רמזור אדום פרק 4🌼

Bloddy bomb 20/12/2019 398 צפיות אין תגובות

משפחתה המצומצמת של אופק ראתה את ההתנהלות הלקויה של עלמה, מה שגרם לאימא אסתי מאוד להצטער על כך שהם הסכימו לבוא, עלמה מעולם לא הצטיינה בקבלת אורחים.
היא לא עשתה כלום, מה שחיזק את עמדתם לסגת מהרעיון המגוחך לשדך את אופק דווקא ליוחאי. היא קמה מהכורסא וניסתה להסתיר את הכעס שהיה לה כלפי עלמה.
היא גם לא רצתה לטשטש את מה שהיא הרגישה.
" למה הזמנת אותנו , עלמה? למה יוחאי לא יכול היה להיות נוכח גם בפגישה?" אמרה אסתי ברוגז, היא עמדה להתפוצץ בכל רגע.
" הוא יבוא, אתקשר אליו לראות האם הוא בכלל בדרך." ניסתה עלמה להרגיע את הרוחות הרעות שאיימו להרוס את האווירה הטובה שהייתה תמיד שרויה בתוך האחוזה ומחוצה לה.
" תחסכי את זה ממני, אנחנו כבר הולכים. " אמרה אסתי בעצבנות. נראה שאופק לא הייתה מרוצה בכלל מהתגלגלות של אופן העניינים.
" לאן אנחנו ממהרות?" שאלה אופק בהרהור, " אני רוצה לקבל את שמלת החינה של עלמה. היא ממש התנהגה יפה איתי." התעצבנה עליהם ואמרה להם שהם יישארו עוד קצת.
" לא , כבר זזים. תשכחי ממה שהבטחת לאופק. זה נגמר , עלמה . " חתמה אסתי.
" מה אתם הולכים? חבל כבר ארגנתי את הארוחה, ביקשתי מדנה, אמילי וכרמית לדאוג לכן כמו שצריך." אמרה עלמה בצער מדומה.
היא לא באמת הצטערה שהם הלכו וגם אופק הצטרפה אליהם מפני שהיא הייתה ממש מאוכזבת מהמצב.
היא ציפתה שיוחאי גם יבוא ויראה נוכחות, אולם הארוחה הסתיימה מלפני שהיא בכלל התחילה.
אולם פני הדברים נראו אחרת ממה שהם היו נראים.
באותו הרגע, יוסף נכנס והודיע לכולם שיוחאי החליט לדפוק ברז כי מה שאימא שלו מבקשת לא עושה רושם עליו.
" הוא לא בא , מה אופק תחשוב? מה האנשים יגידו?" אמרה עלמה ופניה היו מלאות בצער.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך