רוני 2: פרק 1

time machine123 06/01/2019 423 צפיות אין תגובות

יותם התכונן נפשית לקראת הטיסה המשוערת לשעה שתיים לפנות בוקר, הוא הניח את המזוודה השחורה והגדולה ליד הדלת.
הוא חשב כל הזמן מה הוא יגיד לרוני אחרי שהיא עזבה את ישראל ועברה לגור בלונדון. הוא קיווה שהיא לא התאהבה במישהו אחר שזה לא הוא.
יותם הבין עכשיו שאם רוני לא תסכים להיות איתו פעם נוספת.
ואז באמת הלב שלו יישבר עוד הפעם.
הוא לא הלך לוותר עליה כל כך בקלות.
יותם נשם עמוק וניסה להתגבר על ההתרגשות שהוא חש.
בשבילו זה היה הדבר היחיד שהוא יכול לעשות כדי שרוני תחזור להיות בת הזוג שלו והפעם לתמיד.
כי הוא לא השלים מעולם עם עזיבתה, הוא ניסה רבות לשכוח אותה אך הוא לא הצליח.
יותם חייך לעצמו והתרגש מעצם העובדה שהוא יראה את רוני אחרי הרבה זמן.
הוא ידע היטב שרק עם רוני הוא בסופו של דבר יתחתן.
למען האמת , הוא כל כך אהב אותה. אין לו ספק שאם רוני תשתכנע לבוא איתו מלונדון עד ישראל.
מבחינתו, הוא עשה את שלו במובן הטוב של המילה.

***
רוני לא ידעה מה לעשות עם עצמה מרוב התרגשות.
היא הסתובבה סחור סחור סביב עצמה והתחבטה מה לומר ליותם.
הרי ההחלטה לטוס ללונדון הייתה שלה וזו היא שהכריעה בסוף את הכף . היא עזבה את ישראל כי היא רצתה להתחיל הכול מאפס.
היא תרגלה נשימות קצובות ואיטיות בשביל להתגבר על הלחץ.
מה היא תעשה כאשר היא תראה את יותם פעם ראשונה אחרי שהיא חשבה שהוא עדיין באיזשהו מקום כועס עליה על שהיא עזבה את ישראל מבלי לומר מילה?
היא לא תוכל להיות איתו לבד בחדר אחרי שהיא תבחן בו בפעם הראשונה לאחר שעזבה?
רוני הביטה לרגע במראה לראות אם האיפור לא נמרח על כל פניה, אחרת היא תבייש את עצמה אם יותם יראה אותה ככה.

***
כשיותם עלה על המטוס הראשון שהמריא ללונדון.
התרגשות אדירה אחזה בו בעת שהמטוס כבר היה באוויר והיה לו נדמה לרגע שזה לא יאמן שהוא יראה שוב פעם את רוני.
הוא רצה לצבוט את עצמו בשביל להאמין שהוא לא חולם סתם.
לרגע הוא הציץ לאחור לבדוק אם המטוס באמת המריא.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך