. " קרא יותם בחיוך עקשן והתבונן בו ממושכות.
" זו המילה שלי נגד המילה שלך! אם כך, אין לי מה לעשות כאן , אתה לא רוצה לא צריך בכוח. אני פורש!" קרא ראם בייאוש ועזב בזעם את ביתו של יותם.
יותם הביט בו ורק שתק. הוא לא הוסיף לומר שום מילה.
שוב פעם הוא נזכר כמה רוני הייתה חסרה לו וכמה שהוא התגעגע אליה כל כך עד כדי טירוף.

***
רוני ארזה את שתי המזוודות שלה והתכוננה למפגש הראשון שלה עם יותם לאחר שעזבה לפני שנה את ישראל. היא הניחה את קומץ בגדיה בשתי המזוודות וסדרה אותם לפי צבעים . אם להגיד את האמת, רוני התרגשה מכך שהיא תיפגש מחדש עם יותם.
היא לא ידעה במה לבחור. האם לצחוק או האם היא תפרוץ בבכי מרוב התרגשות.
היא ידעה מראש שהפגישה איתו לבד תהיה לה מאוד קשה.
רוני הייתה מסוגלת לבכות אם רק הייתה יכולה לעשות כך.
למרות שהיא חשה כלפיו געגועים עזים ומרים שביקרו אותה בכל לילה מחדש.
היא ניסתה לדקלם שיר מוכר של עידן רייכל כדי שהיא תוכל לעודד את עצמה בכדי שהבכי לא יפתיע אותה פתאום.
והיא גילתה שכמה שהיא שרה, היא הבינה שזה היה הדבר היחיד להתגבר על העצב שהיא הרגישה בכל פעם שהיא נזכרה איך היא נפרדה מיותם.

***
יותם הזמין דרך האינטרנט כרטיס טיסה ללונדון.
הוא קיווה בכל ליבו שהוא ימצא אותה לבסוף.
כלומר , את רוני שפעם עוד לפני שהיא החליטה לעזוב, הוא נזכר עד כמה היה להם טוב כשהם היו זוג.
הוא הרגיש לרגע קטן איך דמעה אחת נפלה מלחיו.
יותם הבין שהוא לא יכול להיות בלי לרוני אפילו לא לדקה אחת.
-סוף!!!!-


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך