רוני 2:פרק 2💋😲😋😡

time machine123 06/01/2019 526 צפיות אין תגובות

יותם הרגיש שהמטוס טס יותר מדי לאט. היה לו החשק לקום ולהגיד לטייס שבמילא לא ממהר לשום מקום. אין לו זמן כי אולי לא תהיה לרוני סיבה טובה לחכות לו. כי זה לא מבטיח לו שאכן יש לה זמן פנוי בשבילו.
יותם נשם עמוק וניסה להירגע קצת בעזרת כמה נשימות איטיות שיעזרו להפיג את הלחץ שהוא הרגיש.
הוא דיבר בפלאפון שאמרו לו שכדאי מאוד שהוא ישמע בקולם.
שיש להם להכיר לו מישהי יפה ונחמדה ושישקול לחזור לישראל כל עוד הוא יכול ורוצה.
הוא סימס לו שאין הוא מעוניין שהוא יכיר בשבילו עוד בנות.
הוא אכל תפוח ואחר כך שתה מיץ תפוזים קר בזמן שהייתו במטוס.
רוני הייתה נתונה בתוך מחשבותיו והוא היה כמעט בטוח שכמוהו היא לא תמצא אף פעם.
יותם לא רצה לוותר על רוני בשום מחיר שבעולם.
הייתה לו אמונה עיוורת באלוקים שהוא יהפוך את העניינים לטובתו.
כי אכן השגחה פרטית אכן קיימת. רוני תבין לבסוף שאין לה צורך לבזבז את הזמן בלמצוא אהבה חדשה.

***
רוני שכבה על המיטה בתנוחה עוברית וחשיבה לעומק מה היא תאמר ליותם בפעם הראשונה כשהיא תראה אותו. היא הרגישה בלבול ופחד גם יחד.
היא שקעה לה במחשבות והביטה דרך החלון באנשים שעברו להם ברחוב סתם כך.
היא חשבה שהוא לא סלח לה על כך שעזבה פתאום.
מה יהיה כאשר היא תצטרך לדבר איתו? מה יהיה כאשר היא תסביר לו למה בכלל היא עזבה אותו?

***
יותם קרא עיתון ולהתבונן בחלון הפונה אל נוף עוצר נשימה.
הוא ניסה לחשוב ברצינות תהומית מה הוא יאמר לרוני.
היא תהיה חייבת לו הסבר כלשהו. אחרת הוא לא ידע מה הוא יעשה איתה בכלל.
היא תהיה חייבת לדבר איתו אם יש לה מישהו חדש אחרת זה מסביר למה רוני רצתה לטוס ללונדון.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך