למי שלא יודע- קשתית זה החלק הצבעוני בעין
נ.ב: אם אתם קוראים, אז בבקשה תגיבו? :) אני פשוט די חדשה באתר ולא יודעת אם תאהבו את זה, ואם לא אז אני כננראה לא יעלה יותר:)

רוצחת קטנה ומתוקה

18/03/2012 587 צפיות 5 תגובות
למי שלא יודע- קשתית זה החלק הצבעוני בעין
נ.ב: אם אתם קוראים, אז בבקשה תגיבו? :) אני פשוט די חדשה באתר ולא יודעת אם תאהבו את זה, ואם לא אז אני כננראה לא יעלה יותר:)

עמדתי לי להנאתי על הקצה של הצוק וספרתי בלבי מעשר מטה. בעשר השניות ומשהו שנותרו לחיי( ואני מוסיף ומשהו רק בגלל העובדה שבחיים שלי לא הייתי טוב במתמטיקה ואין לי מושג כמה זמן ייקח לי ליפול) תהיתי לעצמי אם זה יהייה נחמד ליפול. זה לא היה אמור לכאוב לי. הנפילה הייתה כל כך גבוהה שסביר להניח שאמות באיזה אלפית שנייה בלי להרגיש אפילו כאב. זה היה מנחם. לא הייתי רוצה למות בעודי סובל מכאבים. לא שלמות נחשב מבחינתי לחוויה כיפית בפני עצמה, אבל זאת האפשרות הכי טובה שיש לי. בסופו של דבר, מה כל הזבל הזה לעזאזל שווה? לי אישית נמאס. נמאס לסבול את כל הזבל שאנשים לידי מקרינים. זה משגע אותי לגמרי. עדיף פשוט לגמור עם זה וזהו. נכון? אז הנה אני, עומד על ראש צוק שאת השם שלו אני אפילו לא יודע, ומתכוון לקפוץ. פשוט לא להאמין עלי שאני עושה את זה. אבל אני עושה את זה. עובדה. נשארו לי עוד 3ומשהו שניות בעולם. די מדכא.2……..1
״ אם אתה תהייה מספיק דביל לקפוץ עכשיו אני אדאג באופן אישי לזה שאתה לא תמות כרגע, ואחר כך אדאג באופן אישי להרוג אותך!״ אני שומע מאחורי את הקול המוכר ומרגיש יד חזקה שאוחזת לי בכתף. נהדר. עכשיו גם למות כמו בן אדם אני לא יכול. אני מסתובב ומופתע לגלות מאחרי סבתא זקנה. ממש זקנה אפילו. אבל מוזרה. אני בוחן את הסבתא. מרגע לרגע היא נעשית יותר מוזרה, אבל איכשהו גם יותר מוכרת אני מסתכל לה בעיניים וכמעט מתעלף מרוב תדהמה. גם כאן הכלבה הזאת רודפת אחרי? אין מצב שהיא תעבוד עלי בקטע של העיניים. לגמרי לא. שום עדשות מגע לא יסתירו את העיניים האלה. אף פעם. עיניים מפחידות. מאוד מפחידות. הדבר היחיד שהיה צבעוני בעין שלה היה האישון. וגם הוא לא היה צבעוני. הוא היה פשוט שחור. חוץ מזה כלום. קשתית לבנה לגמרי. רק קו דקיק בצבע שחור מסמן אותה.
״אני שונא אותך ג׳ניפר!״ צעקתי והרמתי את ידי לתת לה סטירה (דבר שהיווה את אחד החלומות שלי)
אבל זה לא היה מהלך חכם. היא הייתה יותר מהירה. ברגע הראשון היא זזה מעט הצידה. ממש מילימטר, אבל זה היה מספיק כדי שאני לא אוכל לפגוע בה. אה, וגם כדי שאאבד את שיווי המשקל. התנודדתי במקומי לשניה, ואז היא הכניסה לי אגרוף. אבל אחד כזה שממש ממש כאב. שמעתי קול פצפוץ ונפלתי על הארץ.
״ אני איתך עוד לא גמרתי״ היא אמרה והעביר יד על לחיה. ואז היא כבר לה הייתה יותר זקנה. שוב ג׳ניפר שהכרתי. לפחות בלחי שהיא העבירה עליה את היד.
״אחלה איפור ג׳ניפר״ אמרתי, והתעלפתי. 


תגובות (5)

אז קודם כל אהבתי.
אני חייבת לציין!
הנושא סבבה, יפה.
אבל יש כאן בעיה…
הסגנון כתיבה שלך בהתחלה היה בסדר, אבל בהמשך כשהגיע לזמן השיחה, הכל טיפה התבלבל.
אני מציאה לך לקרוא את הסיפור טוב ואז נראה לי את תשימי לב לדברים… אם לא… כנראה טעות שלי מה לעשות? חח עילגת תמיד נשארת עילגת חחחח
אז בקיצור אהבתי מאוד מאוד מאוד!!
וגברת אני מחכה להמשך!!!
אני אמרתי המשך!!
רות סוף:)

20/03/2012 09:10

לא הבנתי כלום , אני מצטערת לומר אבל אני מקווה שתמשיכיי לכתוב
ואל תתני לתגובות של האחרים להרוסלך את מצב הרוח….
אני מצטערת אם הרסתי לך את מצב הרוח !

20/03/2012 14:05

נחמד..מחכה להמשך…

20/03/2012 14:31

תמשיכי ..

22/03/2012 06:24

מצטרפת לתגובות הנ"ל ומבקשת כי תמשיכי ממני בתודה בקי ♥♥♥

22/03/2012 06:26
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך