משעמם מוות אבל תצטרכו להסתפק עד הפרק הבא. ערב טוב❤️

רכוש צה״ל- פרק 14.

19/08/2014 3183 צפיות 13 תגובות
משעמם מוות אבל תצטרכו להסתפק עד הפרק הבא. ערב טוב❤️

נקודת מבט ליאור:
״מה?״ עניתי לשיחה נכנסת מרון ברוגז. הוא לא חדל מלהתקשר ונראה שהייתי צריכה להבין שהמפקד שלי לא מבין רמזים. אני לא מבינה על מה חשבתי, אף פעם לא היה לי סוף טוב מהאגדות, כזה שהם חיו בעושר ואושר. כנראה שגם לא יהיה, לא נועדתי לסוף כזה.
״תודה רבה לך שאת עונה!״ צעק מצידו השני של הקו, שמעתי את הרדיו ברקע והנחתי שהוא עדיין בנסיעה.
״תצעק עליי שוב ואני מתנקת.״ אמרתי באדישות שכנראה הגיעה ממנו.
״ואם היה מקרה חירום? למה את לא עונה למפקד שלך?״ הוא התעלם מדבריי בגסות והמשיך לצעוק. ניתקתי את השיחה והוא מיהר להתקשר שנית.
״נרגעת?״ קיבלתי את השיחה הנכנסת וכבר לא שמעתי את הרדיו ברקע, ידעתי שהוא כועס הוורידים במצחו וצווארו ודאי בולטים כרגע, זה תמיד ככה כשהוא כועס.
״מה את מנתקת?״ צעק, הרחקתי את הפלאפון מאזני ונאנחתי. שמעתי אותו חובט במשהו ולא היה לי ברור מה. ״איפה את?״ שאל אחרי כמה רגעי שתיקה מצידי ועצבים מצידו.
״אתה חושב שאתה רוצה לדעת או שאתה באמת רוצה לדעת?״ אמרתי בציניות והבטתי בציפורניים העגולות שלי לר לבן נמרח בקצותיהן וכבר הספקתי לקלף אותו מרוב מתח ועצבים.
״ליאור.״ אמר באזהרה, זעמו נשמו בקולו, הוא היה עבה יותר וחד.
״בדרך הביתה המפקד. אני יכולה לנתק או שאתה חושב על מילים יפות שתוכל לסבן אותי בהן?״ עניתי בכעס שללא ספק נשמע בקולי ושבה את תשומת ליבו של חייל שכמעט ונרדם.
״עוד באוטובוס? וממתי את קוראת לי המפקד?״ אמר בתמיהה והכעיס אותי אף יותר, אני מתחילה לחשוב שהוא השאיר את המוח שלו בבסיס, בתקווה והיה לו אחד כזה.
״מעכשיו. ולא אני ברכבת.״ עניתי בקצרה, חובטת בתיק הגדול שלי ועוצרת את עצמי מל רוח לשמיים על כל מה שאני עוברת עכשיו. זה לא שלא נהנתי, נהנתי. אבל אם הייתי יודעת שהוא כל כך טיפש בחיי שלא הייתי נכנסת לזה.
״אני מצטער.״ הוא אמר באחת.
״לא אכפת לי.״ ניתקתי את הפלאפון. דמעות זלגו על לחיי, דמעות של יאוש וזעם עצור.

״היי אימוש.״ אמרתי שהגעתי הביתה אחרי שלוש שעות נסיעה מייגעות.
״היי לולי, מה נשמע?״ התרגשה וקפצה עליי בחיבוק חם ואוהב של אמא.
״מותשת. איפה ים?״ שאלתי כשלא שמעתי את צחוקו בבית, בדרך כלל כשאני חוזרת הוא קופץ עליי בחיבוק חם ונתלה על צווארי.
״אצל חבר, עוד מעט הוא יבוא.״ הסבירה והנהנתי.
״אני עפה לישון, תעירי אותי בחמש?״ ביקשתי והבטתי בשעון שהורה שתיים עשרה וחצי.
נכנסתי להתקלח, שוטפת מעליי את כל השבוע הזה ואת כל התחושות איתו.

״הלו.״ עניתי בקול ישנוני כצלצול פלאפון העיר אותי מהשינה הכי טובה שהייתה לי בשבועיים האחרונים.
״ליאור.״ שמעתי מצד השני.
״מי זה?״ שאלתי בחוסר הבנה, הנחתי ראשי על הכרית ועצמתי את עיניי, אני חושבת שנרדמתי.
״את בוכה?״ שאל איש לא מוכר ומרוב עצלנות לא הסתכלתי על הצג כדי לראות עם מי אני מדברת.
״אני ישנה.״ אמרתי בחדות והתיישבתי על המיטה הזוגית הגדולה והמפנקת שלי.
״זה המפקד, התקשרתי להגיד שבת שלום.״ אמר ופקחתי את עיניי.
״שבת שלום.״ עניתי במהירות,
״חכי אל תנתקי.״ הוא ביקש.
״מה אתה צריך?״ שאלתי בחוסר סבלנות, רגלי החלה לראות והנחתי עליה את ידי כמפצירה בה להפסיק.
״אני מצט…״ אמר וקטעתי אותו.
״כבר היינו בזה שאת מצטער, עוד משהו?״ שאלתי מתאפקת לא לצעוק לטלפון, אם אתה לפחות אומר או עושה משהו, תעמוד מאחורי מה שעשית. אני שונאת שמתחרטים, תתמודד עם מה שבישלת וזהו.
״ההזמנה לשבת בחיפה עוד אקטואלית?״ שאל ופערתי את פי, לא בטוחה עם מרוב הלם או מרוב טיפשות.
״אני אזרוק לך את האוכל מהחלון, אם אתה ממש מתעקש להגיע.״ אמרתי וסטרתי לעצמי בתוך תוכי, עם כל הזעם וכל העצבים לא יכלתי להגיד לו שהוא לא מוזמן, רציתי שיגיע, רציתי שיהיה קרוב אליי.
״מספיק טוב בשבילי.״ קבע וניתק את הטלפון.
״לעזאזל!״ צעקתי ברחבי החדר וזרקתי את הפלאפון על המיטה. מה כבר ביקשתי? שבת של שקט?


תגובות (13)

ידעתי שהוא כועס הוורידים… = ידעתי שהוא כועס, הוורידים…
זה מושלם כמו תמיד♥
רון עוד שנייה מקבל ממני בעיטה. אוהבת♥

19/08/2014 19:59

אני אוהבת אותך רון תעשה לי גדודדדד, ליאור אל תהיי טמבלית ותזמיני אותו כבר, אימא שלך תאהב אותו ותלחץ עלייך להתחתן איתו, אתם תתחתנו ויהיו לכם ליאורונים קטנים וחמודים.

ואת ברברה תמשיכי!

19/08/2014 20:05

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    חייםשלי רון שלי <3 <3 הוא יעשה לי פלוגה לא גדוד

    19/08/2014 20:49

    חחחחחח רון תעשה לי ולסוואגית סלינטור את צהללל

    19/08/2014 21:40

תמשיכי זריז !!!

19/08/2014 20:08

תמשייייכיייי !! שיגיד לה כבר למה הוא אמר מה שאמר !!!

19/08/2014 20:14

את כותבת מושלם ואני מוצאת את עצמי מכורה לסיפור הזה בבקשה תמשיכי היוםם

19/08/2014 20:18

תמשיכי ומהר

19/08/2014 20:31

רוןןןן חייםשלייייי הוא יעשה לי גדוד עוד אחת תתרחקי! תמשיכיייייי

19/08/2014 20:42

אני מכורה. איזה נסיך רון!! ליאור כשאת זורקת לו את האוכל מהחלון, תיפלי עם האוכל בבקשה ותפני לי את הדרך לרון. בתודה, אני. אה וכותבת אנונימית ששמה לא ידוע תמשיכי עכשיווו!

19/08/2014 23:25

תמשיכי אני לא מפסיקה לקרוא כל פעם מחדש את הפרקים אבל תעשי אותם קצת יותר ארוכים

19/08/2014 23:35

שיפסיק כבר לשגע אותה ויגיד לה שהוא אוהב אותה עוד מעט היא תעבור בסיס ואז הוא לא יראה אותה אז שיגיד לה לפני שאני ירביץ לו
תמשיכי דחוףףףףףף

20/08/2014 08:36

תמשיכי :)

20/08/2014 11:16
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך