רוסה עירומה

Bloddy bomb 10/10/2019 413 צפיות אין תגובות

בעיירה קואצנטלה , משפחת אנדרדה המכובדת חיה ברגעים נואשים , דון ניקולאס מתייסר לאחר שהשאיר את משפחתו בהרס ובחיים מודאגים מהגורל של בתו היפהפייה והמפונקת , רוזלינה.

רוזלינה , ילדה יפהפייה , עליזה ומאושרת וענווה , למרות שגדלה במשפחה טובה. בעיקר בגלל האהבה הגדולה בחייה, בלדומרו , שביקש ממנה להיות אשתו למרות שהוא רק בנם של חקלאים שמוכרים פירות וירקות מהשוק.

הם חיים רומנטיקה אינטנסיבית ,והיא מבטיחה שהיא תדאג לעבוד על אביה ובעזרתו תעמיד פנים שהוא בעלה בעיני כולם.

מבלי לחשוד מה הגורל הכין אותם לפני , נורברטו הגוסס שלו בכור רמירו , תכנן תוכנית שבטוח תעזור לו לא לאבד את מעמדו החברתי: למכור לבן / לבת זוג של הגבר.

אחותו הצעירה רוזלינה עם המרבה הצעות מחיר , הוא מדבר על כך עם בת דודו , אלבה רווקה מרה , שגדלה תחת צלה של דודה , מטפלת בילדיו מאז שהתייתמו ותמיד קינאה ברוזלינה על היופי שיש לה.

האישה מסכימה עם רמירו להתחתן איתה לכל המרבה במחיר, אך היא קיבלה החלטה : מי שמפטר את בן דודה הבתול והיפהפה לא יהיה מליונר צעיר ונאה שיעשה אותה מאושרת, אלא גבר זקן , מגעיל ומלא בוז.

יכול לגרום לה אומללות.

לכן הוא ממליץ לאינגסיו החמור והחשש שאווריסטו דל טורו , שתמיד היה אובססיבי ליופייה של הילדה ויכול היה להחזיק אותה.

אינגסיו שמופתע מהביקור וידיעת הסיבה שתופס , מבטיח לו שהוא לא מעוניין להלוואות מכל סוג שהוא.

הגבר מופתע עוד יותר שרמירו אומר לו שהגיע להציע להתחתן עם אחת הנשים במשפחתו , מה שגורם לצחוקו של הגבר שהוא לא אוהב ספנסטרים לא בריאים כמו אלבה , שאיננה בתולה.

הוא שותק כאשר רמירו אומר לו שבתמורה להציל את משפחתו מהחורבה , הוא הלך להציע לאחותו הצעירה: רוזלינה.

אוורסטו מחייך בנועם ומסכים לעזור לרמירו להישבע שלא יהיה לו רחמים ויהיה בלתי נלאה אם הם מרמים אותו.

אינגסיו מבהיר כי החתונה תיערך לאחר מות אביו , ובהמשך הוא חולק עם אשתו , מריה אינס את השמחה שלא נועדה לסבול.

זה מקנה את תקוותה ללדת ילד בלי לחשוד שהאישה הסתירה במשך שנים שהיא לא יכלה להיות אם.

רוזלינה היפהפייה ובלדומרו החתיך בנו חלומות. רוזלינה , בטוחה בעצמה מגלה לאישה שהיא תברח עם אהובה כדי להתחיל חיים חדשים.

שהילדה מודה בפני המשרתת הנאמנה, קייטנה , שממליצה לה לוותר על האהבה שהיא חשה לילד מכיוון שמשפחתה לעולם לא תקבל אותו.

הם לא חושדים שאלבה הקשיבה להן ומחייכת בזדון מכיוון שהיא יודעת מה יהיה גורלה של בת דודה ברגע שדודה נורברטו ימות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך